انتخابات ایالات متحده 2020: رقیب نامزد نامزد انتخابات ریاست جمهوری دموکرات جو بایدن – کامالا هریس

دهلی نو: کامالا دیوی هریس ، همسر نامزد جو بایدن ، نامزد انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده در انتخابات سال 2020 ، بسیاری از نام های وی را حفظ می کند. وی اولین زن رنگین پوستی است که به عنوان وکیل دادگستری سانفرانسیسکو انتخاب شد ، اولین آمریکای آسیای جنوبی است که سناتور آمریکایی شد و در صورت انتخاب در 3 نوامبر ، او اولین شخص هندی تبار خواهد بود که یک دفتر سیاسی مهم در ایالات متحده.
کمالا 55 ساله کار خود را از دهه 1990 در دادستانی منطقه آلامدا در شهرستان اوکلند آغاز کرد و بعداً در سال 2011 به عنوان اولین زن رنگین پوست به عنوان دادستان کل کالیفرنیا خدمت کرد.
هریس در سال 2017 به دنبال س questionال شدید از دادستان کل ویلیام بار و نامزد دادگاه عالی وقت برت کاواناو در جلسات مهم سنا به شهرت رسید.
یک ردیاب سیاست مستقر در ایالات متحده گفته است که هریس یکی از سناتورهای سرگرم کننده در هنگام معرفی قوانین کنگره بوده است. در گزارش GovTrack آمده است: “54 لایحه معرفی شده وی در سال 2019 از نظر بیشترین تعداد در 19 سناتور در بیشترین جایگاه 19 قرار دارد ، در حالی که 52 لایحه معرفی شده در 18-2017 او را در رده سوم سناتورها قرار داده است.”
هریس همچنین عضو کمیته های اصلی قانونگذاری از جمله کمیته امنیت داخلی و امور دولتی ، کمیته منتخب اطلاعات ، کمیته قضایی و کمیته بودجه است.
سناتور کمالا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را در سال 2019 با شور و شعف زیادی آغاز کرده بود و بعداً رقابت خود را در ژانویه امسال ترک کرد. اما به لطف جو بایدن ، نامزد حزب دموکرات ، وی به عنوان نامزد معاون ریاست جمهوری بازگشت.
در جبهه سیاست گذاری ، برخی از اولویت های کامالا اصلاح عدالت کیفری و قانون عدالت نژادی است. او از ازدواج همجنسگرایان قانونی حمایت می کند و خواستار ممنوعیت سلاح های ضربتی در ایالات متحده است.
او خود را به سادگی “یک آمریکایی” خطاب می کند ، می گوید که هویت منحصر به فرد او باعث می شود او برای نمایندگی مردم ایالات متحده مناسب باشد. نامزدي وي از مادري هندي و پدر اصالتي جامائيكايي متولد شده است ، از نظر هندي ها در آمريكا و خارج از كشور اهميت بسياري دارد.
سابرینا سینگ ، دبیر مطبوعاتی سناتور هریس ، در مصاحبه ای با ANI گفت که در صورت انتخاب دولت بایدن-هریس قصد دارد روابط هند و ایالات متحده را پیش ببرد. سینگ گفت که هدف هر دو بایدن-هریس این است که از طریق برنامه های خود در زمینه آموزش عالی ، کاهش وام های دانشجویی و بازگرداندن شغل به آمریکا ، در جامعه آمریکایی-هندی طنین انداز شوند.
در گذشته ، هریس گفته بود که “کسی که ادعا می کند رهبر است باید مانند یک رهبر صحبت کند. این به معنای صحت و صحت صحبت است.” اگر “صداقت و حقیقت” در میان مردم آمریکا طنین انداز شده باشد یا خیر ، در 3 نوامبر شاهد خواهیم بود.