دوربین ها در سلول زندان من ، حمام نصب شده است: مریم نواز

اسلام آباد: پاکستان نایب رئیس مسلم لیگ نواز (PML-N) مریم نواز شریف روز پنجشنبه ادعا کرد که مقامات دوربین هایی را در سلول زندان و حمام او نصب کرده اند.
به گزارش جیو نیوز ، شریف در مصاحبه اخیر خود ، در مورد مشکلات ناخواسته ای که هنگام حبس پس از دستگیری در پرونده کارخانه های قند Chaudhary ، باید با آنها روبرو شود صحبت کرد.
وی با اشاره به دولت گفت: “من دو بار به زندان رفته ام و اگر درباره نحوه رفتار من ، یک زن در زندان صحبت کنم ، آنها جسارت نشان دادن چهره خود را نخواهند داشت.”
معاون PML-N در انتقاد خود از دولت تحریک انصاف پاکستان (PTI) گفت که اگر مقامات بتوانند به یک اتاق وارد شوند و او را در مقابل پدرش نواز شریف دستگیر کنند و حملات شخصی به او انجام دهند ، هیچ زن در پاکستان امن است.
وی گفت: “یک زن ، چه در پاکستان باشد یا هرجای دیگر ، ضعیف نیست.”
جئو نیوز گزارش داد كه شريف گفته است كه حزب او در چارچوب قانون اساسي براي گفتگو با دستگاه هاي نظامي آزاد است ، مشروط بر اينكه دولت فعلي PTI از قدرت برداشته شود.
وی در ادامه اظهار داشت که او مخالف نهادهای دولتی نیست اما تأکید کرد که هیچ گفت و گویی مخفیانه انجام نخواهد شد. وی همچنین گفت که ایده گفتگو از طریق سکوی جنبش دموکراتیک پاکستان (PDM) قابل بررسی است.
رهبر PML-N سال گذشته در پرونده پولشویی بازداشت شد ، جایی که او ادعا کرده بود که اداره پاسخگویی ملی (NAB) وی را با نقض قانون و اینکه وی مورد قربانی سیاسی قرار گرفته ، دستگیر کرده است.
شهزاد اکبر ، دستیار ویژه نخست وزیر در پاسخگویی سال گذشته در یک کنفرانس مطبوعاتی گفته بود که خانواده شریف از کارخانه های قند Chaudhry برای پولشویی و انتقال غیرقانونی سهام خود استفاده کرده اند.
اکبر گفت ، بیش از 7 میلیون روپیه سهام در سال 2008 از طریق سهام این کارخانه به مریم نواز منتقل شد که بعداً در سال 2010 به یوسف عباس شریف منتقل شد.