کره شمالی برای مقابله با ویروس قوانین ورود به دریا را سخت می کند

سئول: رسانه های دولتی روز یکشنبه ، دو روز پس از آن ، رسانه های دولتی گفتند: کره شمالی به عنوان بخشی از اقدامات مقابله با بیماری همه گیر ویروس کرونا ، محدودیت های ورود آب دریا را بیشتر تشدید می کند. کره جنوبی گفت که شمال ماهیگیری دریایی را ممنوع کرده است.
آژانس خبری مرکزی کره گزارش شده است كه كشور در حال بسیج واحدهای ضد ویروس بیشتری است و قدم های محكمی را برای “حذف كامل عناصر غیرمتمدن و غیربهداشتی كه می توانند به ایجاد فضای شیوع” در زمستان كمك كنند ، ایجاد می كند.
برخی از متخصصان می گویند ویروس کرونا در زمان هوای سرد که افراد معمولاً وقت بیشتری را در خانه می گذرانند ، گسترش بیشتری می یابد.
KCNA گفت که مقامات در حال تدابیر محکم ضد اپیدمی در مناطق مرزی برای جلوگیری از ورود ویروس کرونا به کشور هستند.
به گزارش KCNA ، در مناطق ساحلی خط مقدم ، مقامات در حال تدوین قوانین سختگیرانه تری برای خروج از دریا و جمع آوری مواد آلوده در آب ها بودند.
کره شمالی حفظ نکرده است که مورد ویروسی در سرزمین خود پیدا شده است ، این ادعا توسط کارشناسان خارجی بسیار مورد تردید است.
کره شمالی علی رغم ادعای خود ، مرزهای خود را به سرعت پلمپ کرده ، دیپلمات ها را بیرون آورده و ساکنان را با علائم جدا کرده است.
یک شیوع عمده در کره شمالی به دلیل خراب شدن سیستم مراقبت های بهداشتی و کمبود مزمن دارو می تواند عواقب ویرانگری داشته باشد.
کره شمالی قبلاً به محدودیت ورود به دریا اشاره کرده بود. گزارش روز یکشنبه پس از آن اعلام شد که سرویس جاسوسی کره جنوبی روز جمعه به نمایندگان مجلس گفت که اقدامات ضد ویروس شمال شامل ممنوعیت ماهیگیری و تولید نمک و همچنین قفل شدن پایتخت ، پیونگ یانگ ، شمال است. استان جگنگ و مناطق دیگر.
قانونگذارانی که در جلسه توجیهی غیرعلنی جمعه حضور داشتند ، همچنین به استناد سرویس اطلاعات ملی گفتند كه کره شمالی یک مقام را به دلیل نقض مقررات محدود کردن واردات کالا در ماه آگوست و یک صراف را برای سقوط ارز در ماه اکتبر ، Ha Tae-keung ، یکی از قانونگذاران ، به نقل از آژانس ، گفتند كه كیم جونگ اون رهبر كره شمالی “خشم بیش از حد” را نشان می دهد و “اقدامات غیر منطقی” را نسبت به همه گیری و تأثیر اقتصادی آن انجام می دهد.
در ماه سپتامبر ، کره جنوبی کره شمالی را به تیراندازی مرگبار یک مقام شیلات کره جنوبی که در آبهای شمال پیدا شد قبل از سوزاندن بدن وی متهم کرد ، ظاهرا مطابق با سیاست ضد ویروس است که شامل تیراندازی به هر کسی است که به طور غیرقانونی از مرز عبور می کند.
کره شمالی بعداً قتل را پذیرفت و از آن عذرخواهی کرد ، اما ادعا کرد که این وسیله فقط دستگاه شناور او را سوزاند نه بدن او.