ترامپ در میان آمریکایی های هندی-آمریکایی ، آمریکایی اقیانوس آرام آسیایی جایگاه خود را کسب می کند: مقامات کمپین

واشنگتن: آمریکایی-هندی حمایت می کنند دونالد ترامپ حامیان رئیس جمهور گفته اند كه در انتخابات آمریكا ، به ویژه در ایالت های نبرد نسبت به چهار سال پیش ، تعداد زیادی وجود دارد ، در حالی كه حزب وی ادعا می كند دموكرات ها درمورد آمریكای آسیا و اقیانوسیه ، جمهوری خواهان را از دست داده اند.
در بیانیه ای که روز پنجشنبه صادر شد ، حزب جمهوری خواه گفت كه آمریكایی های اقیانوسیه آسیایی (APA) در حمایت از ترامپ قوی بودند در حالی كه دموكرات ها حمایت خود را در میان مهمترین اطلاعات جمعیتی از دست دادند.
آل میسون از کمیته مالی هندی آمریکایی پیروزی ترامپ ، که به همراه تیمش در میان آمریکایی های هندی-آمریکایی در ایالات نبرد کار می کردند ، گفت: “آمریکایی های هند تحویل رئیس جمهور ترامپ شدند.”
آمریکایی های هندی-آمریکایی ، رای دهندگان سنتی دموکرات به رئیس جمهور ترامپ روی آوردند و در پیروزی ها در ایالات نبرد مانند تگزاس ، فلوریدا و شاید در کارولینای شمالی و حاشیه های جورجیا ، ویسکانسین و پنسیلوانیا.
میسون گفت ، ویدئوی “چهار سال دیگر” که در جریان کنوانسیون ملی جمهوری خواهان راه اندازی شد ، قسمت اصلی این کارزار بود.
نظرسنجی ها از سال 2016 در مقایسه با سال 2020 باعث شد پرزیدنت ترامپ جهش 5 امتیازی داشته باشد در حالی که دموکرات ها چهار امتیاز را از دست دادند آمریکایی اقیانوسیه آسیایی پشتیبانی.
“یک تغییر جمهوری خواه در جامعه آمریکایی آسیا و اقیانوس آرام اتفاق می افتد و سال 2020 آن را ثابت کرد. قبل از همه گیری ، آمریکای های اقیانوسیه آسیایی در اوج شروع و راه اندازی مشاغل جدید بودند ، بزرگترین کاهش مالیات در تاریخ را دریافت کردند ، و افزایش دسترسی به آموزش را دیدند انتخاب ، “کارا کالدول ، معاون امور رسانه ها ، APA در حزب جمهوری خواه گفت.
کالدول گفت ، آمریکایی های اقیانوسیه آسیایی آسیا به شدت تحت تأثیر سیاست های ضد تجارت دموکرات ها قرار گرفته اند و به وضوح آرا their خود را برای زنده و سالم نگه داشتن رویای آمریکایی ها در روز انتخابات ارائه داده اند.
طبق نظرسنجی های آسیا و اقیانوسیه آمریکا ، رئیس جمهور منتخب جو بایدن 21 درصد نسبت به هیلاری کلینتون از دست داد.
در سال 2016 ، هیلاری رای دهندگان APA را با اختلاف 43 امتیاز به دست آورد ، در حالی که در سال 2020 بایدن در میان رای دهندگان APA فقط 24 امتیاز پیش بود ، جمهوری خواهان اظهار داشتند که آمریکایی های اقیانوسیه آسیا می دانند این جمهوریخواهان هستند که از اولویت ها و اصول مشابه خود استفاده می کنند و حاضرند برای آنها بجنگند.