موارد Covid در دسامبر 2019 در ایالات متحده ردیابی می شود: مطالعه

نیویورک: بر اساس مطالعه ای که انجام شده است ، آزمایشات نشان داده است که عفونت های Covid-19 در دسامبر سال 2019 در ایالات متحده وجود دارد که شواهد بیشتری را نشان می دهد ویروس کرونا در سراسر جهان در حال گسترش است هفته ها قبل از گزارش اولین موارد در چین.
مطالعه منتشر شده در روز دوشنبه شناسایی 106 عفونت از 7389 نمونه خون جمع آوری شده از اهدا کنندگان در 9 ایالت ایالات متحده بین 13 دسامبر و 17 ژانویه. نمونه های جمع آوری شده توسط صلیب سرخ آمریکا ، برای آزمایش به مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده ارسال شد تا وجود آنتی بادی علیه ویروس را تشخیص دهید. در این مقاله آمده است: “یافته های این گزارش نشان می دهد كه عفونت های SARSCoV-2 ممكن است زودتر از آنچه قبلاً شناخته شده بود ، در دسامبر 2019 در ایالات متحده وجود داشته باشند.”
گزارش ها در مورد شیوع ذات الریه مرموز در ووهان ، چین ، اولین بار در اواخر دسامبر سال 2019 منتشر شد. اولین مورد آمریکا در ژانویه گزارش شد
19. افشاگری در این مقاله توسط محققان CDC این درک فزاینده را تقویت می کند که ویروس کرونا در سکوت جهانی زودتر از آنچه شناخته شده است در گردش است و می تواند بحث در مورد ریشه همه گیری را دوباره روشن کند. این اولین مدرکی نیست که نشان می دهد ویروس ممکن است در خارج از چین قبل از سال 2020 وجود داشته باشد. مشخص شد که یک بیمار در فرانسه در اواخر ماه دسامبر به این ویروس مبتلا شده است.