دادخواست H-1B مربوط به تحلیل گران بازار اکنون می تواند به عنوان دادخواست قضایی پیش برود

بمبئی: یک قاضی فدرال ایالات متحده به دادرسی که با الگوی ادعای شهروندی و مهاجرت ایالات متحده (USCIS) مخالفت می کند ، گواهی کلاس اعطا کرده است برنامه های H-1B درخواست کرد مواضع تحلیلگر تحقیقات بازار توسط کارفرمایان حامی مستقر در ایالات متحده
“این حکم یک پیروزی مهم است زیرا اکنون می توانیم از دادگاه بخواهیم که در یک دادخواست واحد ، اقدامی انجام دهد که صدها مشاغل آمریکایی و تحلیل گران تحقیقات بازار که آنها به دنبال استخدام آنها بودند ، “گفت: لزلی K. دلون ، وکیل کارکنان (مهاجرت تجاری) در شورای مهاجرت آمریکا. وی افزود: “تحقیقات نشان می دهد كه كارگران H-1B كارگران آمریكایی را پر می كنند ، در بسیاری از مشاغل خلا employment اشتغال را پر می كنند و فرصت های شغلی را برای همه گسترش می دهند.”
TOI در نسخه 19 مه خود ، پرونده قضایی دو شرکت آمریکایی را پوشش داده بود ، MadKudu Inc و Quick Fitting Inc ، از طرف خود و همه کارفرمایان ایالات متحده که به طور مشابه در آنجا مستقر شده اند.

ویزای H-1B به كارفرمایان آمریكایی این اجازه را می دهد تا درخواست های ویزا را برای حرفه های خارجی برای “مشاغل تخصصی” كه حداقل به مدرک لیسانس یا معادل آن در یک تخصص خاص نیاز دارد ، کار کنند.
این دادخواست توسط شورای مهاجرت آمریکا ، انجمن وکلای مهاجرت آمریکا (AILA) و سه موسسه حقوقی ون Der Hout ، Joseph & Hall و Kuck Baxter Immigration در دادگاه منطقه ای ایالات متحده (ناحیه شمالی کالیفرنیا) تشکیل شد در دادرسی غیرقانونی داوری که توسط USCIS اتخاذ شده است تعیین می کند که آیا یک شغل تحلیلگر تحقیقات بازار به عنوان “شغل تخصص” واجد شرایط است. در این دادخواست به سوret تفسیر آژانس از دفترچه چشم انداز شغلی، که صدها مشاغل را در بازار کار محلی به نمایش می گذارد.
جسی بلس ، مدیر دادخواهی فدرال در ، گفت: “در حالی که این پیروزی فرصتی را برای کل کلاس ایجاد می کند ، من می خواهم شجاعت شاکیان نام برده و اکنون نمایندگان کلاس را برای قدم برداشتن به نمایندگی از افراد متضرر مشابه شناسایی و جشن بگیرم.” AILA
“ما امیدواریم که یک دولت جدید سیاست معقول تری در مورد مهاجرت تجاری به قضاوتهای USCIS به وجود آورد. وقتی مجبور شوید در مورد اینکه آیا فقط یک مدرک خاص می تواند منجر به انواع مشاغل تخصصی خاص شود ، دعوا کنید ، می دانید که دولت به دلایلی برای انکار پرونده ها فقط در تلاش است “، جف جوزف ، شریک ارشد و مدیر مهاجرت شرکت ها و رعایت کارفرمایان در جوزف و هال
“ما خوشحالیم که دادگاه USCIS را در مورد نحوه رسیدگی به این ویزاهای H-1B پاسخگو می داند. امیدوارم ، USCIS درسی را كه دادگاه در اینجا به آن می آموزد بیاموزد – قوانین و مقررات خود را دنبال كنید. “” چارلز اچ كاك ، شريك مديريت در كاك باكستر مهاجرتی گفت.