کره جنوبی متعهد می شود که پس از نظارت بر وضعیت سایر کشورها ، واکسیناسیون Covid-19 را آغاز کند

سئول: چانگ سای کیون نخست وزیر روز چهارشنبه گفت: کره جنوبی پس از نظارت کافی بر نتایج استفاده از واکسن در سایر کشورها ، فعالیت واکسیناسیون خود را علیه ویروس کرونا آغاز خواهد کرد.
“برخی از کشورها ، مانند انگلستان ، جایی که وضعیت Covid-19 جدی تر است ، در حال حاضر در مورد واکسیناسیون صحبت می کنند. دولت ما امنیت شهروندان خود را در اولویت قرار می دهد و همه کارها را برای شروع واکسیناسیون با واکسن هایی که خریداری کرده ایم انجام خواهد داد. وقت ، با دقت اوضاع سایر کشورها را رصد کرد “، چونگ در جلسه مرکز پاسخ دولت Covid-19 گفت.
به گفته نخست وزیر ، دولت در حال حاضر با دقت در حال برنامه ریزی یک برنامه واکسیناسیون ، از جمله انتخاب اولین گیرندگان واکسن Covid-19 و تدارکات است.
“ما با دقت سیستم هایی را برای ذخیره و توزیع واکسن ها ، نظارت بعدی و واکنش به بحران ، و همچنین تعیین گروه شهروندان برای واکسیناسیون با اولویت ، آماده می کنیم. انجام واکسیناسیون ویروس کرونا به روش عادی زمان بیشتری طول می کشد و می توانید مشاهده کنید نتیجه ، “چانگ اضافه کرد.
مقامات کره جنوبی قبلاً آمادگی خود را برای ایجاد مراکز واکسیناسیون ویژه یا بازسازی امکانات ذخیره سازی موجود برای حفظ دمای بسیار سرد اعلام کرده بودند ، با توجه به اینکه واکسن Pfizer به شرایط خاص نگهداری – 70- درجه سانتیگراد (-94 درجه فارنهایت) نیاز دارد.
تاکنون ، دولت این کشور آسیایی توافقاتی را در زمینه تهیه واکسن Covid-19 با AstraZeneca ، Pfizer ، Johnson و Johnson’s Janssen i Moderna و همچنین دوزهای امن برای حداکثر 44 میلیون نفر توافق کرده است. این کشور همچنین 64 میلیون دوز واکسن را برای 34 میلیون نفر پیش سفارش داده است ، زایمان برای اوایل ماه فوریه برنامه ریزی شده است.