پرونده های Covid در ماه نوامبر بالغ بر 4 میلیون مورد است که رکورد ثبت شده در ماه اکتبر را دو برابر می کند

تعداد کل موارد ویروس کرونا در ایالات متحده در ماه نوامبر از چهار میلیون نفر در روز شنبه فراتر رفت که بیش از دو برابر سابقه ثبت شده در ماه اکتبر از 1.9 میلیون مورد است. و تشدید شدید احتمالاً ادامه خواهد یافت – یا حتی با شیب بیشتری رشد خواهد کرد.
وی گفت: “ما در مسیر ادامه این سرعت شایع اپیدمی هستیم و شاهد افزایش هر چه بیشتر موارد به دلیل جابجایی در داخل خانه ، فعالیت در سراسر کشور و تعداد زیادی از مردم برای تعطیلات در سراسر کشور نقل مکان کرده ایم.” تام اینگلسبی ، مدیر مرکز امنیت بهداشت در دانشگاه جان هاپکینز.
این نقطه عطف در حالی رقم خورد که آمریکایی ها برای آخر هفته شکرگذاری و در میان جمعه سیاه که چندین فروشگاه را شلوغ کرده بود ، میلیون ها مسافرت کردند. اکنون بیش از 170،000 نفر در ایالات متحده به طور متوسط ​​روزانه در حال آزمایش مثبت هستند. بیش از 1.1 میلیون نفر فقط در هفته گذشته آزمایش مثبت داشتند. در کل کشور ، از ابتدای شیوع همه گیر ، بیش از 13 میلیون عفونت است – بزرگترین شیوع جهان.
با این حال ، تعطیلات شکرگذاری در پایان هفته باعث انحراف در گزارش شد ، در حالی که افت شدید در موارد جدید در روز پنجشنبه گزارش شد ، و سپس یک جهش بزرگ در روز جمعه. بسیاری از ایالت ها اطلاعات مربوط به تعطیلات شکرگذاری را گزارش نکردند ، زمانی که تعداد ملی بیش از 103000 مورد و بیش از 1100 مرگ افزایش یافت – سطح بسیار پایین تر از پنجشنبه قبلی ، که 187،000 مورد و 1962 مرگ ثبت شد. به همین دلیل ، در روز جمعه ، زمانی که بسیاری از ایالت ها داده های دو روزه را گزارش کردند ، این اعداد به طور مصنوعی بالا بودند. این امر برای اولین بار کشور را در یک روز از 200،000 مورد رد کرد ، از اواخر جمعه شب 205،000 مورد گزارش شد ، همراه با بیش از 1400 مرگ. جمعه گذشته بیش از 198،600 عفونت و بیش از 1950 مرگ و میر داشته است.