انسداد ویروس کرونا در فرانسه تا دسامبر ادامه خواهد داشت: نخست وزیر ژان کاستکس

مسکو: ژان کاستکس ، نخست وزیر فرانسه اعلام کرد که در میان شاخص های هنوز هم نگران کننده از تکامل ویروس Covid-19 در کشور ، رژیم ماندن در خانه در کشور ادامه خواهد داشت.
“همراه با رئیس جمهور [Emmanuel Macron]، Castex اواخر روز پنجشنبه در توئیت خود نوشت ، ما امروز صبح در شورای دفاع و امنیت ملی تصمیم گرفتیم که حداقل برای پانزده روز آینده ، قوانین قفل برای مبارزه با # COVID19 را تغییر ندهیم.
نخست وزیر گفت که تأثیر شیوع ویروس کرونا بسیار دشوار است ، در یک توییت جداگانه مشخص کرد که بیش از 500 بیمار Covid-19 هر روز در طول هفته گذشته جان خود را از دست داده اند ، که باعث می شود هر یک از چهار مرگ در فرانسه به دلیل همه گیری علاوه بر این ، وی افزود ، تعداد فعلی بستری شدن در ویروس کرونا از اوج آوریل فراتر رفته است ، هر نیم دقیقه یک بستری در بیمارستان تأیید شده و موارد مراقبت ویژه مربوط به اپیدمی هر سه دقیقه رخ می دهد.
Castex خاطرنشان کرد که طی هفته گذشته ، میزان عفونت 16 درصد کاهش یافته است ، که “اولین اثرات پیش بینی شده” استراتژی ضد ویروس دولت است. با این حال ، وی از ملت خواست تا احتیاط کنند تا “مثبت” روند شیوع بیماری “با گذشت زمان” تأیید شود.
دولت در پی احیا sharp مجدد شدید پرونده های Covid-19 طی یک ماه ، قفل عمومی را در 30 اکتبر اعمال کرده است. در حالی که بالاترین رکورد روزانه از ابتدای شیوع همه گیر در 7 نوامبر با شماری نزدیک به 87000 مورد رسیده است ، محدودیت های جدید باعث بسته شدن مشاغل غیر ضروری ، فروشگاه ها و اماکن عمومی شد.
از روز جمعه ، فرانسه 1،915،282 مورد ویروس کرونا و 42،599 مورد مرگ و میر را تایید کرده است.