2 آمریکایی در هر دقیقه می میرند: بایدن با 100٪ ماسک پوشیدن خواستار می شود زیرا ایالات متحده رکورد زنی می زند

نیویورک: رئیس جمهور منتخب جو بایدن فوراً از آمریكایی ها خواست كه ماسك بزنند پس از مرگ ناشی از ویروس كرونا ، ركوردی یك روزه ایجاد كرد و هر دقیقه دو نفر می میرند. طبق آمار رویترز ، بیش از 213،830 مورد جدید و 2861 مرگ در روز پنجشنبه گزارش شده است ، و بسیاری از کارشناسان پیش بینی می کنند تعداد تلفات به زودی از 3000 مورد در روز بگذرد.
جو بایدن ، رئیس جمهور منتخب ، وعده داده استراتژی ملی جدیدی را كه در آن زمان اختیارات خود را از جمله ساختمان های فدرال و مسافرت های بین ایالتی اعمال می كند ، پس از روی كار آمدن وی در 20 ژانویه.
فراتر از مأموریت ، وی از مردم خواست که داوطلبانه ماسک بزنند. بیدن روز پنجشنبه در مصاحبه ای با CNN گفت: “در اولین روز افتتاح من … من می خواهم 100 روز از مردم برای ماسک زدن ، فقط 100 روز برای ماسک زدن ، نه برای همیشه ، 100 روز درخواست کنم.” “و من فکر می کنم اگر این کار را بکنیم – اگر این اتفاق بیفتد ، با واکسیناسیون و ماسک زدن ، تعداد قابل توجهی را کاهش دهد.” بایدن همچنین گفت که واکسیناسیون به صورت عمومی خوشحال خواهد شد ، همانطور که روسای جمهور سابق بیل کلینتون ، جورج دبلیو بوش و باراک اوباما متعهد شده اند تا اعتماد عمومی را افزایش داده و افراد مشکوک به واکسن را تحت تعقیب خود قرار دهند.