اولین قدم برای غلبه بر ویروس کرونا شکست دادن دونالد ترامپ: جو بایدن

واشنگتن: جو بایدن ، رقیب دموکرات وی ، روز دوشنبه گفت: اولین قدم برای غلبه بر ویروس کرونا که تأثیر مخربی بر ایالات متحده داشته است ، اطمینان از شکست انتخاباتی رئیس جمهور دونالد ترامپ است.
بایدن ، در حالی که خواستار پرشور بود ، در استدلال پایانی خود از شهر پیتسبورگ ، از هموطنان خود خواست که ترامپ را شکست دهند زیرا او در چهار سال گذشته نتوانسته است این کار را انجام دهد.
بایدن در دومین سخنرانی روز خود گفت: “اولین قدم برای غلبه بر ویروس شکست دادن دونالد ترامپ است.” در حالی که تقریباً بیش از 10 کرور آمریکایی قبلاً رای داده اند و میلیون ها نفر دیگر برای استفاده از امتیازات خود در روز سه شنبه ، معاون رئیس جمهور پیشین مردم را ترغیب کرده است که بیرون بروند و تعداد زیادی رأی دهند.
“پیام من ساده است. قدرت تغییر این کشور در دست شماست. و من اهمیتی نمی دهم که دونالد ترامپ با چه زحمتی تلاش می کند ، هیچ کاری نمی تواند انجام دهد تا مردم این ملت از رای دادن جلوگیری کنند ، مهم نیست که چطور تلاش کند ، ” او گفت.
بایدن گفت: “هفته گذشته مقاله مطبوعاتی وجود داشت و به شرح زیر بود – در تاریخ ریاست جمهوری مدرن هرگز نامزدی به اندازه ترامپ به تلاش های گسترده برای سرکوب آرا اعتماد نکرده است.”
“ترامپ نمی خواهد همه شما رأی دهید. او نمی خواهد كه آمریكایی ها رأی دهند. او فكر می كند فقط افراد ثروتمند باید رأی دهند. و وقتی آمریكا رأی می دهد ، صدای آمریکا شنیده خواهد شد.
وی گفت: “هنگامی كه آمریكا شنیده می شود ، پیام با صدای بلند و واضح اعلام خواهد شد. وقت آن است كه دونالد ترامپ چمدان خود را ببندد و به خانه خود برود. به خانه بروید.”
“ببینید ، ما با هرج و مرج کار خود را تمام کردیم. ما با نژادپرستی کار خود را تمام کردیم. ما با توییت ها ، عصبانیت ، نفرت ، بی مسئولیتی کار خود را تمام کردیم. اما ما کارهای زیادی برای انجام داریم ، رئیس جمهور ، ما می خواهیم عمل کنیم. روز اول ، ما برای کنترل COVID اقدام خواهیم کرد ، “بایدن گفت.
وی ادعا کرد که ترامپ بیش از هر رئیس جمهوری در تاریخ معاصر آسیب به آمریکای سیاه زده است. “این همان مردی است که جنبش تولد را علیه دوست من ، باراک اوباما آغاز کرد. این مردی است که وقتی – اولین زن سیاه پوستی که برای تصدی معاون رئیس جمهور کاندید می شود – به او نگاه می کند و او را هیولا می خواند ،” معاون سابق رئیس جمهور گفت
بایدن روز را با تظاهرات رانندگی در پیتسبورگ ، شهری که 18 ماه پیش کمپین خود را در آنجا راه اندازی کرد ، تعطیل کرد. وی در پیام پایانی خود گفت که این انتخابات نبردی برای “روح ملت ما” است و او رهبری است که “کشور برای بهبودی از بیماری همه گیر و بازسازی بهتر از گذشته نیاز دارد”.
بعداً در همان شب ، بایدن در یک توییت ، این را یک انتخاب یک عمر توصیف کرد. وی نوشت: “در کمتر از 12 ساعت ، رای دهندگان برای مهمترین انتخابات در طول زندگی ما به پای صندوقهای رای خواهند رفت. همه چیز به همین جا برمی گردد.”