100 میلیون عکس واکسن در 100 روز: بخشی از برنامه 3 منظوره بایدن برای مبارزه با COVID-19 است

ویلمینگتون: جو بیدن ، رئیس جمهور منتخب ایالات متحده ، اعلام کرد که یک برنامه سه بخشی از “پوشاندن ، واکسیناسیون و گشودن مدارس” در تلاش برای مبارزه با بیماری همه گیر ویروس کرونا در 100 روز اول ریاست جمهوری ، “حداقل 100 میلیون” واکسن متعهد شده است. عکس در “100 روز”.
“ماسک زدن ، واکسیناسیون ، افتتاح مدارس – این سه هدف اصلی در 100 روز اول من است” اخبار فاکس به نقل از بایدن روز سه شنبه (به وقت محلی) در ویلمینگتون ، دلاور سخنرانی کرد.
وی گفت: “من کاملاً متقاعد شده ام که در طی 100 روز می توانیم روند بیماری را تغییر دهیم و زندگی در آمریکا را به سمت بهتر تغییر دهیم.”
وی افزود که این طرح سه بخشی با مشورت دکتر آنتونی فاوسی ، متخصص ارشد بیماریهای عفونی ایالات متحده تهیه شده است.
وی بار دیگر تأکید کرد که مأموریت استفاده از ماسکها با “امضای دستور من در روز اول مبنی بر نیاز به ماسک آغاز خواهد شد … طبق قانون ، مانند (در) ساختمانهای فدرال ، (در طول) سفرهای بین ایالتی با هواپیما ، قطار و اتوبوس. من” من همچنین با فرمانداران و شهرداران همکاری خواهیم کرد تا در ایالت های خود و شهرهایشان همین کار را انجام دهند. ما در هر جایی که ممکن است ماسک لازم خواهیم داشت. ”
“به خود ، خانواده ، جامعه خود کمک کنید. از نظر سیاسی و دیدگاه شما هر چه باشد – 100 روز پس از روی کار آمدن خود را مخفی کنید. صد روز برای ایجاد تغییر. این یک بیانیه سیاسی نیست – این یک عمل میهنی است” رئیس جمهور منتخب گفت.
مطابق با اخبار فاکس، در حال حاضر ، 38 ایالت دارای مأموریت نقاب هستند.
در مورد واکسیناسیون ، بایدن گفت که “تیم وی به شما کمک می کند حداقل 100 میلیون عکس واکسن COVID-19 در 100 روز به آغوش آمریکایی ها ببرد.”
وی گفت: “ما از راهنمایی دانشمندان پیروی خواهیم كرد و به افرادی كه در معرض خطر هستند واكسن می دهیم. این شامل پرسنل مراقبت های بهداشتی و افراد تحت مراقبت طولانی مدت است و در اسرع وقت این امر شامل مربیان نیز می شود.”
در مورد افتتاح مدارس ، بایدن بر بازگشت فرزندان به مدارس تأكید كرد و گفت ، “باید اولویت ملی باشد كه بچه های ما به مدرسه برگردند و آنها را در مدرسه نگه داریم.”
“اگر کنگره بودجه مورد نیاز ما برای محافظت از دانش آموزان ، مربیان و کارکنان را تأمین کند ، و اگر ایالت ها و شهرها اقدامات بهداشتی عمومی را انجام دهند که همه ما دنبال کنیم ، سپس تیم من تلاش می کند تا ببیند که اکثر مدارس ما باز می شود تا پایان 100 روز اول من ، “او اضافه کرد.
طبق آخرین به روزرسانی دانشگاه جان هاپکینز ، حدود 15،171،676 نفر در ایالات متحده آزمایش COVID-19 مثبت را انجام داده اند و تاکنون 286،307 مورد مرگ گزارش شده است.