کوید -19: بایدن ، هریس با نانسی پلوسی ، رئیس مجلس سنا ، شومر رهبر سنا دیدار می کنند

واشنگتن: جو بایدن رئیس جمهور منتخب ایالات متحده و معاون وی کمالا هریس با نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان و سناتور چاک شومر رهبر اقلیت سنا دیدار کرده و در مورد اولویت های مشترک آنها برای کمک فوری به خانواده های کارگر و مشاغل کوچک که به دلیل Covid-19 تلاش می کنند گفتگو کردند.
تیم انتقال در بیانیه ای پس از جلسه گفت ، بایدن ، هریس ، پلوسی و شومر در اولین جلسه خود درباره افزایش نرخ آلودگی Covid-19 و فشار اقتصادی مربوطه که جوامع ، خانواده های کارگر و مشاغل کوچک در سراسر کشور تجربه می کنند ، بحث کردند. جمعه در ویلمینگتون ، دلاور برگزار شد.
“آنها توافق کردند که کنگره نیاز به تصویب یک بسته کمک اضطراری دو طرفه در جلسه لامداک دارد ، و این بسته باید شامل منابع برای مبارزه با بیماری همه گیر Covid-19 ، کمک به خانواده های کارگر و مشاغل کوچک ، حمایت از دولت های محلی و ایالتی باشد که سعی در حفظ خط مقدم دارند. کارگران در لیست حقوق و دستمزد ، بیمه بیکاری گسترش یافته و مراقبت های بهداشتی مقرون به صرفه برای میلیون ها خانواده “.
در طول جلسه ، بایدن برنامه خود را برای 100 روز نخست ریاست جمهوری خود مطرح كرد ، از جمله اقدامات تهاجمی برای مهار Covid-19 ، تأمین منابع برای مشاغل كوچك ، خانواده ها ، مدارس و دولت های محلی و محلی برای تقویت اقتصاد اقتصادی و سرمایه گذاری در طبقه متوسط ​​برای بازسازی بهتر.
در این انتقال اظهار داشت: “رئیس جمهور منتخب از رهبران دموکرات خواستار حمایت و مشارکت آنها در پیشبرد این دستور کار و تحویل وظایف مردم آمریکا برای اقدام شد.”
طبق دانشگاه جان هاپکینز ، ایالات متحده اکنون بیش از 250،537 مورد مرگ و بیش از 11.5 میلیون مورد تایید شده را گزارش کرده است.
این بیماری بیشتر از هر کشور دیگر در سراسر جهان گزارش شده و تعداد کشته ها بیشتر است.
ویروس کرونا ویروس اکنون هر دقیقه در روز حداقل یک آمریکایی را می کشد و روز چهارشنبه کشور را به یک مرحله وحشتناک دیگر تبدیل می کند: حداقل 250،029 نفر در کشور از اولین مرگ در 29 فوریه در ایالت واشنگتن ، CNN در اثر Covid-19 کشته شده اند. گزارش در روز چهارشنبه.
براساس دانشگاه جان هاپکینز ، بیش از 1 میلیون و 349 هزار و 700 نفر جان خود را از دست داده اند و بیش از 56 میلیون و 270 هزار نفر مورد تایید شده در سراسر جهان دارند.