نخست وزیر پاکستان وکیل خود را به عنوان رئیس PTV دولتی منصوب می کند

اسلام آباد: نخست وزیر پاکستان عمران خان یک وکیل منصوب کرده است که تیم حقوقی خود را در مقالات پاناما گزارش های رسانه ای روز سه شنبه اعلام کرد ، پرونده نشت ، به عنوان رئیس تلویزیون دولتی پاکستان (PTV).
انتصاب وکیل نعیم بخاری روزنامه داون گزارش داد که کابینه فدرال در جلسه هفته گذشته خود در جلسه مختصر برای انتصاب وی با عجله انجام شد.
وزارت اطلاعات مختصر انتصاب سه نفر را ارائه داده است مدیران مستقل از PTV ، بخاری ، حسابدار مستند سید وسیم رازا و نویسنده برجسته اصغر ندیم سید را به عنوان کاندیداهای اصلی توصیه می کند.
بخاری و ندیم بیش از 65 سال دارند و بنابراین ، وزارتخانه از کابینه فدرال در مورد سن آنها راحت شد
این روزنامه می گوید ، بر خلاف مشاهدات هیئت دولت در مورد ارسال مجدد خلاصه برای انتصاب مدیران و رئیس PTV ، وزارت اطلاعات به تنهایی بخاری را به عنوان رئیس روز دوشنبه اعلام کرد.
در این اطلاعیه آمده بود: “دولت فدرال از انتصاب شهزاده نعیم بخاری به عنوان مدیر مستقل این کشور خوشحال است شرکت تلویزیونی پاکستان تخته ”
در ادامه آمده است که دولت فدرال همچنین نامزدی بخاری به عنوان رئیس هیئت مدیره PTVC را مطابق با شرکت تلویزیونی پاکستان تصویب کرده است. رئیس برای مدت 3 سال منصب خود را حفظ می کند.
دادگاه عالی اسلام آباد در ماه سپتامبر انتصابات رئیس PTV ارشد خان و اعضای هیئت مدیره Zhouhair A Khaliq ، پروفسور ایجازل حسن ، سید محمد علی بخاری ، میان یوسف صلاح الدین ، ​​رشید علی خان و فرمان الله جان را کنار گذاشت.
بخاری هدایت تیم حقوقی رئیس تحریک انصاف پاکستان (PTI) در پرونده نشت اسناد پاناما را بر عهده داشت.
اوراق پاناما اسنادی در حدود 1.15 کرور پرونده است که حاوی جزئیات حساب های بانکی 2.15 لک است. اسناد از آنجا درز کرده است Mossack Fonseca، که دفتر مرکزی آن در پاناما است.