در چین ، مردم در حال کشف عکس واکسن اثبات نشده هستند

اتان ژانگ نیاز به بازگشت به کار داشت. با این وجود کار در ساحل عاج بود و از ژانویه شیوع ویروس کرونا باعث شد مترجم 26 ساله در سرزمین اصلی چین گیر بیفتد.
سپس دوستان به ژانگ از راهی گفتند که می تواند جایزه مورد علاقه ترین جایزه جهان را بدست آورد: یک واکسن ویروس کرونا. گرچه کاندیداهای واکسن چین به طور رسمی ایمن یا م provedثر نبوده اند ، اما مقامات این افراد را به هزاران نفر در سراسر کشور تزریق کرده اند ، تحت یک سیاست استفاده اضطراری. به گفته دوستان وی ، یكی از چنین مبارزاتی در شهر ییوو در جریان بود.
ژانگ آن شب از پکن با هواپیما به ییوو رفت. او چهار ساعت در خارج از بیمارستان در صف ایستاد. او 30 دلار پرداخت کرد. او شلیک کرد. و او ابراز نگرانی کمی کرد که این ماده هنوز در مرحله آزمایش است. وی گفت: “احساس راحتی می کنم.” “از آنجا که آنها شروع به استفاده از آن در برخی افراد کرده اند ، این نشان می دهد که تضمین خاصی وجود دارد.”
چین نامزدهای اثبات نشده خود را برای اثبات ایمنی و اثربخشی گسترده در دسترس قرار داده است. مقامات دولتی و مدیران دارویی با افتخار از مایه زنی صحبت می کنند. این کمپین موفقیت آمیز بوده است ، شاید خیلی خوب. 500 دوز Yiwu در عرض چند ساعت مصرف شد. اما ، مردم می توانند ریسک های بزرگی را بپذیرند. کسانی که واکسن های بی اثر خورده اند ممکن است ایمان داشته باشند که ایمن هستند و رفتارهای پرخطر دارند. از آنجا که قبلاً تزریق شده اند ، نمی توانند واکسن بهتری مصرف کنند. واکسن های اثبات نشده نیز می توانند خطرات سلامتی را به همراه داشته باشند.
مشکلات بالقوه غالباً بدون بحث باقی می مانند. نسخه های فرم رضایت واکسیناسیون برای یک نامزد مشخص نکرده است که این محصول هنوز در مرحله آزمایش است. مشخص نیست چند نفر کاندید واکسن دریافت کرده اند. جنیفر هوانگ بوئی ، محقق سیاست در شرکت RAND ، گفت: “این روند” همه درگیر آن هستند ، بنابراین من هم می خواهم “وجود دارد.
انگیزه چین همچنین رنگ و بوی ملی گرایی به خود گرفته است. وانگ مینگتائو ، کارمند یک شرکت استخراج معادن طلا در غنا ، ویدیویی را در نسخه TikTok چین منتشر کرد ، از افرادی که برای گرفتن واکسن در صفوف پکن در Sinopharm ، داروساز دولتی صف کشیده اند و شعار: “کشور من قدرتمند است. ” وی گفت: “این كشور می گوید این واكسن خوب است ، بنابراین من فکر می كنم بهتر است فقط آن را مصرف كرد.”