ردیاب ماهواره ای خودرو + قیمت، مشخصات و خرید ردیاب ماشین

برای تهیه ردیاب فندکی ماشین میتوانید با شمارههای اعلامشده در سایت ایران رهیاب تماس حاصل کنید. ردیاب ماشین یک دستگاه کوچک است که دارای گیرنده جی پی است می باشد و سیم کارت هم درونش قرار میگیرد این دستگاه با استفاده از گیرنده جی پی است موقعیت مکانی ماشین را مشخص میکند و اطلاعات طول و عرض جغرافیایی را برای مالک آن ارسال میکند. ردیاب GR۳۰۰ برای شارژ از برق ماشین استفاده میکند و با توانایی در شنود صدای اطراف، هر صدای نزدیک خودرو را به مالک اطلاع میدهد. ردیاب یا Tracker یک دستگاه الکترونیکی کوچک (3 تا 5 سانتی متر) و سبک (20-100گرم) است که در صورتی که همراه با شخص یا وسیله دیگری حمل شود ، مکان جغرافیایی آن را توسط سنسور جی پی اس ، پیدا کرده و لحظه به لحظه به سیستم مرکزی مخابره میکند. سرور این اطلاعات را ذخیره کرده و می تواند تا مدت زمان ۶ ماه آن ها را در اختیار کاربران قرار دهد.

قیمت ردیاب در بازار باتوجه به کیفیت قطعات، نرم افزار ردیابی و پشتیبانی آن متفاوت بوده و این سه نکته در خرید ردیاب خودرو بسیار حائز اهمیت است. شما با استفاده از وبسایت می توانید موقعیت خودرو در لحظه و همچنین مسیرهای پیموده شده تا 6 ماه گذشته و همچنین از طریق اپلیکیشن موبایل تا 3 ماه گذشته را مشاهده نمائید. سازماندهی مسیرها: سازماندهی مسیرها با استفاده از دستگاه ردیاب امکانپذیر است. در غیر این صورت نصب دستگاه روی ماشین دیگران غیر قانونی است، حتی در برخی از حوزه های قضایی، آدرس ردیاب های GPS خودرو جزو قوانین سایبری شناخته می شوند. برخلاف ردیاب خودرو که همیشه روشن است، ردیاب آهنربایی این گونه نیست و چون در وضعیت آماده به کار قرار دارد، دارای مصرف باتری بسیار کمی می باشد. دادههای ارائه شده میتوانند شامل اطلاعاتی چون نقشه، لوکیشن، زمان شروع به کار و پایان فعالیت و… البته باید از دادههای ارائه شده توسط ردیاب به نفع شرکت استفاده شود. با این که تمامی استفاده هایی که در بالا به آنها اشاره شد قانونی هستند اما بهتر است بدانید در برخی موارد ممکن است استفاده از دستگاه ردیاب GPS شما را از لحاظ قانونی و حقوقی دچار مشکل سازد. قیمت دستگاه جی پی اس خودرو رابطه مستقیم با امکانات و قدرت باتری آن دارد.

البته در این مورد استثنائاتی برای پلیس وجود دارد، البته به این شرط که یک حکم قضایی برای این کار داشته باشند، و بازرسان خصوصی تحت نظر مالک خودرو باید کار کنند. آیا استفاده از ردیاب GPS خودرو جنبه حقوقی و قضایی هم دارد؟ ردیاب خودرو دارای هزینه مصرف اینترنت به میزان پایین بوده و نیازی به خرید بسته اینترنتی برای آن نیست. در حال حاضر ارزان ترین ردیاب موجود در بازار ردیاب خودرو مدل OBD است این ردیاب بسیار کوچک است و به درگاه دیاگ ماشین وصل میشود نصب آن بسیار آسان است و خود شما میتوانید آنرا نصب کنید فقط کافیست محصل اتصال دیاگ ماشین خود را پیدا کنید و این ردیاب را به آن وصل کنید به همین راحتی! بعضی از ردیاب های خودرو ضد آب هستند. از این نوع ردیاب ها در شرکت های باربری، استفاده در ماشین به عنوان ردیاب کمکی و حفاظت از اموال می توان استفاده کرد. از ردیاب آهنربایی می توان به عنوان ردیاب کمکی یاد کرد. در داخل کشور، استان ها و جاده های بین استانی محدودیتی برای این نوع ردیاب وجود ندارد و اگر ماشینی از کشور خارج گردد از طریق رومینگ بین المللی هزینه مربوط به دیتای موبایل حساب خواهد شد و هزینه آن بالاتر خواهد بود.

1- کسانی که خودرویشان امنیت بالایی ندارد و نگران سرقت خودرو یا قطعات آن می باشند. همیشه ردیاب با آپشن های زیاد ردیاب با کیفیت نیست.(از ردیاب های دارای ریموت،میکرفن،رله،دزدگیر سرخود و… بترسید!) در مواردی گزارش شده، نصب ردیاب بی کیفیت با تجهیزات همراهش مانند رله خاموش کن خودرو بسیار بی کیفیت که در اثر اتصال طولانی مدت باعث داغ و ذوب شدنش می گردد در نهایت باعث آتش گرفتن خودرو شده است. این نرم افزار موقعیت خودرو را به شکل آنلاین به نمایش در آورده و قادر است که برای شش ماه اخیر گزارش های سرعت و مسافت های طی شده خودرو را نشان دهد. همچنین در صورت حرکت کردن خودرو ، با دریافت پیام از طریق اپلیکیشن از آن آگاه خواهید شد. در ردیاب gps جی پی اس امکان پیدا کردن موقعیت از طریق اتصال ماهواره ای وجود دارد و با استفاده از اینترنت سیمکارت می تواند اطلاعات مورد نظر را برای سرور بفرستد. عملکرد ماهواره های جی پی اس به این گونه است که در تمام دنیا به صورت ۲۴ ساعته کار کرده و در کل دنیا قابلیت استفاده را دارد. از آن جایی که این مدل به سیم کشی نیاز نداشته و فقط توسط آهنربا به اتومبیل نصب می شود، می توانید بعد از انجام کار، به راحتی آن را جدا کرده و یا به خودروی دیگری متصل کنید.