15 مدل دوچرخه ثابت باکیفیت و برتر با قیمت روز و خرید اینترنتی – مینینیم

دوچرخههای ثابت، جایگزین خوبی برای باشگاههای ورزشی برای کم کردن وزن هستند. اگر قصد چربی سوزی دارید و میخواهید چربی دور شکم و رانهای خود را کم کنید، میتوانید با خرید دوچرخه ثابت و استفاده از آن به این هدف خود برسید. شما با خرید دوچرخه ثابت یک باشگاه خانگی خواهید داشت که افراد خانواده میتوانند به راحتی از آن استفاده کنند . تمرین با این دستگاه تقویت و پروش عضلات پا، شکم و سوزاندن چربی های اضافی شکمی را در پی خواهد داشت. برای کاهش کالری یکی از روش ها ورزش آن هم از نوع هوازی است که میتواند کالری بسیار زیاد مصرف نموده و موجب کاهش زن و لاغری شود ، دوچرخه سواری یکی از بهترین ورزش های هوازی است که علاوه بر کالری سوزی باعث تعریق و تقویت عضلات ناحیه شکم و کمر میشود، اما امکان دوچرخه سواری همیشه فراهم نیست ، بنابراین استفاده از دوچرخه ثابت در انواع مختلف میتواند به شدت برکاهش وزن تاثیر گذار باشد . فرم دهی به ران و شکم و پهلو در کنار کاهش وزن با استفاده از دوچرخه ثایبت ایجاد خواهد شد ولی برای باید برای آن برنامه های مخصوص داشته باشید .

مشخصا ممکن است دختر شما دوچرخه ای با رنگ صورتی و پر از اکلیل با برچسب های رنگارنگ بخواهد،یا دوچرخه ای آبی بدون این تزئینات دوست داشته باشد.با این همه یک تفاوت بین دوچرخه های دخترانه و پسرانه نیز وجود دارد که از زمانهای گذشته تاکنون به یادگار مانده است.لوله بالایی در دوچرخه های دخترانه عمدتا فرورفته است و یا با شیب تندتری به لوله زیر زین وصل شده است.در زمان های آغازین اختراع دوچرخه این تغییر نیز نمایان شد که هدف از آن این بود که بانوان راحت تر بتوانند با توجه به دامن های حجیم شان سوار بر دوچرخه بشوند و این حجم در هدایت دوچرخه اثر منفی نداشته باشد.این باور که طراحی مذکور بهترین گزینه برای دختران و دامنهای بلند است،دوچرخه های کودکان نیز از این تغییر بی نصیب نماندند. با این تفاوت که در این دستگاه همانگونه که از نام آن مشخص است. اگر دوچرخه لرزان است، خرید آن را فراموش کنید. کیفیت در انتخاب شما نقش مهمی دارد و فروشگاه شهر سلامت که در زمینه فروش اینترنتی انواع دوچرخه ثابت خانگی و حرفه ای پیشگام بوده با ارایه دوچرخه ثابت قیمت عالی و ارزان شما را در انتخاب بهتر و ارزان تر کمک خواهد نمود.

به هنگام خرید دوچرخه ثابت، دقت کنید که دوچرخه دارای چرخهای مخصوص برای هل دادن روی زمین باشد تا در جابجایی دچار مشکل نشوید. معمولا مدلهای ارزانتر دوچرخههای ثابت، دارای ویژگیهای اساسی مثل تنظیم کننده مقاومت برای تمرین و گزینههای برنامه ریزی هستند. استفاده از دوچرخه ثابت خصوصا برای دوچرخه سواران می تواند بسیار کمک کننده باشد چرا که در صورت بدی آب وهوا و نداشتن شرایط مساعد برای دوچرخه سواری در فضای باز و انجام تمرینات وجود یک دوچرخه ثابت می تواند به تقویت عضلات و آمادگی ورزشکار کمک شایانی کند. مقدار فضای که توسط یک دوچرخه ثابت خانگی اشغال میگردد هم بسیار مهم است . با استفاده از راهنمایی در مورد خرید دوچرخه ثابت، نکات مهم آن را در نظر بگیرید. ویژگی دیگری که ممکن است برای شما مهم باشد، نگهدارنده بطری آب است. در برخی از مدل ها كه دارای برنامه ورزشی از پیش تعیین شده می باشد، میزان مقاومت حین ركاب زدن به طور خودكار تغییر می كند.

هر چقدر وزن دوچرخه بیشتر باشد، ثبات آن نیز بیشتر است. حتما در کنار آن باید از رژیم های غذایی و ورزش هم استفاده کرد . قبل از خرید دوچرخه ثابت ورزشی، باید اهداف ورزشی خود را در نظر بگیرید. اگر این فاکتور را ندارد، میتوانید یک مانیتور جداگانه تهیه کنید. پدالها باید به اندازه کافی پهن باشند و نوعی بند نیز داشته باشند تا اطمینان حاصل کنید که هنگام رکاب زدن، پای شما از روی پدال سر نمیخورد. به دلیل اتومات نبودن مکانیزم عملکرد دوچرخه اسپینینگ امکان وجود برنامه های از پیش تعیین شده نیز نمیباشد. اما بهترین مارک دوچرخه های ثابت با چندین برنامه ویژه “از پیش تعیین شده” طراحی شده اند. مدلهای بالاتر دارای ویژگیهای پیشرفتهتر هستند؛ مثل برنامههای تمرینی، رایانه دقیقتر، پروفایل کاربر، چندین سطح مقاومت و گارانتی طولانیتر. دوچرخه ثابت ایستاده کراس فیتنس مدل B 660 , خرید دوچرخه ثابت پاندا از نوع ایستاده است و کاربری تا حداکثر وزن 150 کیلوگرم بدون اینکه آسیبی به دستگاه وارد شود میتواند تمرینات هوازی به راحتی انجام دهد .عملکرد تنظیم مقاومت در این دوچرخه به صورت الکترو مگنتی ( برقی ) است و مقاومت پدال ها تا 8 حالت مختلف قابل تنظیم است.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد خرید دوچرخه ثابت نی نی سایت لطفا به بازدید از وب سایت ما.