مجله فناوری تکنولوژی و معرفی لپ تاپ مناسب رندرینگ

در پنجره جدید، روی “Wireless Properties” کلیک کنید. اگر به دنبال یافتن پسورد شبکهای هستید که هم اکنون در وضعیت اتصال به آن قرار دارید، این مورد، مشکلی ایجاد نخواهد کرد. اکنون در برگه “Security ” تیک کنار گزینه “Show characters” را بزنید تا پسورد وای فای برای شما نمایش داده شود. برای استفاده از این دستور، ابتدا باید نام شبکه وای فای خود (SSID) را بدانید. این روش همچنین میتواند پسورد تمامی شبکههایی که کامپیوتر یا لپ تاپ شما قبلا به آنها متصل بوده را در اختیارتان قرار دهد. شما میتوانید با استفاده از دستور Network Shell به مجموعهای از جزئیات شبکه خود، از جمله رمز عبور آن، دسترسی داشته باشید. به یک روش پیشرفته و حرفهای برای پیدا کردن رمز عبور وای فای در ویندوز ۱۰ میرسیم. به عنوان مثال، اگر در دفتر کار خود،مجله فناوری تکنولوژی به شبکه وای فای متصل شده باشید، میتوانید در منزل و با استفاده از دستور Network Shell، به راحتی رمز عبور آن را پیدا کنید.

مجله تکنولوژی بهترین برند موس

تنها شرکت های نفت، دانشگاه تهران و بانک ملی کار با این فناوری جدید را شروع کرده بودند. برای ساختن رایانههای سریعتر و قویتر کوششها همچنان ادامه داشت تا در اوایل ۱۹۶۰ اولین رایانه نسل سوم (Third Generation) به بازار عرضه شد. رایانه ای بی ام استرچ سال ۱۹۵۹ درازای ۳۳ فوتی را برای نگاه داشتن ۱۵۰٬۰۰۰ ترانزیستور داخلش را لازم داشت. در فاصله زمانی سالهای ۱۹۵۸ تا ۱۹۶۴ توسط شرکتهای رایانهای انسیآر، ایبیام و سیدیسی رایانههای مختلف الکترونیک ساخته شدند و عرضه شدند و در سال ۱۹۶۳ اولین مینی رایانه به نام پیدیوی ۸ توسط شرکت دک معرفی گردید. انقلاب میکروالکترونیکها باعث شد مدارهای مجتمع که به اندازهٔ ناخن انگشت شست شما باشند جای آن سیم کشیهای دستی را بگیرد. ظرفیت حافظه در رایانههای نسل دوم در قیاس با رایانههای نسل اول دارای ظرفیت حافظه بیشتر و سریعتر، کوچکتر و قابل اطمینانتر بودند. این ترانزیستورها بهطور شگفتانگیزی کوچکتر از لامپهای خلأ هستند. در رایانههای نسل دوم ترانزیستور جایگزین لامپ خلأ گردید. ترانزیستور چند برابر کوچکتر از لامپ خلأ بود و تأثیر زیادی بر روی سرعت محاسبات رایانه داشت.

در همان سال، نمونههای اولیه عینکهای دیجیتال با نمایشگر (HUD) رونمایی شدند. مکلیر یکی از پیشگامان توسعه و تولید محصولات رایانهای پوشیدنی است که تحقیق و توسعه را روی ساعتهای هوشمند آغاز کرد و حلقه هوشمند (smart ring) را در سال ۲۰۱۰ اختراع کرد. مکلیر (McLear) و فیتبیت (Fitbit) اولین شرکتهای فناوری هستند که پوشیدنیهای مدرن را برای استفاده عموم عرضه کردند. در سال ۲۰۱۰، گوگل شروع به تولید نمونههای اولیه از یک عینک با قابلیت نمایش به نام Google Glass کرد که در مارس ۲۰۱۳ عرضه شد. در سال ۲۰۰۴، شرکت طراحی پوشاک و مد CuteCircuit از یک لباس با قابلیت اتصال از راه بلوتوث به نام HugShirt در جشنواره CyberArt در بیلبائو اسپانیا رونمایی کرد و برنده جایزه بزرگ شد. در همان سال، کراوات جاسوس (Spy Tie) رونمایی شد، «کراواتی شیک با دوربین رنگی مخفی». ارتش آمریكا در کلاه سربازان خود نمایشگری که با استفاده از تكنولوژی به نام اپتیك هولوگرافی (holographic optics) کار میکند، بهره میبرد. در سال ۲۰۰۸، طراحی بهنام ایلیا فریدمن (Ilya Fridman) یک میکروفون بلوتوث مخفی را در یک جفت گوشواره جاسازی کرد.

مجله های تکنولوژی

بازی ، محاسبات مهندسی ، تماشای فیلم و … از ویژگی های منحصر به فرد تبلت های ایسوس میشه به پردازنده های قدرتمند و همچنین قیمت بسیار مناسب اشاره کرد . مثلا محصول مشترک با این دو شرکت زیاد داره مثل تبلت های ایسوس گوگل نکسوس . مناسب برای دوستانی که عاشق سرعت هستند . ایسوس هم چند سالی است که بدجوری تولید سخت افزاری رو جدی گرفته و خیلی هم خوب جا افتاده . بازی ، عکاسی ، فیلم برداری ، مهندسی و اینترنت ، امکاناتی هستند که آی پد به خوبی از پسشون بر میاد .لپ تاپ مناسب رندرینگ ایسوس رابطه خوبی با دیگر شرکت ها مثل گوگل و اینتل داره و این خودش مزیت بزرگیه . مناسب برای افرادی که اندروید رو دوست دارن و پول زیادی هم ندارن . آیا تبلت متفرقه بخرم ؟ واقعا سرعت تصمیم گیری آیپد در لحظه فوق العادس . امکانات مناسب با قیمت کم می تونه هر مشتری رو جذب کنه .

■ بیش از 45 ساعت ویدیو آموزشی!

راهنمای خرید RAM رم ، بهترین مارک RAM رم چیست ؟ لطفا راهنمایی و تصحیح بفرمایید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. محمدرضا امين زاده هستم ، مهندس الكترونيك و سردبير مجله علم فردا . یه بار برای همیشه تلفظ انگلیسی رو یاد بگیر! در لپ تاپ به دلیل اینکه اولا شرکت سازنده قبل از شما و بهتر از شما حواسش به سخت افزار موجود در لپ تاپش هست ، مقدار RAM رم به درستی… ■ آموزش گرامر انگلیسی از صفر تا صد! از طرفی ، نگهداری یک وب سایت آموزشی خرج داره ! اگر براتون امکان داره لطفا با پرداخت مبلغ کمی در هزینه های سایت سهیم باشید تا ما هم بتونیم با خیال راحت براتون بنویسیم و به سوال ها تون پاسخ بدیم . ببخشید یک سوال از قسمت آخر این صفحه دارم. لطفا بینید درست متوجه شدم؟ پیشاپیش از راهنمایی شما بسیار سپاسگزارم. RAM رم یکی از مهمترین عواملی است که هنگام خرید کامپیوتر و یا لپ تاپ باید بهش توجه کنید . علاقه زیادی به سخت افزار دارم ، اگه فرصتی بمونه در زمینه ادیت فیلم و تصویر و طراحی رابط کاربری وب و اندروید مطالعه و تمرین می کنم . ■ بیش از 45 ساعت ویدیو آموزشی! ■ مبتنی بر انگلیسی امریکایی! نوشتن مطالب آموزشی به زبان ساده و قابل فهم برای همه ، کار بسیار سختیه .

بنابراین میتوانید مدلی را انتخاب کنید که با بودجه شما سازگاری بیشتری دارد. بهنظر میرسد از خود لپتاپ هیچ ایرادی نمیتوان گرفت، اما قیمت بالای این محصول باعث میشود کسانی که توان مالی بالایی ندارند، نتوانند آن را بخرند. از مزایای این محصول میتوان به وزن سبک، عملکرد بسیار عالی، عمر خوب باتری و کیبورد راحت اشاره کرد. سیستم خنککننده آن از فنهایی کمصداتر از لپتاپهای رقیب بهره میبرد که باعث میشود سروصدای آن کاربر را اذیت نکند. وقتی نام لپتاپی در لیست بهترین لپتاپهای گیمینگ و ارزانترین لپتاپهای گیمینگ مشترک باشد، یعنی در خرید چنین محصولی نباید تردید کنید. لپ تاپ گیمینگ دل جی3 15اقتصادی، در سال 2019 با ارتقاء سختافزاری قابل توجهی به بازار بازگشت. وجود پردازنده Core i5 نسل نهم، پردازنده گرافیکی Nvidia GTX 1660 Ti Max-Q، رم 16 گیگابایت، حافظه SSD 512 گیگابایت و صفحه نمایش 15.6 اینچی، یعنی دل بیشتر مشخصههای G3 15 را حداقل یک پله ارتقاء داده است.

به راحتی میتوانید با اسکرولکردن روی تاچبار عکس موردنظرتان را انتخاب کنید، آن را بزرگ و کوچک کنید و یا حتی آن را بچرخانید تا در جهت موردنظر شما قرار گیرد. این سنسور عملکرد خوبی مثل سایر دستگاههای اپل و با همان دقت و سرعت ندارد. سافاری: برای کسانی که با سافاری کار میکنند، تاچبار وسیلهای است برای پریدن از یک صفحه به صفحهی دیگر و البته استفاده از تمام میانبرهایی که در بالای صفحه مرورگر به آنها احتیاج دارید. البته تاچبار ضعفهایی هم دارد که احتمالا در سریهای بعدی مرتفع خواهد شد. با این تفاوت که به جای دوبار کلیککردن به عنوان کلید خانه، نقش پاور دستگاه را بازی میکند. یکی از مشکلاتی که در رابطه با تاچبار وجود دارد تنظیمات صداست و اینکه روشنایی تاچبار هم قابل تنظیم نیست. همچنین اگر مدتی با تاچبار کار نکنید، به منظور ذخیرهی انرژی و مصرف کمتر باتری، غیرفعال میشود و باید دو بار آن را لمس کنید که فعال شود.

درست مانند اینکه یک کتاب یا فیلم در یک جمله تعریف شود؛ به شکلی که نتواند خلاصهتر از آن باشد ولی تا حد امکان تمام داستان را هم در خود داشته باشد.لپ تاپ برای ترید هرچه ایده به محتوا، پیام و مقصود نزدیکتر باشد، احتمال منحصر به فرد بودن ایده زیادتر میشود. پیدا کردن ایده و خلق آن در وهله اول بایستی در حد و اندازه یک تمبر پستی قابل بیان باشد. فعالتر شدن تداعیها و ارتباط آن با قوه حافظه، خلاقیت را در پی خواهد داشت. گرچه ممکن است تداعی آزاد منشأ ایدههای تازه باشد اما نمیتوان گفت تفکر خلاق تنها از تداعی نشأت میگیرد. ایده نه فقط محتوا بلکه باید درک مخاطب را هم در خود داشته باشد. مدل مهندسی ایده عمدتاً بر مبنای تداعیگرایی پیشنهاد شدهاست. بسیاری از فنون و تکنیکهای تفکر خلاق مبتنی بر نظریهها و مکاتب روانشناسی شکل یافتهاند. طبق نظریه تداعیگرایی ارتباط دو ایده منجر به تفکر میشود. وقتی گفته میشود ایده منظور فکر تصویری است.