آیا توجه بایدن به کشورهای “دیوار آبی” باعث پیروزی وی در انتخابات خواهد شد؟

برای جو بایدن ، این همیشه در مورد پنسیلوانیا بوده است ، میشیگان و ویسکانسین.
گرجستان ممکن است بنفش شود ، و در حومه شهر با سرعت زیاد تغذیه می شود. آریزونا نیز که از ویروس کرونا رنج می برد و از دموکرات های مد روز بود ، یک هدف دلهره آور بود.
اما از آغاز مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری خود تا آخرین روز مسابقه ، “بچه خراشیده اسکرانتون” شرط خود را حفظ کرد که برنده شدن کاخ سفید به دلیل بازسازی “دیوار آبی” یک بار مستحکم دموکرات ها در این سه ایالت است. که در سال 2016 فرو ریخت.
و اکنون ، در حالی که بایدن و دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا در یک انتخابات ناخوشایند حبس شده اند ، مسیر نهایی 270 رأی کالج انتخاباتی برای هر یک از دو شخص از طریق میشیگان ، پنسیلوانیا و ویسکانسین عبور خواهد کرد.
بایدن ، معاون سابق رئیس جمهور ، به رأی دهندگان گفت: “اگر من در سال 2020 دونالد ترامپ را شکست دهم ، این اتفاق می افتد در اینجا” پیتسبورگ در اولین آدرس کمپین اولیه خود در آوریل 2019.
بعد از نیمه شب چهارشنبه ، وی به هواداران گفت: “شمارش آرا زمان می برد ، اما ما پنسیلوانیا را برنده خواهیم شد.”
صبح روز چهارشنبه که بایدن به هواداران بوق-اتومبیل خود خطاب می کرد ، شماره ها تغییر کرده بود. او در آریزونا برتری دارد و همچنان در جورجیا رقابت می کند. اما حتی اگر او هر دو این ایالت ها را برنده شود ، باز هم باید حداقل در یکی از ایالت های دیوار آبی پیروز شود.
ترامپ در میشیگان ، ویسکانسین و به خصوص پنسیلوانیا نیز به شدت فعالیت کرد. اما توجه بایدن قابل توجه بود: بسیاری از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری چشم از بحرانی ترین ایالت خود برمی دارند ، اما بایدن هرگز هدف خود را از دست داد تا تلاش كند رای دهندگان را در آن سه ایالت كه چهار سال پیش حزب را رها كردند ، به دست آورد.
چنین نظم و انضباطی در سیاست های ریاست جمهوری نسبتاً نادر است – نامزدهایی که اغلب اوقات دموکرات ها هستند ، معمولاً با یک فتح نقشه بزرگ درگیر می شوند ، مانند تمرکز شدید هیلاری کلینتون در فلوریدا در سال 2016 و حتی اختلافات او با آریزونا و یوتا.
اما این مسابقه یک مسابقه عادی نبود: مثل رأی دهندگان ، فعالان و مقامات حزب او ، بایدن با از دست دادن کم 8000 رای در سال 2016 در پنسیلوانیا ، ویسکانسین و میشیگان – سه ایالت سنتی دموکراتیک که برای حزب کاخ سفید هزینه می کردند سال
در آخرین روزهای انتخابات ، مبارزات انتخاباتی بایدن و متحدانش به طور خصوصی اظهار داشتند که وی می تواند در ایالات متحده در میدان های جنگ پیروز شود ، از جمله مکان هایی مانند کارولینای شمالی، آریزونا و جورجیا. اما ، آنها استدلال كردند كه trifecta ساده ترين راه – ولو شايد سريعتر – راه رسيدن به مقام رياست جمهوري نيست. انتظار می رود بازگشت نهایی در هر سه ایالت چند روز به طول انجامد و ترامپ اوایل روز چهارشنبه سعی کرد روایتی را بیان کند که دموکرات ها در تلاش بودند “انتخابات را بدزدند” – این ادعای بی اساس است.
اما قرار نبود اردوگاه بایدن طعمه را بگیرد.
جن اومالی دیلون ، مدیر ستاد انتخاباتی بایدن ، روز دوشنبه در جلسه توجیهی درباره شب انتخابات گفت: “ما معتقدیم که در پنسیلوانیا ، میشیگان و ویسکانسین از موقعیت خوبی برخوردار هستیم.” “ما می دانیم که به ویژه آن ایالت ها بعداً وارد کشور می شوند ، اما فکر می کنیم که این ایالت ها را برنده خواهیم شد. این روشن ترین مسیر ما برای پیروزی است. ”
اگرچه بایدن از آریزونا و جورجیا بازدید كرد ، اما مبارزات انتخاباتی وی از صرف وقت و هزینه بسیار گرانبها در این ایالت ها – علی رغم درخواست های مكرر دموكرات های محلی – خودداری كرد. و وقتی دو میلیاردر دموکرات ، داستین مسکوویتز و مایک بلومبرگ، در ساعت یازدهم پول به تگزاس ریخت ، بایدن فقط سناتور کمالا هریس از کالیفرنیا ، رقیب خود را به این ایالت اعزام کرد.
حتی این بیشتر از آن بود که دموکرات ها عادت داشتند از حزب ملی در ایالت های سنتی محافظه کار غربی بگیرند. در آریزونا ، ایالتی که بایدن فقط یک بار به عنوان نامزد حزب از آن بازدید کرد ، مقامات گفتند که از رویکرد مبارزات انتخاباتی به ایالت راضی هستند.
آنها وقت زیادی را در اینجا گذراندند. آنها بیش از کارزارهای قبلی انرژی و توجه زیادی را به خود اختصاص می دهند. “، نماینده روبن گالگو ، نماینده منطقه رشد سریع ققنوس ، گفت. “و اگر پیروز شویم ، مهم نیست.”
در مجموع ، بایدن 57.8 میلیون دلار برای تبلیغات در تگزاس و آریزونا هزینه کرد. وی تقریباً سه برابر – 169.2 میلیون دلار – در میشیگان ، پنسیلوانیا و ویسکانسین هزینه کرد.
تصمیم برای تمرکز بر سه گانه صنعتی به دلیل کاربردهای ریاضیات سیاسی صورت گرفت. کلینتون این ایالت ها را با حاشیه های تنگ از دست داد و آنها را به زمینه ای مناسب برای بازگشت دمکرات ها تبدیل کرد. فقط پیروزی در این سه ایالت ، همراه با در اختیار داشتن تمام سنگرهای سنتی دموکراتیک که توسط کلینتون به دست آمد ، ریاست جمهوری برای بایدن را به دست می آورد.
اما این یک محاسبه متولد تمایل فرهنگی نیز بود. با وجود دهه ها حضور در واشنگتن، بایدن خود را پسری طبقه کارگر می داند ، فقط “جو متوسط” دیگری است که مانند هر مسافر دیگر قطار را برای کار می گذارد.
“جو ، مردم او را دوست دارند. آنها از او متنفر نیستند. ” دبی دینگل از میشیگان در پاییز امسال در مصاحبه ای گفت. “هیلاری کلینتون دوست من است ، اما او هرگز به سالن اتحادیه راه پیدا نکرد.”
اندکی پس از از دست دادن کلینتون در سال 2016 ، بایدن به یاد آورد که وقتی ترامپ در تجمع نزدیک به کودکی خود با رای دهندگان برخورد کرد ، احساس آشفتگی داشت اسکرانتون خانه ، در ویلکس-باره ، پنسیلوانیا.
بایدن در مصاحبه ای در دسامبر 2016 با لس آنجلس تایمز اظهار داشت: “پسر یک اسلحه – ما ممکن است در این انتخابات شکست بخوریم”.