ثبت نام در رشته پرستاری بدون کنکور واقعیت دارد؟

تلاش کنید و مسیر خود را بشناسید اگر من شایان مامندی به عنوان یک مشاور توانسته باشم کمکی هرچند ناچیز در طی این مسیر به شما داشته باشم برای من بزرگترین افتخار است. اکثر داوطلبان وقتی وارد مرحله جمع بندی خواهند شد برای خود درسنامه خلاصه یا تست های مهم را علامت گذاری نکرده اند و مجبور میشوند از اول کل تست ها را دوباره حل کنند که در این زمینه مطلب مربوط به جمع بندی کنکور که توسط خود من نوشته شده و باید اصول آن را بدانید را با یک کلیک بخوانید. باید تمامی سوالات را تحلیل کنیم؟ اما آیا همه سوالات باید تحلیل شود؟ داوطلب در گام اول احساس میکرد برای این کار باید دلتا برابر صفر باشد و مجهولات را با همین روش به دست میآورد اما غافل از اینکه این معادله میتواند یک معادله خطی هم باشد و اگر ضریب x به توان دو صفر شود هم یک جواب دیگر به دست میآید. 1- به آن سوال اشتباه جواب دادم چون نکته آن را بلد نبودم! از روی پاسخ نامه نکته برداری کنید و نکاتی را که در پاسخ هر سوال وجود دارد را نگاه کنید. چگونه سوالات آزمون های آزمایشی را تحلیل کنیم؟

قسمت دوم برای سوالات بی پاسخ و قسمت سوم هم برای سوالاتی که پاسخ اشتباه داده اید. قسمت اول برای سوالاتی که پاسخ صحیح داده اید. سوالات مارکدار به سوالاتی گفته میشود که اولا آن ها را اشتباه جواب داده است و ثانیا از بین سوالاتی که درست حل کرده اید از نظر شما نکات جالبی دارند. تحلیل سوالات آزمون را میتوانید فقط برای سوالات اشتباه و سوالاتی که به آن ها پاسخ نداده اید اجرا کنید اما اگر وقت کافی داشتید به سوالاتی که پاسخ صحیح داده اید هم از روی پاسخنامه یک نگاه سریع بیندازید که این روش باعث افزایش تسلط شما روی کل سوالات خواهد شد. نحوه تحلیل ازمون شامل اصول و قواعد متعددی است اما امروز حرفه ای ترین سبک تحلیل آزمون های آزمایشی را فقط در چند قدم به شما نشان آموزش پایه هفتم خواهیم داد. ما چرا باید نحوه تحلیل ازمون های ازمایشی را بلد باشید؟ چرا که شما آماده اید و پیشنهاد میکنیم بعد از یک استراحت ساده به سراغ دفترچه آزمون بروید و به جان پاسخ نامه شیمی 6040 نظام جدید سوالات بیفتید.

مثلا در آزمون 11 بهمن 98 کانون سوال شماره 97 آزمون برای درس ریاضی یک سوال دام دار بود. در ضمن به یاد داشته باشید نیازی نیست صورت سوال را بنویسید فقط شماره سوال کافی است. اگر نکته ای وجود دارد که شما آن را بلد نیستید در دفتر تحلیل آزمون خود جلوی شماره سوال مربوطه بنویسید و اما برای سوالاتی که اشتباه جواب دادید یا اصلا جواب ندادید در ادامه مبحث قبل که گفتیم دلیل اشتباه را بنویسید با دو نوع جواب مواجه خواهید شد. اما وارد بحث اصلی شویم که چگونه سوالات آزمون های آزمایشی را تحلیل کنیم که به صورت مرحله به مرحله و گام به گام به شما آموزش خواهم داد. درضمن به یاد داشته باشید اصول خیلی راحت تری هم برای تحلیل تست و تحلیل آزمون وجود دارد که به شدت ناب است اما به دلیل کمبود وقت و سو استفاده افراد سودجو در اینجا نمیتوانم معرفی کنم. یک مثال بارز از این موضوع اشاره به کنکور سراسری 97 در رشته تجربی است که از بین 569984 نفر شرکت کننده حدود 219000 نفر درس ریاضی را منفی زدن؛ همه ما میدانیم پیشگیری از درمان بهتر است پس اگر نمیخواهید شما هم به سرنوشت 219000 نفر شرکت کننده کنکور 97 دچار شوید از همین الان نحوه تحلیل آزمون را یاد بگیرید.

با دقت مطالب را بخوانید و اگر توانستید این راهکار ها را جایی یادداشت هم کنید. این یک دام تستی محسوب میشود و اگر بیایید اینگونه سوالات و دام آن ها را مشخص کنید دیگر گرفتار آن ها نخواهید شد. جمعه قبل آزمون هم یک بار از اول کل سوالات آزمون قبل که اشتباه جواب دادید یا اصلا پاسخ ندادید را از اول حل کنید. از همین امروز یک دفتر برای تحلیل سوالات آزمون قلمچی یا آزمون گاج یا هر آزمون دیگری که شرکت میکنید قرار دهید. سومین اهمیت تحلیل آزمون های آزمایشی نکته یابی از سوالات آموزش کامل دروس بدون حفظ کردن با حرف آخر است. تحلیل ازمون کانون یا تحلیل هر آزمون دیگری را بعد از انجام مراحل بالا وارد مرحله دلیل یابی شوید که مخصوص سوالات بی پاسخ یا سوالات اشباه است. در داخل دفتر تاریخ هر آزمون را بنویسید و برای هر درس چارت هایی درست کنید.یعنی برای کل دروس (همراه درس زمین شناسی) 9 چارت نیاز است.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد حرف اخر لطفا به بازدید از وب سایت ما.