10 سایت برتر ایرانی و خارجی در سال 1400

سایت ساخته شده به مدت هقت روز به صورت رایگان بوده و در صورت پسندیدن باید هزینه پرداخت کرده و از پشتیبانی دائم این مجموعه استفاده نمایند. پس از مدتی در سال 1390 این سایت به عنوان بهترین پروژه آنلاین آموزشی ایران به انتخاب کاربران در چهارمین جشنواره وب ایران معرفی شد و رفته رفته به بزرگترین سایت دانشگاه آنلاین در حوزه دروس دانشگاهی تبدیل شد. اگر شما هم در استفاده از سایت سازهای معرفی شده تجربه ای دارید آن را با ما به اشتراک بگذارید. فروشگاه آنلاین دیجی کالا بزرگترین وبگاه در ایران است و روزانه حدود 2 میلیون کاربر از این سایت بازدید میکنند و 70درصد سهم بازار فروش اینترنتی در ایرات را به خود اختصاص داده است. حتی فونت ها و نمای موزاییکی سایت باعث شده یک جلوه نوستالژی و روزنامه مانند به سایت داده شود و این راز محبوبیت یکی از بهترین سایت های وردپرس است.

بهترین سایت ایرانی آل مگ نام دارد.

در این سایت ابزارهای زیادی مانند تحلیل محتوا، بهینهسازی کلمه کلیدی آل مگ و برنامهریز محتوا برای انجام بهتر کار وجود دارد. شما باید با توجه به هدف خود، مناسبترین زبان را برای خودتان انتخاب نمایید. نکته قابل توجه در مورد سایت هیرو این است که توسعه سایت و انتقال آن در آینده امکان پذیر است. شخصی سازی سایت تان توسط site123 محدودیتی ندارد و هر تغییری که بخواهید در سایت تان انجام دهید امکان پذیر است. از مزیت های خوب سایت ساز هیرو این است که بر پایه وردپرس و دارای ویژگی های زیاد است. به گفته مدیران این سایت، هدف از راه اندازی این سایت برنامه نویسی انلاین تبدیل شدن به یک پایگاه آنلاین برای فراگیری مهارت های پول ساز می باشد. پیشنهاد می کنم هم اکنون از نسخه کاملا رایگان این سایت ساز استفاده کنید تا با امکانات آن آشنا شوید. سایت ساز webnode هم دارای ویرایشگر قالب و فرم ساز حرفه ای است و به راحتی می توانید وب سایت خود را شخصی سازی کنید.

سایت ایرانی برتر آل مگ نام دارد

حتی می توانید از گوگل بک لینک فالو و دائمی دریافت کنید. استفاده از سایت ساز کاموا تا 14 روز رایگان است و در این مدت می توانید امکانات سایت ساز کاموا را بررسی کنید و سپس اقدام به انتخاب پلن مورد نظرتان و راه اندازی وب سایت تان کنید. برای استفاده از این سایت سازها کافی است سایت خود را توسط سایت ساز ایجاد نموده و سپس دامنه خود را بر روی آن پارک نمایید. سایت ساز site123 نحوه ایجاد یک سایت و فروشگاه اینترنتی را برای مردم خیلی ساده تر کرده است. سایت ساز wix مناسب برای هر کسب و کاری است که قصد دارد خیلی سریع وب سایت اش را راه اندازی کند. ناگفته نماند محصولات این سایت فاقد هر نوع مواد شیمیایی از قبیل عطر، رنگ و پارابن هستند که همین باعث شده است تا به یک برند محبوب در میان خانمهای کانادایی تبدیل شود. برای برخی از فریلنسرهایی که ترجیح میدهند تسکهای کوچک انجام دهند، Microworkers جای بسیار مناسبی است.

سایت خارجی برتر آل مگ

سرعت بسیار بالا، قالب های متنوع در موضوعات مختلف، قالب های سئو شده، استفاده از سرورهای ابری و آخرین تکنولوژی های روز دنیا، رابط کاربری زیبا از جمله قابلیت های ویژه سایت ساز strikingly است. جالب است بدانید اگر می خواهید از سایت ساز گوگل استفاده کنید آدرس سایت شما روی دامین اصلی سایت گوگل قرار می گیرد و از این طریق می توانید از اعتبار سایت گوگل برای سئو سایت تان هم بهرمند شوید. سپس طبق تصویر زیر روی blank یا صفحه خالی کلیک کنید. سایت ساز weebly نسخه رایگان همیشگی دارد و با استفاده از آن می توانید سایتی روی ساب دامین سایت ساز weebly راه اندازی کنید و از آن استفاده کنید. در استفاده از این نوع سایت ساز نیازی به خرید هاست و دامنه ندارید. شلوغی سر این شرکت هم یکی از معایب دیگر این شرکت است. مسلم ابراهیمی، این طراح پرکار ایرانی، یک فونت دیگر نیز در کارنامهی خود دارد که دوست داشتیم به شما معرفی کنیم. کاموا هم یکی دیگر از سایت سازهای خوب ایرانی است که امکانات خوب و در عین حال منحصر به فردی ارائه می دهد.