چیزهایی که باید در مورد درمارولر باید بدانید

در مواردی که می دانید چگونه از درمارولر به درستی استفاده کنید، مراحل لازم برای اطمینان از انجام کامل آن وجود دارد. شما تصمیم به انجام میکرونیدلینگ گرفته اید یا به تازگی آن را انجام داده اید، پس مراقبت بعد از آن را فراموش نکنید. اگر این روش درمانی انجام شده باشد، یک درمان دیگر با غلتک درما تکرار نمیشود تا بعد از دو ماه که بیمار بهبودی کامل بیابد. بعضی از افراد در عرض یک هفته و بعضی دیگر حتی بعد از دو سه ماه شاهد نتایج استفاده از این درمان هستند.

این سوزن ها نباید توسط افراد مبتدی بدون داشتن دانش قبلی در مورد پوست یا مدرک حرفه ای استفاده شود. این سوزن ها فقط توسط افراد حرفه ای استفاده می شوند و بیشتر برای درمانهای بیمارستانی و کلینیکی استفاده میشود. صورت شروع به از دست دادن ماده ارتجاعی پوست می کند و فرد با چین های بینی عمیق تر، خط خنده ، چین خوردگی عمیق مواجه می شود، لب ها نازک می شوند و گوشه های لب را به پایین می چرخانند.

از این اندازه سوزن در نواحی سخت شده مانند ران، پا، بازوها، پایین تنه و قسمت بالای کمر، کف و پشت دست استفاده میشود. مرحله ۲: با استفاده از پاک کننده ملایم، قسمت آسیب دیده ای را که می خواهید از این روش درمانی استفاده کنید تمیز کنید. از آنها برای درمان بیماری های پوستی بدن استفاده میشود، به عنوان مثال: پشت دست ها، شکم، ران ها، بازوها و قسمت فوقانی قفسه سینه، از جمله گردن، چین های بدن و شانه. آنها به تحریک تولید کلاژن کمک می کنند و همچنین به افزایش جذب محصول برای نتایج سریع تر و کارآمدتر درمارولر سایز 1 دیجی کالا کمک می نمایند.

قرار نیست از آنها در صورت استفاده شود. با دست آزاد پوست را محکم بکشید، در حالی که به سمت جلو و عقب روی ناحیه ای که قرار است درمان شود، می چرخید. در حالی که از درمارولر استفاده میکنید، ممکن است خون کمی خارج شود، وحشت نکنید، این موضوع طبیعی است. در طول فرایند درمان، ممکن است در اثر استفاده ازاین سوزن ها خون خارج شود (طبیعی است). درمارولر با تحریک ساخت کلاژن و الاستین جدید به طور طبیعی با این اتفاق مقابله می کند. این سوزن ها لزوما برای سنتز کلاژن در پوست نیستند بلکه برای ایجاد یک راه حل عالی برای نفوذ و جذب بهتر و بیشتر محصولات مراقبت از پوست هستند.