کلیسا همیشه منبع قدرت و مکانی برای تأمل برای من است: کمالا هریس

واشنگتن: کمال هریس ، سناتور نامزد معاون ریاست جمهوری حزب دموکرات روز یکشنبه گفت که این کلیسا همیشه منبع قدرت و مکانی برای تأمل برای او بوده است.
“برای من ، کلیسا همیشه منبع قدرت و مکانی برای تأمل بوده است. و در مکالمات خصوصی با خدا ، من معمولاً تقاضای قدرت و محافظت و راهنمایی می کنم تا کار صحیح را انجام دهم. ”
وی با اشاره به وضعیت غیرمعمول ویروس کرونا گفت: “من می دانم که این طور نیست که ما معمولاً کلیسا را ​​انجام می دهیم اما این یک یادآوری است ، کشیش ، که ایمان همیشه راه خود را پیدا می کند.”
هریس 56 ساله گفت ایمان باید یک فعل باشد.
وی گفت: “ما باید آن را در اعمال خود زندگی كنیم. این نوعی ایمان است كه اوایل من به من آموختند ، كشیش ،”
نامزد معاون ریاست جمهوری مدت زمان قابل توجهی را در این ایالت میدان جنگ سپری کرده است ، که مانند سال 2016 به یک مسابقه تنگاتنگ می رود.
هریس با اشاره به اهمیت پرجمعیت ترین شهر این ایالت در تغییر نتایج انتخابات در سراسر ایالت ، گفت: “من در سراسر کشور سفر می کنم اما مدام به دیترویت برمی گردم.”
“شما می دانید ، در سال 2016 ، درست است ، ما به یاد می آوریم چه اتفاقی افتاده است؟ وقتی که ما از این فاجعه طبیعی آسیب دیده ایم که اکنون در کاخ سفید است ، درست است؟ در سال 2016 ، آنها فقط با میانگین دو رأی در هر حوزه پیروز شدند. به آن فکر کنید – قدرت رأی. بنابراین بیایید اطمینان حاصل کنیم که دوباره این اتفاق نیفتد ، اینطور است؟ و این بدان معنی است: بیایید اطمینان حاصل کنیم که همه رأی می دهند ، “هریس گفت.
“در سال 2016 ، آن (حاشیه پیروزی) به طور متوسط ​​دو رأی در هر حوزه بود. ما می دانیم که می توانیم بهتر عمل کنیم ، و می دانیم که موارد زیادی در معرض خطر است و می دانیم که اجداد به آنها اعتماد کرده اند ما تا آنها را در معرض خطر قرار دهد. بنابراین دیترویت ، من از شما متشکرم ، از شما متشکرم. بیا این خانه را بیاوریم! بیا این خانه را بیاوریم! به کشور نشان دهید و به جهانیان نشان دهید که دیترویت در این انتخابات تفاوت ایجاد کرد. ”
وی در یک توقف جداگانه برای مبارزات انتخاباتی گفت که از انتخابات قبلی درسهایی گرفته شده است.
“شما بچه ها به طور جدی می خواهید این اتفاق بیفتد. بله ، همه ما از سال 2016 PTSD داریم ، اما درسهایی از سال 2016 وجود دارد و یکی از آنها این است که در سال 2016 ، در میشیگان ، ما به طور متوسط ​​با دو رای در هر حوزه ، آن انتخابات را از دست دادیم. به آن فکر کن. ”
“مانند ، این قابل انجام است! ما میتونیم این کارو انجام بدیم! ما این کار را خواهیم کرد! ما می خواهیم این کار را انجام دهیم! ما می خواهیم جو بایدن را به عنوان رئیس جمهور بعدی ایالات متحده انتخاب کنیم! ” وی افزود
هریس در اظهارات خود بار دیگر تأکید کرد که در این انتخابات همه چیز در معرض خطر است.
“همه چیز در معرض خطر است. بیایید این واقعیت را بررسی کنیم که اکنون در وسط یک بیماری همه گیر قرار داریم. از هر 1000 نفر سیاه پوستان در آمریکا یک نفر به دلیل ابتلا به COV درگذشته است. از هر 500 نفر یكی از آنها ، برآورد می شود كه اگر كنترل این موضوع را بدست نیاورند ، تا پایان سال به دلیل COVID می میرد. سیاه پوستان سه برابر بیشتر به این بیماری مبتلا می شوند ، دو برابر بیشتر در اثر آن می میرند و جای تعجب نیست که این همه ارتباط با اختلاف نژادی طولانی مدت در همه این سیستم ها داشته باشد. ”
هریس ادعا كرد كه در سرتاسر این كشور ، افراد قدرتمند در تلاشند تا رای دادن برای مردم را دشوار كنند.
“و شما باید بپرسید ، چرا بسیاری از افراد قدرتمند تلاش می کنند تا رای ما را سرکوب کنند ، و سعی در اشتباه انداختن دارند ما در مورد رأی دادن؟ با دفتر پست زدن. آیا می توانید باور کنید ، با اداره پست درگیر هستید ؟! چرا آنها همه این کارها را می کنند؟ زیرا آنها قدرت ما را می دانند. ”
آنها قدرت ما را می دانند. آنها می دانند وقتی رأی می دهیم ، اوضاع تغییر می کند. آنها می دانند وقتی رأی می دهیم ، پیروز می شویم. بنابراین اجازه ندهیم کسی قدرت ما را از ما بگیرد ما، همیشه ، “او گفت.