جو بایدن می گوید تاخیر در انتقال برای عقب انداختن برنامه واکسیناسیون COVID-19 با “هفته ها یا ماه ها”

واشنگتن: جو بایدن ، رئیس جمهور منتخب ایالات متحده هشدار داد که تاخیر در انتقال توسط دولت ترامپ درحال خروج ، برنامه واکسیناسیون COVID-19 را “هفته ها یا ماه ها” عقب می اندازد.
در یک میزگرد مجازی با کارکنان مراقبت های بهداشتی در COVID-19 ، بایدن روز چهارشنبه ادعا کرد که تیم انتقال وی هیچ همکاری از دولت ترامپ دریافت نکرده است.
رئیس جمهور دونالد ترامپ از پذیرفتن انتخابات 3 نوامبر آمریکا امتناع کرده و چندین پرونده قضایی را به چالش کشیده است که نتایج نظرسنجی را در چندین ایالت به چالش کشیده است.
“یکی از مشکلاتی که اکنون با آن روبرو هستیم عدم تشخیص دولت است – قانون می گوید که اداره خدمات عمومی شخصی را دارد که تشخیص می دهد چه کسی برنده است و پس از آن آنها باید به تمام داده ها و اطلاعات دسترسی داشته باشند. که دولت آماده است تا آماده شود ، “او گفت.
بایدن گفت نیازی به وجود یک برنده مطلق نیست ، افزود که این می گوید برنده آشکار.
“ما نتوانسته ایم به انواع چیزهایی که باید درباره عمق ذخایر بدانیم دسترسی پیدا کنیم. می دانیم که چیزهای زیادی وجود ندارد. ما به نقطه ای می رسیم که می فهمیم چه وقت این واکسن ها بیرون می آیند ، آنها توزیع می شوند ، چه کسی در صف اول قرار می گیرد ، برنامه چیست؟ ”
“بیش از 300 میلیون آمریکایی و خارج از مرزهای ما وجود دارد که باید از آنها مراقبت شود. چیزهای زیادی وجود دارد که ما فقط آنها را در دسترس نداریم. به همین زودی ها ، ما بایدن گفت: هفته ها یا ماه ها قادر به جمع آوری تمام ابتکارات مربوط به بزرگترین وعده ای که با دو شرکت دارویی می دهیم و یافتن 95 درصد اثربخشی / کارایی در واکسن ها هستیم ، وعده بزرگی است. ” .
وی گفت که این تنها کندی است که در حال حاضر تیم انتقال او با آن روبرو است.
وی خاطرنشان کرد: “ما فکر می کنم یک تیم درجه یک را تشکیل می دهیم که همه شما به آن افتخار می کنید و همه ما آماده هستیم تا در حال حاضر کارهای زیادی انجام دهیم.”
در این هفته ، برخی از بزرگترین گروههای پزشکی کشور به دکتر آنتونی فاوسی و همچنین اعضای شورای مشورتی Biden-Harris COVID-19 پیوستند و خواستار GSA برای جلوگیری از تأخیر در تشخیص و اطمینان از انتقال بی وقفه به عنوان نرخ عفونت COVID-19 شدند. افزایش در سراسر کشور.
کارشناسان بر لزوم انتقال آرام برای تقویت پاسخ COVID-19 و جلوگیری از آسیب بیشتر به مردم آمریکا تأکید کردند.
آنها گفتند که برای انتقال بایدن-هریس برای کمک به تعیین اقدامات بهداشت عمومی و اقتصادی برای کنترل ویروس ، کمک رسانی فوری به خانواده های کارگر ، رسیدگی به اختلافات نژادی و قومی مداوم و بازگشایی مدارس و کسب و کار با خیال راحت و موثر.
در یک نامه ، مدیرعاملان انجمن بیمارستان های آمریکا ، انجمن پزشکی آمریکا و انجمن پرستاران آمریکا از دولت ترامپ خواستند “برای همکاری مشترک با تیم انتقال بایدن برای به اشتراک گذاشتن تمام اطلاعات مهم مربوط به COVID-19”.
آنها نوشتند: “داده ها و اطلاعات در زمان واقعی در مورد تأمین داروها ، تجهیزات آزمایش ، تجهیزات حفاظت شخصی ، هواکش ها ، ظرفیت تخت بیمارستان و در دسترس بودن نیروی کار برای برنامه ریزی برای استقرار بیشتر دارایی های کشور ، برای نجات جان بی شماری نیاز به اشتراک دارد” حرف.
“تمام اطلاعات در مورد ظرفیت انبار ملی استراتژیک ، دارایی های حاصل از عملیات Warp Speed ​​و برنامه های انتشار داروها و واکسن ها باید در اسرع وقت به اشتراک گذاشته شوند تا اطمینان حاصل شود که برنامه ریزی استراتژیک به طور مداوم ادامه دارد تا دیگر هیچ خللی وارد نشود در توانایی ما برای مراقبت از بیماران ، “آنها گفتند.
در این نامه از دیدگاه آنها به عنوان “تأمین كننده مراقبت از همه آمریكایی ها” كه رنج های ناشی از COVID-19 را می بینند ، یاد شده است.
“ما خانواده هایی را می بینیم که هر دو والدین خود را به دلیل COVID-19 از دست داده اند ؛ ما کودکانی را می بینیم که به دلیل عفونت COVID-19 از اثرات طولانی مدت رنج می برند ؛ و ما می بینیم که جمعیت اقلیت ها به طور نامتناسبی از تخریب بیماری همه گیر COVID-19 رنج می برند. این از این دیدگاه انسانی ، ما از شما می خواهیم که داده ها و اطلاعات مهم را در اسرع وقت به اشتراک بگذارید “.