بهترین روش های ساخت بک لینک باکیفیت

من ناصر علی محمدی از سال 92 کار سئو رو شروع کردم و از سال 95 حرفه ای روی لینک سازی کار می کنم . فقط چند سال پیش، این روند ناخوشایند بود و بصورت چک کردنِ دستی تکتک وب سایت ها انجام میشد. همچنین حذف لینک های قدیمی شدیدا در رتبه سایت تاثیر منفی دارد و در استراتژی لینکسازی ، بازیابی بک لینک ها جایگاه ویژه ای دارد. آیا پس از رسیدن به جایگاه های برتر در SERP ها باید متوقف شوید؟ برای پیدا کردن این نوع لیست ها باید بفهمید که رقبای شما در کجا لیست شده اند، به پروفایل لینک آنها نگاهی بیاندازید و جاهایی را پیدا کنید که بفهمید جای شما در ان خالی است. تامبلر تا کنون بیش از 50 میلیون کاربر داشته است که آنها بیش از 104 میلیارد پست ایجاد کرده اند. بک لینک PBN یکی از روشهای ایجاد بک لینک میباشد که در صورتی که به درستی ایجاد نشود به عنوان سئو کلای سیاه شناخته شده و شامل پنالتی گوگل میشود. یکی دیگر از ساده ترین راه های گرفتن بک لینک رایگان استفاده از ارسال پست مهمان است.

پست های مهمان علاوه بر ساخت بک لینک با کیفیت بالا یکی از بهترین راه های نشان دادن تخصص شما هستند که منجر به افزایش مخاطبان شما در رسانه های اجتماعی می شوند. اگر بیشتر بک لینکهای شما از سایتهایی با نمرهی بالا در این زمینه ایجاد شده باشند رتبهی شما به سرعت و به طرز چشمگیری افزایش خواهد یافت. وقتی که ما چنین کاری را انجام دهیم به اصطلاح میگویم یک بک لینک هدر ایجاد کرده ایم یا اگر سایتی برای ما چنین کاری انجام دهد یعنی یک بک لینک هدر از آن دریافت کرده ایم. ولی مشاوره هایی که یک ساعته هست و شخص مشاور دهنده قبل مشاوره دادن هیچ اطلاعاتی از سایت شما نداره کمی میشه گفت صحبت ها کلی گویی میشه و به نظر شخصی من مشاوره غیرکاربردی هست چون به اون هدف اصلی که ما قصد داریم نمیرسونه. آن ها این کار را برای شما انجام می دهند زیرا هیچ کس نمی خواهد لینک شکسته یا مرده در وب سایت خود داشته باشد. در شبکه های اجتماعی ایرادی ندارد همه لینک هایتان را قرار دهید اما در سایت ها نباید اینکار را زیاد انجام دهید زیرا ریسک پنالتی شدن شما را افزایش می دهد و پیشنهاد ما این است از هر سایت بیشتر 3 بار به یک صفحه لینک ندهید و اینکه از هر سایت به بیشتر 20 صفحه خود لینک نفرستید.

برای مثال وقتی یک مطلب مینویسید حتما به کلمه کلیدی خود لینک دهید تا اگر سایتی مطلب شما را کپی کرد بر روی آن کلمه کلیدی برای شما بک لینک ثبت شود و حتی اگر چنین اتفاقی هم نیفتد مهم نیست زیرا اینکار کلا جزء سئوی داخلی محسوب می شود و حتما باید رعایت کنید. این مورد را هم حتما رعایت کنید و حداکثر 90 درصد لینک های شما با یک انکر تکست یکسان باید باشد تا گوگل به سایت شما و مصنوعی بودن لینک ها شک نکند. راه و روشی که یک فرد موفق یا یک برند معتبر طی کرده تا به وضعیت امروز دست یابد ، از این جهت که تمامی انسان ها به موفقیت و توسعه کسب و کار خود علاقه دارند ، بسیار پرمخاطب است. بهترین بکلینکها از صفحاتی هستند که به سایتهای زیادی لینک ندارند، اما خدمات PBN معمولاً بیشترین تعداد لینک را از یک صفحه برای حداکثر سود کسب میکند. چگونه به صورت طبیعی بک لینک بگیریم؟ هنگامی که روی بک لینک های خریداری شده سایت شما کلیک می شود، گوگل متوجه طبیعی بودن بک لینک می شود و ریسک پنالتی از بین خواهد رفت و در نتیجه بک لینک های شما به شکل مثبتی موثر واقع می شود.

اما گرفتن بک لینک اون هم از سایت های قوی کار بسیار مشکلی هست. شما می توانید بک لینک مد نظر خود را از طریق این وب سایت ها به دست آورید. اگر توجه کرده باشید 90 تا 95 درصد سایت ها قسمتی دارند که از شما آدرس سایتتان را می خواهد و وقتی که نظر خود را ارسال کنید آدرس سایت شما در کامنت هم نشان داده خواهد شد بنابرین شما یک بک لینک کامنتی از سایت مورد نظر دریافت خواهید کرد که اهمیتی چندانی این نوع بک لینک ها ندارند و اگر در این باره اسپم کنید و هر روز ده ها کامنت بفرستید ممکن است سایت شما پنالتی شود (پنالتی یعنی اینکه گوگل سایت شما را جریمه می کند و دیگر مطالبتان را در صفحاتش قرار نمی دهد). این خدمات گرانتر است، اما مطمئن باشید که هیچ ارتباطی بین دامنه های PBN وجود نخواهد داشت. بدترین قسمت این است که حتی اگر هزاران دلار برای دامنههای موجود خرج کنید و تمام کارها را با دقت انجام دهید، باز هم میتواند به شما آسیب برساند. مهمترین فایده این است که IP سایت منحصر به فرد است و شما آن را با هیچ دامنهی دیگری به اشتراک نمیگذارید.