خانه هوشمند چه کار هایی برای ما انجام می دهد ؟

خانه هوشمند چه کار هایی برای ما انجام می دهد ؟

ویلایی در شمال کشور دارید و میخواهید درختان و گیان خود را هر هفته آب بدهید اما وقت حضور در ویلا را هر هفته ندارید ،‌ می توانید این کار را با استفاده از سیستم آبیاری هوشمند از تهران انجام می دهید .برای آشنایی بیشتر با خانه هوشمند این جا را کلیک کنید

گرمای خانه قبل از ورود به ویلا برای شما طاقت فرساست شما می توانید چند ساعت قبل از اینکه به ویلای خود برسید سیستم خنک کننده را از راه دور روشن کنید تا این مشکل مرتفع شود .

تعدد کلید های دو پل قدیمی در ورودی خانه باب میل شما نیست و کارایی و زیبایی ظاهری ندارد ، در اینصورت تاچ پنل یا به زبان ساده همان تبلت دیواری که در ورودی هر مکان قرار می گیرد بسیاری از مشکلات را حل خواهد کرد .

دغدغه این را دارید که چندین کار را همزمان و در زمان کمتری انجام دهید یکی دیگر از امکاناتی که خانه هوشمند به شما می دهد سناریو نویسی است .با قابلیت سناریو نویسی هوشمند شما قادر خواهید بود چندین عمل نیازمند تکرار و وقت گیر را بصورت همزمان بدون هیچ اقدامی پیاده سازی کنید . یعنی شما در خانه هوشمند می توانید همه چیز را طبق سلیقه ی خود برنامه ریزی و حتی از قبل تعیین کنید .

به عنوان مثال طوری سیستم هوشمند را نشانه گذاری می کنید که وقتی وارد ویلا شدید ، سنسور حرکتی یا مگنت درب یا قفل هوشمند با تشخیص حضور شما در واحد تمام پرده ها بطور خودکار بالا بروند ، مکان های مورد نظرتان روشن شوند ، سیستم سرمایش گرمایش روی دمای مورد نظرتان تنظیم می شوند ، استخر بطور خودکار از آب پر می شود و سیستم صوتی موسیقی مورد علاقه شما را پخش کند .

برای خارج شدن از ویلا نیاز نیست استرس داشته باشید که آیا همه پنجره ها و درب ها بستم ؟ آیا همه وسایل برقی را خاموش کردم ؟ آیا شیر گاز و آب را بستم ؟ آیا چراغ های همه جا را خاموش کردم ؟ و همه و همه ی این ها را از گوشی همراه با یک نگاه متوجه خواهید شد و کنترل این ها وقتی از شما نخواهد گرفت .

یا حتی می توانید سناریو حضور خود را برای امنیت بیشتر شب ها وقتی داخل ویلا نیستید پیاده سازی کنید بطوری که با روشن کردن روشنایی ها و … تظاهر کند که شما در ویلا حضور دارید و هزاران امکانات دیگر که می توان به سناریو های ورود ، خروج ، امنیتی ، خواب ، میهمان ، ورود کودکان ، سینمای خانگی و سناریو مسافرت و … اشاره کرد .

انواع ساختمان هوشمند کدامند ؟

  • ساختمان هوشمند
  • بیمارستان هوشمند ،
  • خانه هوشمند ،
  • اتوماسیون صنعتی هوشمند ،
  • هتل هوشمند و استخر هوشمند و پارکینگ هوشمند و …..