جانباز جنگ جهانی دوم با شکست کوید -19 ، تولد 104 سالگی است

بیرمنگام: مردی در آلاباما که جنگ جهانی دوم را برای تعمیر قطارهای آسیب دیده با بمب در فرانسه گذراند ، به موقع از جنگ با کوید -19 بهبود یافت تا روز پنجشنبه 104 سالگی خود را جشن بگیرد. سرلشکر ووتن پس از مبارزه با ویروس کرونا از نظر جسمی تخلیه و کمی مبهم بود اما به نظر می رسد که در حال اصلاح است ، گفت نوه هولی ووتن مک دونالد.
مک دونالد گفت: “من فقط ممنونم که آنها توانستند خیلی سریع با او معالجه کنند و ما توانستیم او را آزمایش کنیم” ، افزود: “شگفت آور است که یک 104 ساله از COVID جان سالم به در برد.”
بیمارستان مدیسون ویدیویی را به اشتراک گذاشت که ووتن ماسک صورت خود را می پوشد و در حالی که کارگران آواز “تولدت مبارک عزیزم پاپ” را می خوانند ، هنگامی که وی روز سه شنبه ، دو روز قبل از تولد واقعی خود بر روی ویلچر تزئین شده با بالن ، مرخص شد.
مک دونالد گفت پدربزرگش ، که قبل از رفتن به شغل حرفه ای پس از جنگ با US Steel در بیرمنگام ، به عنوان کلاس اول خصوصی در ارتش خدمت می کرد ، در 23 نوامبر پس از ابتلا به بیماری مادر – دخترش ، آزمایش Covid-19 مثبت شد.
وی گفت که وی تزریق آنتی بادی مونوکلونال درمانی تازه تأیید شده bamlanivimab را دریافت کرد اما روز بعد از نظر جسمی تخلیه شد و مجبور شد یک روز قبل از روز شکرگذاری توسط آمبولانس به بیمارستان منتقل شود.
وی گفت: “من نمی دانم که آیا آن دارو تازه شروع به کار کرده است یا خیر اما در عرض 24 ساعت او بهتر بود.” مک دونالد گفت که سطح اکسیژن خون ووتن در حال حاضر خوب است و ریه های او “به عنوان زنگ روشن” است.
وی گفت مادرش از Covid-19 بهبود یافت و خواهری که به این بیماری مبتلا شد نیز مجبور شد یک هفته را با دستگاه تنفس بگذراند.
برس با Covid-19 دومین ترس عمده سلامت Wooten در سال جاری بود.
مک دونالد گفت ، در بهار ، او با مشکلات جدی قلبی در بیمارستان بستری شد و بهبود یافت. وی گفت ، ووتن ، یکی از طرفداران بزرگ فوتبال دانشگاه آلاباما ، پس از اینکه این ترس باعث شد اخبار محلی جلب شود ، از نیک سبان مربی آلاباما تماس تلفنی تصویری دریافت کرد.
وی گفت: “او پس از آن نه ساعت روی ابر بود.” برای تولد ووتن ، یک شرکت یک نمایشگر حیاط درست کرد که شامل آرم دو و میدانی آلاباما ، کیک ، شمع و یک کلاه میهنی بود.