جنایات نفرت در ایالات متحده به بالاترین سطح در بیش از یک دهه گذشته رسیده است

واشنگتن: بر اساس گزارش FBI که روز دوشنبه منتشر شد ، جرائم نفرت در ایالات متحده به بیش از یک دهه گذشته در حالی رسیده است که مقامات فدرال همچنین بالاترین تعداد قتل های با انگیزه نفرت را از زمان شروع جمع آوری این داده ها توسط FBI ثبت کرده اند.
51 نفر بودند جرم نفرت در این گزارش آمده است: قتل ها در سال 2019 ، شامل 22 کشته شده در تیراندازی با هدف هدف قرار دادن مکزیکی ها در یک والمارت در مرز مرزی ال پاسو ، تگزاس است. مظنون در آن تیراندازی در آگوست 2019 ، که منجر به زخمی شدن دوازده نفر دیگر شد ، به جرایم ایالتی و فدرال متهم شد در آنچه مقامات تلاش برای ترساندن اسپانیایی تبارها برای خروج از ایالات متحده عنوان کردند.
در سال گذشته 7 هزار و 314 مورد جرم نفرت وجود داشته است ، در حالیکه این رقم در سال گذشته به 7 هزار و 120 مورد رسیده است – و به هفت هزار و 783 مورد آن نزدیک شده است.
برخی از افزایش های سال 2019 ممکن است نتیجه گزارش دهی بهتر توسط ادارات پلیس، اما مقامات انتظامی و گروه های مدافع در افزایش جنایات نفرت شک ندارند. وزارت دادگستری سالهاست که پیگردهای قانونی جنایات نفرت را در اولویت قرار داده است.
همچنین داده ها نشان می دهد که تقریباً 7 درصد در جنایات نفرت محور مبتنی بر دین افزایش یافته است ، در سال گذشته 953 گزارش مربوط به جنایاتی که یهودیان و م Jewishسسات یهودی را هدف قرار داده بودند ، در مقایسه با 835 سال قبل. FBI گفت: تعداد جرایم نفرت آمیز علیه آفریقایی آمریکایی ها از 1994 مورد ، اندك به 1930 كاهش یافته است.
با این حال ، جرایم متنفر از ضد اسپانیایی در سال 2019 به 527 مورد رسید ، از 485 مورد در سال 2018. و تعداد کل جرایم نفرت بر اساس گرایش جنسی فرد نسبتاً ثابت باقی مانده است ، در سال گذشته یک مورد کمتر گزارش شده است ، در مقایسه با سال قبل ، اگرچه 20 مورد جنایت دیگر در مورد نفرت علیه مردان همجنسگرا گزارش شده است.
با انتشار علنی این اطلاعات روز دوشنبه ، گروه های طرفداری ، از جمله لیگ ضد افترا ، از کنگره و آژانس های اجرای قانون در سراسر ایالات متحده خواستند که جمع آوری داده ها و گزارش جرایم نفرت را بهبود ببخشند. مدت هاست که منتقدان هشدار می دهند که ممکن است داده ها ناقص باشند ، بخشی از این داده ها براساس گزارش های داوطلبانه آژانس های پلیس در سراسر کشور است.
دفتر اعلام کرد ، سال گذشته تنها 2،172 آژانس اجرای قانون از حدود 15،000 آژانس شرکت کننده در سراسر کشور اطلاعات جرم نفرت را به FBI گزارش داده اند. و در حالی که تعداد آژانس های گزارش دهنده جرایم متنفر افزایش یافته است ، تعداد آژانس های شرکت کننده در برنامه در واقع از سال قبل کاهش یافته است. به نظر می رسد که تعداد زیادی از آژانس های پلیس هیچ گونه اطلاعات مربوط به جرم نفرت را ارائه نمی دهند ، که این یک مبارزه مداوم برای مقامات وزارت دادگستری بوده است.
“رئیس اتحادیه مبارزه با افترا ، رئیس اتحادیه مبارزه با افترا ، جاناتان گرینبلات، در بیانیه ای گفت.
تحقیقات آسوشیتدپرس در سال 2016 نشان داد که بیش از 2700 اداره پلیس کلانتری و کلانتری شهرستان در سراسر کشور در طی شش سال گذشته حتی یک گزارش جرم نفرت برای جرم سالانه FBI ارسال نکرده اند.
گرینبلات همچنین گفت: آمریکا باید “موانعی را که اغلب باعث می شود افراد در جوامع حاشیه نشین – افرادی که به احتمال زیاد به جرایم متنفر دچار می شوند – جلوگیری می کند ، گزارش نکند. گزارش حوادث مبتنی بر نفرت” ، احساسی که سایر مدافعان به اشتراک می گذارند.
مارگارت هوانگ ، رئیس مرکز حقوقی جنوب فقر گفت: “گزارش FBI یادآوری دیگری است که ما برای رفع نفرت در آمریکا کارهای زیادی باید انجام دهیم.”