هزینه فنجان قهوه اغلب پس از افزایش حداقل دستمزد افزایش می یابد

به لطف افزایش اخیر حداقل دستمزد در حدود سه دوجین شهر و ایالت، این احتمال وجود دارد که باریستایی که دو برابر لاته بدون چربی شما را می کشد، در سال جاری افزایش حقوق دریافت کند.

هزینه فنجان قهوه

و بسته به محل زندگی شما، این دستمزدهای بالاتر ممکن است چند پنی – یا چند چهارم – به قیمت کافئین صبحگاهی شما اضافه کرده باشد.

 

اقتصاددانان یک قانون سرانگشتی دارند که می گوید وقتی دستمزدهای فست فود 10 درصد افزایش می یابد، قیمت ها باید به طور متوسط ​​0.7 درصد افزایش یابد – یا فقط یک پنی بیشتر برای هر دلار غذا.

 

اما به نظر می رسد قهوه حیوان دیگری است. در حالی که برخی از کافی‌شاپ‌ها پس از افزایش حداقل دستمزد، قیمت‌ها را ثابت نگه داشته‌اند، قیمت‌های یک فنجان جو یا یک کاپوچینو در بسیاری از موارد بسیار بیشتر از پیش‌بینی‌های اقتصاددانان افزایش یافته است.

قیمت یک فنجان قهوه در کالیفرنیا

بر اساس فرمول، به عنوان مثال، یک فنجان قهوه در اوکلند، کالیفرنیا، پس از افزایش 36 درصدی حداقل دستمزد به 12.25 دلار در اوایل سال جاری، که یکی از بزرگترین جهش ها در کشور است، باید 2.5 درصد بیشتر قیمت داشته باشد.

 

کریس هیلیارد، مالک آن، گفت: اما قهوه فارلی قیمت‌ها را 10 تا 20 درصد افزایش داد – 50 سنت برای یک فنجان قهوه، در مقایسه با حدود یک سکه که توسط مدل‌های اقتصادی پیش‌بینی می‌شد.

 

هیلیارد که با سایر مشاغل کوچک در کمپینی برای آموزش مشتریان در مورد افزایش قیمت قریب الوقوع کار می کرد، گفت: “بدیهی است که هزینه های ما برای انجام تجارت با افزایش دستمزد به طور قابل توجهی افزایش یافت.” “درآمد باید از جایی به دست می آمد.”

 

نمونه های بیشتری از افزایش شدیدتر از حد انتظار در قیمت قهوه در شهرهای دیگر با حداقل دستمزدهای بالاتر از حد فدرال یافتیم.

 

در شیکاگو، جایی که حداقل دستمزد در اول جولای به 10 دلار رسید، اولین گام در راه رسیدن به 13 دلار در ساعت تا سال 2019، قهوه ایپسنتو قیمت ها را 6.7 درصد افزایش داد که بسیار بالاتر از 1.4 درصد پیش بینی شده توسط فرمول اقتصاددانان است. مالک تیم تیلور، برای کاهش فشار برای مشتریان، اکنون یک لاته 8 اونسی را با همان قیمتی که قبلا برای یک فنجان 12 اونسی می‌گرفت، پیشنهاد می‌کند.

قیمت جهانی قهوه برای مشتریان

تیلور گفت: «این به نوعی مانند مالیاتی است که ما باید به مشتریان خود بدهیم. “این همه را تحت تاثیر قرار می دهد، و من فکر می کنم این هدف، تقسیم بار است.”

 

تیلور و دیگر صاحبان کافی‌شاپ مستقل می‌گویند که دستمزدها را سریع‌تر از حد نیاز افزایش می‌دهند و بخشی از این هزینه‌ها را به مشتریانی که عموماً حمایت می‌کنند، منتقل می‌کنند.

 

آلن فیکیک، رئیس شرکت گفت، برای مثال، در سیاتل، Zoka Coffee انتظار دارد تا سال آینده، چندین سال زودتر از موعد مقرر، اکثر کارمندان خود را با 15 دلار شروع کند. فیکیک گفت که زوکا اخیراً قیمت ها را در سه مکان خود به میزان یک چهارم یا حدود 8 درصد در لاته افزایش داده است، و به گفته فیکیک، افزایش 25 سنتی دوم احتمالاً اجتناب ناپذیر است.

 

استارباکس نیز علیرغم کاهش قیمت دانه‌های قهوه، افزایش قیمت‌های کمی را در این ماه معرفی کرد. به گزارش سیاتل تایمز، این شرکت نگفته است که آیا حداقل دستمزدهای بالاتر عاملی است یا خیر، اما قیمت ها را در منطقه سیاتل 3.5 درصد افزایش داد در حالی که این میزان در سطح ملی تنها 1 درصد است.

 

او گفت که افزایش قیمت پیش‌بینی‌شده برای فروشگاه‌های فست‌فود «بسیار یک برآورد حد بالایی برای کافی‌شاپ‌ها است». “من انتظار دارم که اثرات در آنجا کمتر باشد.”

 

او با اطلاع از افزایش قیمت‌ها که توسط NBC News فاش شد، حدس زد که این افزایش قیمت‌ها می‌تواند منعکس‌کننده «تقاضای سرخورده برای افزایش قیمت‌ها» برای پوشش هزینه‌های فزاینده علاوه بر نیروی کار باشد. وی خاطرنشان کرد: یک رویداد عمومی مانند تغییر حداقل دستمزد به کسب و کارها بهانه ای برای اجرای افزایش قیمت های معوقه می دهد.

دستمزد قهوه فروشان

آرونسون گفت: «اعلام شده است – همه شرکت‌ها باید دستمزدهای کمترین دستمزد کارمندان خود را در این تاریخ افزایش دهند – و این به نوعی دلیل خوبی را برای مردم به ارمغان می‌آورد که چرا قیمت‌های خود را افزایش می‌دهید.

اما معادله قهوه پیچیده است و مغازه‌ها در برخی شهرهای دیگر که دستمزدها بالا رفته است، خط قیمتی را حفظ کرده‌اند.

به لطف افزایش کمترین دستمزد در حدود سه دوجین شهر و ایالت، این احتمال وجود دارد که باریستایی که دو برابر لاته بدون شما را می کشد، در سال جاری افزایش حقوق دریافت می کند.

فنجان قهوه

و بسته به محل زندگی شما، این دستمزدهای بیشتر ممکن است چند پنی – یا چند چهارم – به قیمت کافئین صبحگاهی شما اضافه کرده باشد.

اقتصاددانان یک قانون سرانگشتی دارند که می گوید وقتی دستمزدهای فست فود 10 درصد افزایش می یابد، قیمت ها باید به طور متوسط ​​​​0.7 درصد افزایش یابد – یا فقط یک پنی بیشتر برای هر دلار غذا.

اما به نظر می رسد که حیوان دیگری است. در حالی که برخی از کافی‌شاپ‌ها از افزایش حداقل دستمزد، قیمت‌ها را ثابت نگه‌داشته‌اند، قیمت‌های یک فنجان جو یا یک کاپوچینو در بسیاری از موارد بسیار بیشتر از پیش‌بینی‌های اقتصاددانان افزایش یافته است.

قیمت یک فنجان قهوه در کالیفرنیا

بر اساس فرمول، به عنوان مثال، یک فنجان قهوه در اوکلند، کالیفرنیا، پس از افزایش 36 درصدی حداقل دستمزد به 12.25 دلار در اوایل سال جاری، که یکی از بزرگترین جهش ها در کشور است، باید 2.5 درصد بیشتر قیمت داشته باشد.

کریس هلیارد، مالک آن، گفت: اما قهوه فارلی قیمت‌ها را 10 تا 20 درصد افزایش داد – 50 سنت برای یک فنجان قهوه، در مقایسه با حدود یک سکه که توسط مدل‌های اقتصادی پیش‌بینی می‌شود.

هلیارد که با سایر مشاغل کوچک در رایانه برای آموزش کارمندان در مورد افزایش قیمت قریب الوقوع کار می کند، گفت: “بدیهی است که هزینه های ما برای انجام معاملات با افزایش دستمزد به طور قابل توجهی افزایش پیدا می کند.” “درآمد باید از جایی به دست می آمد.”

نمونه های بیشتر از افزایش شدیدتر از حد انتظار در قیمت قهوه در شهرهای دیگر با حداقل دستمزدهای بالاتر از حد فدرال یافتیم.

در شیکاگو، جایی که حداقل دستمزد در اول جولای به 10 دلار رسید، اولین گام در راه رسیدن به 13 دلار در ساعت تا سال 2019، قهوه ایپسنتو قیمت ها را 6.7 درصد افزایش داد که بسیار بالاتر از 1.4 درصد پیش بینی شده توسط فرمول اقتصاددانان. است. مالک، برای کاهش فشار برای تیمیلور، اکنون یک لاته 8 اونسی را با همان قیمتی که قبلا برای یک فنجان 12 اونسی می‌گرفت، پیشنهاد می‌کند.

قیمت جهانی قهوه برای خرید

تیلور گفت: «این به نوعی مالیاتی است که ما باید به مشتریان خود بدهیم. “این همه را تحت تاثیر قرار می دهد، و من فکر می کنم این هدف، تقسیم بار است.”

تیلور و سایر صاحبان راه اندازی کافی‌شاپ مستقل می‌گویند که دستمزدها را سریع‌تر از حد نیاز افزایش می‌دهند و بخشی از این هزینه‌ها را به مشتریانی که عموماً حمایت می‌کنند، منتقل می‌کنند.

آلن فیکیک، رئیس شرکت گفت، برای مثال، در سیاتل، Zoka Coffee انتظار دارد تا سال آینده، چندین سال زودتر از موعد مقرر، اکثر کارمندان خود را با 15 دلار شروع کند. فیکیک گفت که زوکا اخیراً قیمت ها را در سه مکان خود به میزان یک چهارم یا حدود 8 درصد در لاته افزایش داده است، و به گفته فیکیک، افزایش 25 سنتی دوم احتمالاً ممکن است ناپذیر باشد.

استارباکس نیز علیرغم کاهش خرید قهوه، افزایش قیمت‌های کمی را در این ماه معرفی کرد. به گزارش سیاتل تایمز، این شرکت نگفته است که آیا حداقل دستمزدهای بالاترین عامل یا خیر است، اما قیمت ها را در منطقه سیاتل 3.5 درصد افزایش داد در حالی که این میزان در سطح ملی تنها 1 درصد است.

او گفت که افزایش قیمت پیش‌بینی شده برای فروشگاه‌های فست‌فود «بسیار یک حد بالا برای کافی‌شاپ‌ها است». “من انتظار دارم که در آنجا کمتر باشد.”

با افزایش قیمت‌ها که توسط NBC News فاش شد، حدس زد که این افزایش قیمت‌ها را منعکس‌کننده «تقاضای سرخورده برای افزایش قیمت‌ها» برای هزینه‌های فزاینده علاوه بر نیروی کار می‌کند. ویان کرد: یک رویداد عمومی مانند تغییر کمتر دستمزد به کسب و کارها بهانه ای برای اجرای افزایش قیمت های معوقه می دهد.

دستمزد شرکت های قهوه

آرونسون گفت: «اعلام شده است – همه شرکت‌ها باید دستمزدهای کمترین دستمزد کارمندان خود را در این تاریخ افزایش دهند – و این به دلیل خوبی برای مردم به ارمغان می‌آورد که چرا قیمت‌های خود را افزایش می‌دهند.

اما معادله قهوه پیچیده است و مغازه‌ها در برخی از شهرهای دیگر که دستمزدها بالا رفته است، خط قیمتی را حفظ کرده‌اند.

منبع : nbcnews