گروه پیشگیری از جرم داوطلب NYC گشت های روز انتخابات را افزایش می دهد

نیویورک: گاردین آنجلس ، یک سازمان پیشگیری از جرم غیرانتفاعی ، خود را در برابر هرگونه آشوب در شهر نیویورک در جریان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در روز سه شنبه آماده می کند.
خبرگزاری شینهوا گزارش داد ، حدود 200 نفر از اعضای گروه داوطلب در خیابان های شهر حضور خواهند داشت ، به امید جلوگیری از تخریب و غارت.
“ما تحمل نخواهیم کرد که آنها به دنبال مال ، کالا یا مردم بیایند. اگر این بدان معنی است که باید بدن خود را بین آنها و غارتگران و آشوبگران قرار دهیم ، چنین باشد. اما کسی مجبور است این کار را انجام دهد به نقل از CBSNewYork ، کورتیس اسلیوا ، رئیس جمهور و بنیانگذار فرشتگان نگهبان ، و ما نمی خواهیم این اتفاق دوباره تکرار شود ، همانطور که در تابستان اتفاق افتاد.
اداره پلیس نیویورک به مشاغل میانه شهر توصیه کرده است که اقدامات امنیتی اضافی را انجام دهند. بعضی از ساختمان ها نگهبانان مسلح استخدام کرده اند و تعدادی از فروشگاه های سطح بالا نیز با تخته سه لا سوار شده اند.
به ماه مه و ژوئن ، هنگامی که تظاهرات زندگی سیاه پوستان اهمیت داشت ، تخته سه لا راحت ترین دفاعی بود که صاحبان آن برای محافظت از فروشگاه های خود در برابر غارتگران و آشوبگران ، به ویژه در مناطق خرید لوکس مانند خیابان پنجم ، استفاده می کردند.
فرشتگان گاردین ، ​​که در سال 1979 تشکیل شد ، یک گروه گشت غیر نظامی غیرمسلح است که از دورانی که این شهر دارای جرم و جنایت بالایی بود ، مراقب قطارهای مترو بود.
اکنون ، این به عنوان نوعی گروه نگهبان محله عمل می کند ، که بدون درگیر کردن پلیس یا سیاستمداران ، برای حفظ امنیت جوامع تلاش می کند.
به عنوان بخشی از این نقش ، این گروه با اعتراضات ، ایمن نگه داشتن تظاهرکنندگان و برخورد با هرگونه تحریک کننده یا غارتگر خارج را همراهی کرده است.