ترامپ به دنبال جلوگیری از “همه رای گیری” است ، اما فقط شمارش آرا باقی مانده است

واشنگتن: رئیس جمهور دونالد ترامپ می گوید او را می گیرد انتخابات ریاست جمهوری برای دیوان عالی کشور ، اما مشخص نیست منظور او در کشوری که در آن است جدول آرا vote به طور معمول فراتر از روز انتخابات ادامه می یابد ، و ایالات عمدتا قوانینی را برای زمان پایان شمارش تعیین می کنند.
ترامپ گفت: “ما به دادگاه عالی ایالات متحده خواهیم رفت – ما می خواهیم همه رای گیری متوقف شود.” اوایل چهارشنبه.
اما رای گیری تمام شده است. این فقط شمارش است که در سراسر کشور در حال انجام است. هیچ ایالتی آرای غیابی را که پس از روز انتخابات به پست پستی ارسال می شود ، محاسبه نمی کند.
رقیب دموکرات جو بایدندر مبارزات انتخاباتی گفته های ترامپ “خشن ، بی سابقه و نادرست” خوانده شد.
مدیر جنبش بایدن ، جن اومالی دیلون در بیانیه ای گفت: “اگر رئیس جمهور تهدید خود را برای مراجعه به دادگاه برای تلاش برای جلوگیری از جدول بندی صحیح آرا good به خوبی انجام دهد ، ما تیم های حقوقی آماده ایستاده ایم تا در برابر این تلاش مقاومت كنند.” . “و آنها پیروز خواهند شد.”
کارشناس قانون انتخابات ریچارد هاسن روز یکشنبه در تخته سنگ نوشت: “هرگز هیچ دلیلی وجود نداشته است که ادعا کند اگر یک رأی به موقع می رسد نمی تواند شمارش شود اگر مقامات نتوانند شمارش خود را در شب انتخابات به پایان برسانند.”
اوهایو ادوارد فولی ، استاد حقوق انتخابات دانشگاه ایالتی ، روز چهارشنبه در توییتر خود نوشت: “آرا valid معتبر شمارش خواهد شد. اسکوتوس فقط در صورت وجود آرا of با اعتبار مشکوک که تفاوتی ایجاد می کند ، درگیر خواهد شد ، که ممکن است چنین نباشد. حاکمیت قانون برنده رسمی رای مردم در هر ایالت را تعیین کنید. بگذارید قانون قانون کار کند. ”
در هر صورت ، هیچ راهی برای مراجعه مستقیم به دادگاه عالی با ادعای کلاهبرداری وجود ندارد. ترامپ و مبارزات انتخاباتی وی می توانند مشکلات مربوط به نحوه شمارش آرا را در ایالت های منفرد ادعا کنند ، اما آنها باید مبارزه قانونی خود را در یک ایالت یا دادگاه فدرال پایین تر آغاز کنند.
تجدیدنظر خواهی جمهوری خواهان در دادگاه عالی در مورد اینکه پنسیلوانیا می تواند رأیهایی را که از روز چهارشنبه تا جمعه از طریق پست به دست شما می رسد ، بشمارد ، این دستور تمدید شده توسط دادگاه عالی ایالت در مورد اعتراض جمهوری خواهان است. این پرونده شامل رأی هایی که قبلاً ریخته شده و در اختیار مقامات انتخاباتی است ، حتی اگر هنوز شمارش نشده باشد.
دادگاه عالی قبل از انتخابات از رد این رأی گیری ها خودداری کرد ، اما قضات محافظه کار نشان دادند که پس از انتخابات می توانند مجدداً موضوع را بررسی کنند. دیوان عالی کشور همچنین از جلوگیری از تمدید دریافت و شمارش آرای غیابی در سال جاری خودداری کرد کارولینای شمالی فراتر از سه روز تعیین شده توسط قانون ایالت.
اگر هر یک از ایالت ها برنده انتخابات را تعیین کند و اختلاف بین ترامپ و بایدن به قدری کم باشد که چند هزار رأی یا حتی چند صد رأی می تواند تفاوت ایجاد کند ، حتی تعداد کمی از آراed قابل رقابت نیز می تواند مهم باشد.