دیپلمات های اتحادیه اروپا ، انگلیس در مورد معامله جدید تجاری “انتخاب هایی برای انجام دادن” دارد

بروکسل: بریتانیا اگر می خواهد یک معامله تجاری جدید با اتحادیه اروپا انجام دهد ، “گزینه هایی برای انجام دارد” اتحادیه اروپا منابع دیپلماتیک روز دوشنبه گفتند ، افزودند Brexit مذاکره کنندگان هنوز نتوانسته بودند برای سه موضوع بحث انگیز راه حلهای قابل قبول متقابل ارائه دهند.
ایرلند ، کشور عضو اتحادیه اروپا که بیشتر در معرض Brexit است ، گفت که انگلیس و اتحادیه اروپا 10 روز فرصت دارند تا گفتگوها را آغاز کنند تا از تعرفه ها و سهمیه بندی که از 1 ژانویه 2021 شروع نمی شود ، و تجارت سالانه تریلیون دلار را کاهش دهد.
یکی از دیپلمات های اتحادیه اروپا به دنبال Brexit در حالی که گفتگوهای مذاکره کننده بلوک میشل بارنیه و همتای انگلیس وی ، دیوید فراست ، از سر گرفته شد ، گفت: “آنها کاملا به جایی که می خواستند نرسند.” بروکسل.
یک دیپلمات ارشد اتحادیه اروپا نیز که خواست نامش فاش نشود ، افزود: انگلیس گزینه هایی برای انتخاب دارد.
بارنیه گفت گفتگوهای دوشنبه با فراست ادامه دارد. وی در توئیتر گفت: “ما مصمم ، صبور ، با احترام باقی می مانیم. ما می خواهیم همکاری آینده ما در همه زمینه ها باز اما عادلانه باشد.”
منبع سوم دیپلماتیک اتحادیه اروپا گفت: “نمی توان گفت همه چیز تغییر نكرده است ، زیرا مذاكره كنندگان در حال نوشتن متن قانونی با هم هستند. بنابراین حرکتی وجود دارد. اما همچنین راهی برای ادامه دادن وجود دارد.”
“(موضوعات) شرایط بازی برابر ، حاکمیت و شیلات در حال بررسی است. همانطور که تصمیمات جدی که باید توسط انگلستان اتخاذ شود.”
منابع همچنین از اینکه آیا این شورش در نخست وزیر انگلیس رخ داده است تعجب کردند بوریس جانسونحلقه داخلی – که در آن مشاور ارشد و طراح برجام است کامینگز دومینیک اخراج شد – حواس پرتی بود لندنتوجه و دشوارتر كردن فراست براي دانستن اينكه چقدر مي تواند براي سازش براي فسخ يك معامله پيش برود.
دفتر جانسون در خیابان داونینگ اعلام کرد که پس از عزیمت کامینگز تغییری در استراتژی Brexit ایجاد نشده است.