ملانیا ترامپ از دکوراسیون کریسمس سال 2020 کاخ سفید رونمایی کرد

واشنگتن: ملانیا ترامپ ، بانوی اول ایالات متحده ، روز دوشنبه از تزئینات امسال کاخ سفید برای کریسمس تحت عنوان “آمریکا بزرگ” رونمایی کرد.
روز دوشنبه ، کاخ سفید در بیانیه ای گفت که موضوع امسال “ادای احترام به عظمت ملت بزرگ ما” است.
در بیانیه افزود: “از ساحل به ساحل ، کشور ما از شگفتی های طبیعی بی حد و حصر برخوردار است. گنجینه های بی انتهایی که در نمایشگاه تعطیلات امسال نشان داده شده اند ، روح واقعی آمریکایی را به ما یادآوری می کنند.”
در یک توییت ، بانوی اول یک ویدیو را به اشتراک گذاشت و عنوان آن را عنوان کرد: “در این اوقات خاص سال ، من خوشحالم که” آمریکای زیبا “را به اشتراک می گذارم و از عظمت ملت بزرگ ما ادای احترام می کنم. با هم ، ما این سرزمین را جشن می گیریم همه ما افتخار می کنیم که به خانه تماس می گیریم. ”
روز دوشنبه ، دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا ، این ویدئو را توییت کرد ، که بانوی اول را در یک تور مجازی از تزئینات سنتی نشان می دهد که بسیاری از درختان کریسمس با چراغ های سفید و تزئینات قرمز سالن ها را تزئین کرده و راهروها را می پوشاند.
بر اساس بیانیه کاخ سفید ، هنگام ورود به بال شرقی ، بازدید کنندگان توسط درخت خانواده طلای ستاره (Gold Star Family Tree) استقبال می شوند.
“با آبی پوشیده شده ، رنگ استقامت و عدالت ، از قهرمانان آمریکایی ما و خانواده های آنها که در خدمت آنها در کنار آنها قدم می گذارند ادای احترام می کند.
در این مقاله آمده است: “امسال ، خانواده هایی که درخت را تزئین کردند ، نام یکی از اعضای خانواده خود را روی روبانی قرار دادند که درخت را آراسته خواهد کرد.”
همچنین در نمایشگر 2020 یک زیور آلات “بهترین باش” و مجسمه ای از بیمارستان دهکده کریسمس در اتاق سرخ ، تکان دادن به کارگران مراقبت های بهداشتی و سایر کارگران ضروری در طی همه گیری وجود داشت.
دفتر بانوی اول آمریکا در بیانیه ای گفت: “ما به قهرمانان روزمره آمریكا كه به عنوان اولین پاسخ دهنده و كارگر خط مقدم خدمت می كنند ، سلام می گوییم. زیور آلات دست ساز بسیاری از افراد حرفه ای و داوطلب را كه با روحیه سخاوتمندانه به جوامع خود خدمت می كنند برجسته می كند.”
از دیگر جزئیات تزیینات دیده شده در این فیلم می توان به قطار “کاخ سفید اکسپرس” با عبارت “America the Beautiful” که بر روی کالسکه ها نقش بسته است ، و یک درخت کریسمس در کتابخانه کاخ سفید که با روبان جشن 100 سالگرد تصویب تزئین شده است ، اشاره کرد. اصلاحیه نوزدهم ، که به زنان حق رأی می دهد.
برای اولین بار ، ماکت نان شیرینی زنجفیلی سالانه کاخ سفید نه تنها شامل بال و شرق و غرب و اقامتگاه اجرایی ، بلکه باغ گل رز و باغ بانوان اول بود.
یک گزارش خبری فاکس نیوز گفت ، به نظر می رسد دکوراسیون سال 2020 کاخ سفید کمتر از سالهای گذشته بحث برانگیز است.
در سال 2017 ، تزئینات کاملاً سفید خانم اول با مقایسه با حق امتیاز فیلم “تواریخ نارنیا” مقایسه شد ، حتی برخی ظاهر آن را به برخی از فیلم های ترسناک تشبیه کردند.
در سال 2018 ، برخی از منتقدان با تزئین درختان زرشکی یکی از سالن های کاخ سفید مخالفت کردند.
با این حال ، در آن سال ، ترامپ انتقادات را خاموش کرد و گفت که او فکر می کند تزئینات “خارق العاده” به نظر می رسند.
به گفته انجمن تاریخی کاخ سفید ، بانوی اول ایالات متحده از سال 1961 وظیفه انتخاب تم برای تزئینات کریسمس کاخ سفید را بر عهده داشته است ، زمانی که ژاکلین کندی این ملک را با موضوع “مجموعه فندق شکن” تزئین کرد.