ترامپ با عدم پذیرش نتایج انتخابات پیام مخرب را به جهان ارسال کرد: بایدن

واشنگتن: جو بایدن رئیس جمهور منتخب روز پنجشنبه گفت: دونالد ترامپ ، رئیس جمهور ایالات متحده با عدم پذیرش نتایج انتخابات ، پیامی فوق العاده مخرب برای جامعه جهانی ارسال می کند.
شبکه های خبری مهم هفته ها پیش از صدور گواهینامه رسمی توسط قانونگذاران ایالتی مربوطه ، بایدن را به عنوان برنده انتخابات ریاست جمهوری 3 نوامبر اعلام کرد.
ترامپ اما حاضر به قبول امتیاز نشده است. وی چندین پرونده قضایی را در چندین ایالت با به چالش کشیدن نتایج انتخابات با ادعای تقلب گسترده رای دهندگان و قصور در انتخابات مطرح کرده است ، اتهامی که مقامات ایالتی و خبرگزاری ها آن را رد کردند.
“من فکر می کنم آنها شاهد بی مسئولیتی باورنکردنی بودند. پیام های فوق العاده آسیب زا در مورد عملکرد دموکراسی به سایر نقاط جهان ارسال می شود. من انگیزه او را نمی دانم ، اما فکر می کنم کاملاً غیرمسئولانه است. “بایدن 77 ساله در دیدار با یک گروه دو حزب از فرمانداران در ویلمینگتون.
وی در پاسخ به س questionالی گفت: “آنچه رئیس جمهور اکنون انجام می دهد ، حادثه دیگری خواهد بود که وی به عنوان یکی از غیرمسئول ترین رئیس جمهورهای آمریکا در تاریخ ثبت خواهد شد.”
“ما در پایان خواهیم فهمید که پیروز شدیم ، و درک اینکه این مرد چگونه فکر می کند دشوار است. من اطمینان دارم که او می داند او برنده نشده و نخواهد توانست پیروز شود و ما قرار است 20 ژانویه سوگند یاد کنیم … ”
در پاسخ به س anotherال دیگر ، بایدن گفت که “نگران نیست” که مردم مشروعیت دولت او را زیر سوال ببرند.
“اکثریت قریب به اتفاق مردم آمریکا ، آنها قبلاً نیز گفته اند – تمام داده های نظرسنجی نشان داده است که بیشتر جمهوری خواهانی که نگران آن هستند ، بیشتر است ، اما شما می دانید ، بیش از 78 درصد مردم آمریکا معتقدند که این بدون سوال است ، مشروع ، “او گفت.
“من فکر می کنم بیشتر جمهوری خواهانی که با آنها صحبت کرده ام ، از جمله برخی از استانداران ، فکر می کنند این ناتوان کننده است. این یک پیام وحشتناک در مورد اینکه ما به عنوان یک کشور چه کسی هستیم می فرستد “.
رئیس جمهور منتخب در پاسخ به س anotherال دیگر اقدام علیه آن را منتفی ندانست اداره خدمات عمومی (GSA) ، بخش دولتی که از کمک به او در مرحله انتقال خودداری کرده است.
بایدن همچنین گفت که وی قبلاً در مورد نام وزیر خزانه داری بعدی تصمیم گرفته است و این موضوع را در مورد شکرگذاری اعلام خواهد کرد.
“شما به زودی انتخاب من برای خزانه داری را خواهید شنید. من چنین تصمیمی گرفتم ما این تصمیم را گرفته ایم و شما آن را درست قبل یا بعد از شکرگذاری خواهید شنید. ”
“شما خواهید دید کسی است که فکر می کنم همه عناصر او را بپذیرند حزب دموکرات از ائتلاف های مترقی و متوسط ​​، “بایدن افزود.