مرد کانزاس متهم به کالبد شکافی غیرقانونی با اتهامات کلاهبرداری روبرو است

TOPEKA: یک مرد کانزاس متهم به انجام کالبد شکافی غیرقانونی به 10 فقره کلاهبرداری از طریق سیم فدرال متهم شده و دولت می خواهد بیش از 1 میلیون دلار از هزینه های پرداخت شده توسط مشتری را پس گیرد. دادستان های فدرال کانزاس در یک خبر خبری گفتند که کیفرخواست شاون پارسل ، 41 ساله ، به لیوود را متهم می کند که به دروغ مردم را وادار می کند که گزارش کالبد شکافی را از یک آسیب شناس دریافت می کنند.
اریک کجورلی ، یک وکیل دادگستری که در سایر موارد نماینده پارسل بوده است ، بلافاصله پیامی را که از صبح روز پنجشنبه باقی مانده بود ، به دنبال اظهار نظر بر نمی گرداند.
پارسلز یک دستیار آسیب شناسی خودآموخته و فاقد تحصیلات رسمی است. از سال 1996 تا 2003 ، پارسلز به عنوان دستیار آسیب شناسی در دفتر معاینه پزشکی شهرستان جکسون در میسوری کار می کرد.
پارسلز دارای خدمات ملی کالبد شکافی در Topeka بود ، جایی که او خدمات کالبد شکافی خصوصی را ارائه می داد. طبق گفته دادستان ایالات متحده برای کانزاس ، استفن مک آلیستر ، مشتریانی که از خدمات وی استفاده می کردند ، معمولاً 3000 دلار به علاوه هزینه های پیش پرداخت برای مطالعه کامل آسیب شناسی و تشخیص علت مرگ یکی از اعضای خانواده ، به پارسل پرداخت می کردند.
در کیفرخواست آمده است که از ماه مه 2016 تا مه 2019 ، Parcells حداقل از 375 مشتری مبلغی بیش از 1.1 میلیون دلار پرداخت کرده است ، اما در اکثر موارد هرگز گزارش کاملی ارائه نکرده است.
اگر پارسلز به اتهامات مربوط به فدرال محکوم شود ، می تواند در هر مورد 20 سال زندان داشته باشد.
Parcells قبلاً از ارائه خدمات کالبد شکافی در کانزاس منع شده بود. در اوایل سال جاری ، از طرف دادگاه شهرستان Shawnee به او دستور داده شد که دیگر خدمات مربوط به بیماری همه گیر ویروس کرونا را متوقف کند.
Parcells پیشنهاد می داد تا برای آزمایش COVID-19 سواب انجام دهد و افرادی که فوت کرده اند را بررسی کند تا آزمایش آنها مثبت باشد.