مقام رسمی به عدم کارآیی تکان دهنده در انتخابات ایالات متحده اعتراف کرد

نیویورک: یک مقام ناظر بر انتخابات در ایالت جورجیا ایالات متحده ناکارآمدی های تکان دهنده ای را در انتخابات ریاست جمهوری مانند کارت حافظه از کار افتادن دستگاه انتخاباتی ، برگه هایی که به سیستم بارگذاری نشده اند و برگه های پستی چاپ شده بر روی برگه هایی که برای شمارش اسکن نشد.
گابریل استرلینگ ، مدیر سیستم رأی گیری ایالت جورجیا ، روز پنجشنبه گفت ، یکی از اسکنرهای محل رای گیری در شهرستان تیلور “یک کارت حافظه خراب” داشت.
وی گفت آنها نسخه های کاغذی برگه های رأی را که به عنوان پشتیبان نگهداری می شدند ، دوباره اسکن می کنند.
وی گفت ، در شهرستان دیگری ، لورن ، “آنها سعی می کنند دقیقاً بفهمند که این دسته ها برای 797 برگ رای گیری کجاست”.
استرلینگ گفت: “آنها فکر کردند که آنها را بارگذاری کرده اند و آنها فهمیدند که آنها را بارگذاری نکرده اند.”
وی گفت: شهرستان تیلور برگه های رای گیری را روی اندازه کاغذی متفاوت از کاغذی که برای سنجش آنها استفاده شده چاپ کرده است.
وی گفت: “آنها مراحل تکثیر هر یک از آراots را در دستگاه های علامت گذاری رأی طی می کنند” ، که برای انجام شمارش آرا have باید در برابر نسخه اصلی تأیید شود.
استرلینگ اشاره کرد که طبق قانون جورجیا ، “این شهرستانها هستند که انتخابات را برگزار می کنند و 159 شهرستان در این ایالت وجود دارد” ،
وی گفت که آنها از اندازه های مختلفی برخوردار هستند و از نظر کارکنان دارای سطوح مختلفی هستند.
قوانین و روند انتخابات در ایالات متحده با ایالت های مختلف متفاوت است.
استرلینگ گفت که در جورجیا ، “قانون خواستار آن است که همه آرا abs غایب (پستی) تا ساعت 7 بعد از ظهر روز انتخابات پذیرفته شوند” و هنگامی که آنها مشکلی داشتند ، به رأی دهندگان باید اطلاع داده شود که سه روز برای “درمان” یا رفع آنها فرصت دارند .
ستاد انتخاباتی ترامپ در حال مبارزه با شمارش آراots پستی است که پس از پایان رای گیری در روز انتخابات در برخی از ایالت ها وارد می شود.
برخلاف کشورهایی مانند هند ، ایالات متحده دارای یک نهاد ملی برای اجرای انتخابات نیست ، که توسط ایالت ها انجام می شود و هنگامی که ایالت ها مسئولیت را به عهده نهادهای دولت محلی می گذارند ، سطح پیچیدگی بیشتری وجود دارد.
کمیسیون انتخابات فدرال بیشتر تمرکز خود را بر تأمین مالی انتخابات می گذارد ، و قوانین مربوط به مشارکت های سیاسی را به طور نقدی و غیر نقدی به سختی اجرا می کند ، نه اینکه با جنجال های ناچیز برگزاری انتخابات برخورد کند.
این مشکلات در برگزاری انتخابات ایالات متحده این بار با اشاره به برخی از نقایص رئیس جمهور دونالد برجسته شده است.
با این حال ، دموکرات ها از سیستم و رسانه ها که از انتخابات در سایر کشورها شکایت دارند ، خطاهای سیستم ایالات متحده را تا حدی انکار می کنند که تقریبا شیوع آنها را نفی می کنند ، دفاع کرده اند.