راجا کریشنامورتی: راگا کریشنامورثی نماینده مجلس هند تبار برنده مسابقه مجلس ایالات متحده شد | اخبار جهان

واشنگتن: راجا کریشنامورتی، نماینده کنگره دموکرات هندی تبار ، مجدداً به عضویت مجلس نمایندگان ایالات متحده در آمده است سومین دوره متوالی.
راجا کریشنامورتی کیست؟

  • کریشنامورتی 47 ساله در دهلی نو متولد شد ، پدر و مادرش از تامیل نادو هستند.
  • وی برای اولین بار در سال 2016 به مجلس نمایندگان انتخاب شد.
  • وی برای جانشینی تامی داکورث انتخاب شد که کرسی را واگذار کرد تا با موفقیت به عنوان نماینده مجلس سنای ایالات متحده شرکت کند.
  • امسال او به راحتی پرستون نلسون را شکست داد حزب آزادیخواه. هنگامی که آخرین گزارش ها وارد شد ، وی نزدیک به 71 درصد از کل آرای شمارش شده را به خود اختصاص داده است.
  • کریشنامورتی عضوی از حزب دموکرات است و در کمیته نظارت بر مجلس و کمیته اطلاعات دائمی مجلس برای اطلاعات فعالیت می کند.
  • او همچنین رئیس کمیته فرعی نظارت بر سیاست های اقتصادی و مصرف کننده است و به عنوان دستیار شلاق و عضو کمیته راهبری و سیاستگذاری رئیس مجلس فعالیت می کند.

در همین حال ، پرامیلا جیاپال برای سومین دوره متوالی مجدداً برای مجلس نمایندگان آمریکا انتخاب شده است. جیاپال 55 ساله ، متولد چنای ، از حزب دموکرات ، کریگ کلر ، جمهوریخواه را با 70 درصد درصد در منطقه هفتم کنگره ایالت واشنگتن شکست داد.

نماینده کنگره ، امی برا به دنبال پنجمین پیروزی متوالی خود از کالیفرنیا و رو خانا سومین دوره حضور در مجلس نمایندگان از کالیفرنیا است.
نظرسنجی های سال 2020 ایالات متحده: مسابقات مجلس نمایندگان سنا را دنبال کنید که شامل آمریکایی های هندی-آمریکایی است
رای گیری در دو ایالت کالیفرنیا و واشنگتن ادامه دارد و انتظار می رود نتایج در ساعات پایانی اعلام شود.
دکتر هیرال تیپیرننی به دنبال سومین تلاش متوالی خود از ناحیه ششم کنگره از آریزونا. سری کولکارنی از حزب دموکرات در حال مبارزه سخت با تروی نهلز حزب جمهوری خواه از منطقه 22 کنگره تگزاس بود.
مانگا آنانتاتمولای جمهوریخواه با 15 درصد نسبت به جری کانولی ، رئیس حزب دموکرات از منطقه یازدهم کنگره ، عقب بود. ویرجینیا.