وزیر انگلیس می گوید قفل در انگلیس می تواند تمدید شود

لندن: یک قفل یک ماهه انگلیس که نخست وزیر بوریس جانسون در این آخر هفته اعلام کرد ، می تواند تمدید شود زیرا انگلیس برای مهار موج دوم بیماری همه گیر Covid-19 تلاش می کند ، یک عضو ارشد کابینه روز یکشنبه گفت.
جانسون روز شنبه اعلام کرد که قفل قفل در سراسر انگلیس پس از نیمه شب بامداد پنجشنبه آغاز می شود و تا 2 دسامبر ادامه دارد.
انگلستان که بیشترین آمار رسمی مرگ و میر ناشی از Covid-19 را در اروپا دارد ، روزانه با بیش از 20 هزار مورد ویروس کرونا ویروس جدید دست و پنجه نرم می کند و دانشمندان هشدار داده اند که ممکن است از بدترین سناریو بیش از 80 هزار کشته عبور کند.
تاکنون ، 46،555 مورد مرگ Covid-19 گزارش شده است – به عنوان افرادی که در طی 28 روز از آزمایش مثبت می میرند ، تعریف شده است. مقیاس وسیع تری از کسانی که گواهینامه فوت آنها Covid-19 است ، تعداد 58925 نفر را اعلام می کند.
وزیر ارشد کابینه مایکل گاو به اسکای نیوز گفت: بله ، وزیر ارشد کابینه به اسکای نیوز گفت: آیا می توان قفل انسداد را بیش از اوایل دسامبر تمدید کرد؟
“ما می توانیم به طور قطعی بگوییم که مگر اینکه اکنون اقدامی انجام دهیم ، خدمات (خدمات بهداشتی) غرق در راه هایی خواهد بود که هیچ یک از ما قادر به جبران آن نیستیم.”
سایر سازندگان پادشاهی متحده – اسکاتلند ، ولز و ایرلند شمالی – سیاست های خاص خود را دارند و ماه گذشته محدودیت های شدیدتری برای سلامت Covid-19 اعمال کردند.
اولین وزیر اسکاتلند نیکولا استورجن روز شنبه گفت که آماده است در صورت لزوم قوانین آنجا را بیشتر تشدید کند.
کیر استارمر ، رهبر حزب مخالف حزب کارگر ، گفت که دولت یک فرصت طلایی برای محاصره موثرتر انگلیس را از دست داد ، زمانی که مدارس در تعطیلات نیمه ترم ماه گذشته بودند.
استارمر به بی بی سی گفت: “خوب که اکنون از بین رفته است. این قیمت بی کفایتی دولت است.”