ترس از شورش ها ، درگیری های خشونت آمیز بر سر انتخابات سال 2020 ایالات متحده ظاهر می شود

نیویورک: ترس از شورش ها و درگیری های خشونت آمیز در حالی که ایالات متحده در انتخابات ریاست جمهوری روز سه شنبه رأی می دهد ، پس از مبارزات انتخاباتی که پس از ماه ها آشفتگی عمق را عمیق تر می کند ، بر ایالات متحده ظاهر می شود.
به نشانه اضطراب در آستانه انتخابات ، در مناطق خرید و فروش مرسوم ، مد روز در شهر نیویورک و جاهای دیگر ، برای پیشگیری از آشوب و غارت احتمالی که اوایل سال جاری کشور را به لرزه درآورد ، صفوف از مشاغل سطح بالا با تخته سه لا پوشیده شدند.
عدم اطمینان در مورد نتایج نهایی انتخابات که احتمالاً چند روز مشخص نخواهد بود ، سناریوهایی را ایجاد کرده است که هر یک از طرفین می توانند نسبت به نتایج ناقص واکنش نشان دهند.
یک نظرسنجی USAToday نشان داد که از هر چهار آمریکایی سه نفر نگران خشونت روز انتخابات هستند و تنها یک نفر از هر چهار نفر اطمینان داشت که اگر جو بایدن ، نامزد حزب دموکرات ، دونالد ترامپ ، رئیس جمهور را شکست دهد ، انتقال قدرت مسالمت آمیز خواهد بود.
Military.com گزارش داد که ده ایالت به طور فعال در حال برنامه ریزی برای اعزام گارد ملی برای مأموریت های مربوط به انتخابات بودند و 15 کشور اعلام کرده اند که ممکن است.
جی جانسون ، که در زمان باراک اوباما رئیس جمهور پیشین وزیر امنیت داخلی بود ، در مورد احتمال ناآرامی در انتخابات هشدار داد.
وی به یک برنامه شبکه CBS گفت که “نمی تواند احتمال بروز تنش ، برخی ناآرامی ها در روز انتخابات و بلافاصله پس از آن را رد کند” ، و اضافه کرد که دفتر تحقیقات فدرال (FBI) “بسیار بسیار متمرکز بر این موضوع بود” .
چندین حادثه اخیر – فراتر از خشونت در تظاهرات ضد نژادپرستی – باعث نگرانی شده است ،
اتوبوس مبارزات انتخاباتی جو بایدن ، نامزد حزب دموکرات ، توسط کاروانی از طرفداران دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا ، پرچم های خود را که بعضاً اتوبوس را در بزرگراه ها محاصره می کردند ، دنبال کرد.
FBI در حال بررسی این حادثه بود که بایدن گفت آنها سعی کردند با اتوبوس از جاده رانندگی کنند و این ممکن است باعث شود او برخی از ایستگاه های انتخاباتی را لغو کند.
ترامپ در توییتی آن را خاموش کرد و ادعا کرد “این میهن پرستان هیچ اشتباهی نکرده اند”.
چند تن از هواداران ترامپ روز یکشنبه در ترافیک پل نزدیک شهر و همچنین بزرگراهی در نیوجرسی اختلال ایجاد کردند
در تاریخ 25 اکتبر ، یک کاروان مسالمت آمیز از طرفداران یهودی ترامپ هنگام عبور از شهر نیویورک توسط حامیان بایدن با سنگ هدف قرار گرفتند.
هر یک از این حوادث می تواند باعث درگیری بین طرفداران هر دو نامزد شود.
معترضین ضد دولتی معروف به Antifa (مخفف ضد فاشیست) ، که با سو advantage استفاده از تظاهرات ضد پلیس برای تصرف بخشهایی از برخی از شهرهای واشنگتن و اورگان ، با گروههای راست افراطی مانند مغرور روبرو شده اند پسران.
بایدن وجود خود آنتیفا را مورد اختلاف قرار داده است ، اگرچه حمایت مستقیمی از وی در برخی موارد با هم طرف نیست ، در حالی که اعضای گروه ، از جمله فردی که یکی از طرفداران ترامپ را شلیک کرده و کشته است ، وجود این گروه را تأیید می کنند.
نگرانی عمده ایالات متحده مالکیت گسترده اسلحه ، قانونی و غیرقانونی است.
خریدهای اسلحه حتی قبل از آغاز مبارزات انتخاباتی به طور جدی افزایش یافته است ، شاید به دلیل ترس و عدم اطمینان ناشی از بیماری همه گیر Covid-19.
طبق رادیو عمومی ملی ، بررسی های پس زمینه FBI برای خرید قانونی اسلحه در نیمه اول سال نسبت به سال 2019 69 درصد افزایش یافته است.
در حالی که توجهات به طرفداران ترامپ معطوف شده است که مخالف هرگونه کنترل مالکیت اسلحه هستند و پایگاه سرسختی را تشکیل می دهند و اسلحه خود را به رخ می کشند ، در سال 2017 گروهی از اعضای جمهوری خواه کنگره توسط شخصی که برای مبارزات انتخاباتی سناتور برنی سندرز کار کرده بود ، مورد حمله قرار گرفتند ، که نامزد انتخابات ریاست جمهوری دموکرات شده بود.
قبل از اینکه پلیس ضارب را بکشد ، پنج نفر از جمله جمهوریخواه شلاق اسکالیز و دو افسر پلیس زخمی شدند.