Covid-19 ‘Ground Zero’ فرانسه در موج دوم ناجی می شود

استراسبورگ: در موج اول Covid-19 در اوایل سال جاری ، منطقه اطراف استراسبورگ چنان آسیب دید که مجبور شد بیماران را با هلی کوپتر تخلیه کند. در موج دوم ، مناطق دیگر رنج می برند و شهر فرانسه در حال بازگشت لطف است.
همان هلی کوپترهایی که در بهار بیماران را از این منطقه در شرق فرانسه به پرواز در می آوردند ، در عوض بیماران Covid-19 را از جای دیگر آورده و برای درمان آورده اند.
کریستف دی استفانو ، یکی از خدمه یک هلی کوپتر خدمات اورژانس که روز پنجشنبه به تازگی با یک بیمار از لیون ، جنوب شرقی فرانسه پرواز کرده بود و آنها را به هاوتپیر تحویل داد ، گفت: “به نوعی ما پول خود را پرداخت می کنیم.” بیمارستان در استراسبورگ.
قرار بود یک هلی کوپتر دوم برای جمع آوری یک بیمار بعداً دوباره به لیون برود و خدمه دی استفانو روز جمعه مأموریت یافتند شخصی را که با بیماری Covid-19 بیمار جدی است از بورگ-آن-برسه ، نزدیک لیون ، تحویل بگیرد.
وی گفت: “ما در موج اول به دیگران اعتماد كردیم ، بنابراین در حال حاضر توانایی پذیرایی و معالجه مردم را داریم ، برای ما خوب است كه شركت كنیم و بار دیگران را بر دوش بگیریم.”
منطقه پیرامون استراسبورگ اولین و سخت ترین ضربه توسط موج اول ویروس بود ، بخشی از آن به دلیل یک هفته برگزاری کلیسای انجیلی انجیلی بود که به یک رویداد فراگیر تبدیل شد.
واحدهای مراقبت های ویژه غرق شده بودند. بیماران به مناطق دیگر فرانسه و همچنین سوئیس ، آلمان و لوکزامبورگ منتقل شدند.
در موج دوم ، نقش ها برعکس می شوند. براساس داده های بهداشت عمومی فرانسه در 12 نوامبر ، این منطقه 319 بیمار Covid-19 تحت مراقبت های ویژه دارد ، در حالی که منطقه ای که لیون را شامل می شود ، 844 بیمار دارد.
حکیم ارزوک ، پزشک استراسبورگ که خود را آماده پرواز برای سفر دوم روز به لیون می کرد ، گفت: “ما به خوبی می توانیم احساس آنها را تصور كنیم.” “آنها از دیدن ما خوشحال می شوند.”