نخست وزیر فنلاند سنا مارین از شوهرش طلاق گرفت

هلسینکی: نخست وزیر مستعفی فنلاند سانا مارین مشترکاً با شوهر سه ساله خود تقاضای طلاق کرده است مارکوس رایکوننآنها روز چهارشنبه در اینستاگرام گفتند.
آنها در استوری های جداگانه اینستاگرام خود گفتند: “ما از 19 سال با هم بودن و دختر مورد علاقه خود سپاسگزاریم. ما بهترین دوستان خواهیم بود.”
مارین و رایکونن که تا همین اواخر در یک شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر کار می کردند، یک دختر 5 ساله دارند. آنها در سال 2020 ازدواج کردند در حالی که مارین در دفتر کار خود با تأثیر همه گیری کووید-19 برخورد می کرد.
مارین پس از عروسی خود در آگوست 2020 با رایکونن در اینستاگرام نوشت: “ما دوران جوانی خود را با هم زندگی کردیم، با هم وارد بزرگسالی شدیم و با هم برای دختر عزیزمان پدر و مادر شدیم.”
مارین و حزب سوسیال دموکرات او در انتخابات پارلمان فنلاند در ماه گذشته شکست خوردند و از حزب راستگرای ائتلاف ملی و همچنین حزب ملی گرای فنلاند عقب افتادند.
مارین، 37 ساله، جوان‌ترین نخست‌وزیر جهان زمانی که در سال 2019 روی کار آمد، از سوی طرفداران در سراسر جهان به عنوان الگوی هزاره‌ای برای رهبران جدید مترقی در نظر گرفته می‌شود، حتی زمانی که رای‌دهندگان در خانه دولت جدید را انتخاب کردند.