مردی که به دلیل تصادف اتومبیل در خیابان داونینگ دستگیر شده بود آزاد و دوباره دستگیر شد

لندن: مرد 43 ساله‌ای که اوایل این هفته به اتهام آسیب جنایی و رانندگی خطرناک مربوط به تصادف خودرو به دروازه‌های خیابان داونینگ 10 دستگیر شده بود، در انتظار تحقیقات بیشتر آزاد شد و پس از بازجویی در روز شنبه در دادگاهی در اینجا حاضر شد. به اتهام نامربوط دستگیر شد ست کنلر اسکاتلندیارد گفت که در دادگاه وست مینستر به اتهام ساختن تصاویر ناشایست از کودکان ظاهر شد.
پس از جلسه کوتاه، Kneller او تا زمان حضور بعدی در دادگاه در دادگاه تاج و تخت Southwark لندن در 23 ژوئن در بازداشت قرار گرفت.
“این مرد به یک موضوع نامربوط در ساختن تصاویر نامناسب از کودکان متهم شد و در روز شنبه، 27 مه، در دادگاه وست مینستر در بازداشتگاه حاضر شد. او برای حضور بعدی در دادگاه تاج و تخت ساوت‌وارک در روز جمعه، 23 ژوئن، تحت بازداشت قرار گرفت.” پلیس متروپولیتن در بیانیه ای اعلام کرد.
نیروی پلیس همچنین تایید کرد که تصادف خودرو در خیابان داونینگ در حال حاضر به عنوان یک حادثه مرتبط با تروریسم تلقی نمی شود.
“تحقیقات در مورد این حادثه توسط افسران یگان فرماندهی مرکزی غرب، با حمایت افسران فرماندهی ضد تروریسم ادامه دارد. این شامل جمع آوری و بررسی تمام شواهد موجود برای تعیین شرایطی است که منجر به این حادثه شده است – هر گونه اتهام مناسب ممکن است دنبال شود. در بیانیه پلیس Met آمده است که این حادثه در حال حاضر به عنوان مرتبط با تروریسم تلقی نمی شود.
روز پنجشنبه، افسران مسلح در حال انجام وظیفه در دفتر نخست وزیری بریتانیا این مرد را به ظن آسیب جنایی و رانندگی خطرناک دستگیر کردند.
او بازداشت شد و بعداً تحت تحقیقات آزاد شد تا اینکه به اتهام بی حیایی نامربوط متهم شد.
چندین تصویر دوربین مداربسته از حادثه داونینگ استریت نشان می‌دهد که یک خودروی نقره‌ای رنگ کوچک به دروازه‌ها برخورد کرده است. پلیس گفته است که گزارشی از مجروح شدن گزارش نشده است.
نخست وزیر ریشی سوناک در آن زمان در دفتر کارش بود اما به زودی از خروجی دیگری برای نامزدی از پیش برنامه ریزی شده خارج شد.