دانلود نرم افزار ithenticate

در صفحه بعد ، پس از قسمت نوع متن دانلود نرم افزار ithenticate ، گزینه مناسب (متن کامل یا بخشی از متن) را انتخاب کنید. و روی “مرحله بعدی” کلیک کنید. (تصویر 9 پوند)

گزینه بخشی از متن پروپوزال یا پایان نامه به محقق این امکان را می دهد تا قبل از تدوین متن نهایی ، نسبت به جمع آوری محتوای پروپوزال ، رساله ، مقاله و … اطمینان حاصل کند که منبع از آن کپی نشده است.

متن کامل یا بخشی از متن
تصویر 9 پوندی
در این صفحه باید عنوان پروپوزال یا پایان نامه خود را وارد کرده بررسی سرقت ادبی و متن مورد نظر را در قسمت بعدی وارد کنید (شکل 10).

برای کپی کردن همه متن ها ، می توانید از کلید ترکیبی ctrl + A در نرم افزار word برای انتخاب متن کامل و برای ctrl + C برای کپی کردن متن استفاده کنید. پس از کپی متن ، می توانید بررسی سرقت ادبی مقاله رایگان از کلیدهای ctrl + v برای ضربه زدن استفاده رایگان از ithenticate استفاده کنید .

عنوان و متن پایان نامه را ارسال کنید
در مرحله بعدی باید شماره ایمیل و شناسه رئیس یا م institutionسسه را وارد کنید (شماره ایمیل و شناسه را باید از استاد یا دانشگاه محل تحصیل خود دریافت کنید) و شماره شناسه را تأیید کرده و به صفحه بعد بروید (شکل 20)

(در صورت دریافت پیام “نامه الکترونیکی یا ID در سیستم وجود ندارد” ، یکی از مقادیر نادرست است). شناسه 5 کاراکتری شامل حروف و اعداد مانند (OW6q6) است (توجه داشته باشید بزرگ و کوچک)

ثبت نام از طریق ایمیل و کارت شناسایی
عکس شماره 10
در مرحله ، روی گزینه “ذخیره” کلیک کنید ، در صفحه بعدی اطلاعات نرم افزار ithenticate مربوط به شناسه وارد شده از جمله ایمیل و نام سرپرست یا موسسه نمایش داده می شود. اگر اطلاعات صحیح است ، بر روی گزینه پرداخت کلیک کنید و وارد صفحه پرداخت شده و مبلغ مربوطه شوید (18 هزار جلد) (تصویر № 11)

اطلاعات شناسه معلم را مشاهده کنید
عکس شماره 11
اگر می بینید پیام پرداخت موفقیت آمیز ithenticate iran است ، همه مراحل نرم افزار سرقت ادبی به درستی انجام شده است و باید منتظر نتیجه مربوطه باشید.

مرحله 3: نتیجه مربوطه را مشاهده کنید
نتیجه تطبیق معمولاً بین 5 دقیقه تا 48 ساعت طول می کشد.

برای دیدن نتیجه بازی مجدد ، وارد سیستم مسابقه شوید و قسمت درخواستهای قبلی را باز کنید (شکل 12).

برنامه های گذشته
عکس شماره 12
در اینجا می توانید نتیجه شباهت را ببینید (درصد مشابهت مقاله)

نتیجه یک شباهت است
تصویر 13 پوندی
گزینه ای برای نمایش نتیجه: متن وارد شده را برای شباهت نشان می دهد و جملات یا پاراگراف هایی را نشان می دهد که دارای شباهت به شکل زیر خط دار هستند ، همچنین بررسی سرقت ادبی مقاله در انتهای هر جمله یا پاراگراف عددی وجود دارد که بر روی صفحه منبع کلیک می شود هدف هدف قرار گرفته و شما می تواند ببیند که متنی که شما استفاده کرده اید از قبل در منبع استفاده شده است
دریافت گواهی: از اینجا می توانید نتیجه مربوطه را در پرونده pdf بارگیری کنید.
اگر میزان تشابه کمتر از استاندارد تعیین شده توسط دانشگاه باشد (معمولاً 30٪) ، میزان تشابه پروپوزال یا پایان نامه شما تأیید می شود و نیازی به تنظیم نیست. اما اگر نرخ مطابقت پلاجریسم از مقدار تعیین شده بیشتر باشد ، باید متن خود را اصلاح کرده و مجدداً در سیستم ثبت نام کنید.

سرقت ادبی ممکن است شامل تمام یا بخشی تشخیص کپی بودن پایان نامه از کار باشد. یعنی کار یا به طور کامل از محتوای خارجی حذف می شود ، یا قسمت هایی از مطالب در دسترس دیگران است. به عبارت دیگر ، دزدی ادبی به نوعی باعث تغییر محتوا شده است. این اثر به عنوان نمونه ای از دزدی ادبی نیز دیده می شود. سرقت ادبی خود شامل دو نوع دزدی ادبی عمدی است ، یعنی دزدی ادبی عمدی و دزدی ادبی غیرارادی ، که به معنای دزدی ادبی غیرعمد است.

در صورت سرقت ادبی مقاله های ISI ، حتی استفاده از آثار قبلی نویسنده در مقاله جدید وی پذیرفته نخواهد شد. لازم به ذکر است که مجلات معتبر قبل از چاپ مقالات ، سرقت ها را با نرم افزار تشخیص سرقت ادبی بررسی می کنند. هدف این مقاله تعریف سرقت علمی و ذکر انواع آن است. با ما بمان.

تاریخ دزدی ادبی
اصطلاح سرقت ادبی برای اولین بار توسط شخصی به نام مارک والریوس مارتلیوس سرقت ادبی چیست، شاعر قرن اول میلادی رومی ، مسیح به نام افرادی که ابیات او را به نام خودشان سرقت ادبی ، به معنای “درنده و فریب دهنده” ارائه دادند ، استفاده شد.

اما نرم افزار مشابه یاب مقاله امروزه این مفهوم در نوشتن مقاله بسیار مهم است به طوری که سایت های آنلاین سرقت ادبی و نرم افزار تشخیص سرقت علمی برای استفاده به عنوان تشخیص سرقت ادبی مقاله در دسترس دانشگاهیان است. همچنین نتایج مطالعه پایگاه خبری آرمان با دقت کنترل می شود تا از چاپ نگاری جلوگیری شود.

در گذشته ، کپی برداری به دلیل تعداد کمی از نویسندگان و افرادی که متون مقدس را قضاوت می کردند ، دشوار نبود. با این حال ، چنین جنایاتی هنوز قابل مشاهده بود. به عنوان مثال ، نوعی دزدی ادبی در گذشته ، دزدی ادبی ایده های دوستانی بود که علناً از روی اعتماد افکار خود را ابراز می کردند و افراد کلاهبردار در این جماعت از این ایده ها به نفع سایت تشخیص کپی بودن مقاله خود استفاده می کردند. رشد سریع دانش ایران پیپر سرقت ادبی و فناوری در زمینه های مختلف در عصر حاضر با شیب بسیار تند و هزاران دانشجو روند صعودی را تجربه می کند.