سرشناسان هندی-آمریکایی در میان 1100 مقام ، رهبران تجاری حمایت از جو بایدن-کمالا هریس را تأیید می کنند

نیویورک: همزمان با آغاز رقابت برای رسیدن به کاخ سفید ، بیش از 1100 نفر از اعضای برجسته جامعه آسیایی-آمریکایی ، از جمله مقامات منتخب هندی-آمریکایی ، هنرمندان ، بازرگانان و رهبران جامعه ، جو بایدن و نامزد انتخابات ریاست جمهوری دموکرات را تأیید کرده اند. کامالا هریس.
در لیست آمریکایی های آسیایی آمریکایی و جزایر اقیانوس آرام (AAPI) که بایدن را برای رئیس جمهور و هریس را به عنوان معاون رئیس جمهور تأیید می کنند ، سرخپوستان-آمریکایی برجسته ای دیده می شوند که به عنوان مقامات منتخب و همچنین افرادی از زمینه های بهداشت و درمان ، تجارت و هنر فعالیت می کنند.
1100 امضا كننده رهبران AAPI از هر نژاد و اقوام در سراسر كشور هستند و براساس لیست قبلی 250 طرفدار AAPI كه در ژوئیه سال 2020 منتشر شد ، بنا می كنند.
بل لئونگ-هونگ ، رئیس کمیته انجمن AAPI کمیته ملی دموکراتیک (DNC) ، که هرگز در انتخابات ریاست جمهوری با چنین وحدت و شور و هیجانی همراه نبوده است.
“ما تقریباً از 20 گروه مختلف قومی تشکیل شده ایم ، اما در حمایت قاطع خود از بایدن و هریس متحد هستیم تا کشور و جهان خود را از این آشفتگی (رئیس جمهور دونالد) ترامپ ایجاد کند.”
لئونگ-هونگ گفت افرادی که در این لیست هستند از اقشار مختلف مردم با زبانها ، فرهنگ و میراث مختلف هستند ، “اما ما امیدها و آرزوهای یکسانی برای آینده بهتر داریم.”
در لیست بیش از 1100 هوادار ، اعضای برجسته حزب دموکرات از جمله DNC و ائتلاف AAPI برای بایدن وجود دارد که بیش از 14 گروه وابسته از جمله آسیای جنوبی برای بایدن تشکیل شده است.
از جمله طرفداران برجسته هندی الاصل راجعا کریشنامورثی و آمی برا ، نماینده کنگره ، پرامیلا جیاپال ، دستیار سابق وزیر امور جنوب و آسیای میانه در آمریکا وزارت امور خارجه نیشا دسای بیسوال ، رئیس شورای رهبری AAPI حزب دموکراتیک مریلند ، دوانگ شاه ، رئیس دموکراتیک آسیایی آمریکایی های ویرجینیا (DAAV) پروین میایان ، عضو مجمع اش کالرا از مجلس ایالتی کالیفرنیا.
نامزد برای آمریکا مجلس نمایندگان سری كولكارنی ، مدیر عامل سابق كمیته ملی دموكرات سیما ناندا ، رئیس شهرستان هوارد ، حزب دموكرات مریلند AAPI كمیته داوال شاه ، معاون رئیس مجلس فیرفكس ، كمیته دموكرات ویرجینیا مانیشا سینگ ، رئیس شهرستان مونموث ، دموكرات های نیوجرسی جنوب آسیا انجمن ریتش شاه نیز در این لیست است.
این شامل رئیس سابق ستاد و مشاور ارشد در دفتر آمریکا پاراگ مهتا جراح عمومی و رهبران جامعه بنیانگذار گروه میراث هند ، پاراگ پاریخ ، رئیس سازمان جهانی افراد با اصل هند ، جی باهداری و بنیانگذار و رئیس هیئت مدیره ، نیشیا راماچاندران.
در همین حال ، مبارزات انتخاباتی بایدن روز شنبه ویدیویی پر ستاره از شخصیت های برجسته AAPI منتشر کرد که حمایت خود را از بایدن و هریس ابراز می داشتند و از آمریکایی ها می خواست به “همه آنچه مهم است” رای دهند.
این ویدئو 60 ثانیه ای شامل میزبان تلویزیون و نویسنده تلویزیونی هندی-آمریکایی پادما لاکشمی است که مردم را ترغیب می کند “به فرزندان ما رای دهند” و مندی کالینگ بازیگر و تهیه کننده ، که می گوید “همه چیز طول می کشد ما
مشاهیر به هریس می گویند: “وقتی رأی می دهیم ، اوضاع تغییر می کند. وقتی رأی می دهیم ، پیروز می شویم. ”
در این ویدئو بازیگر Aasif Mandvi ، بازیگران Dwayne “The Rock” Johnson ، George Takei ، Kumail Nanjiani و Lucy Liu در کنار دیگران حضور دارند.
در این ویدئو آمده است: “ما ممکن است پای خود را در دو فرهنگ داشته باشیم اما آمریکا خانه ماست.”
به نقل از نیویورک تایمز ، دنیس چنگ ، ​​مشاور ارشد مبارزات انتخاباتی بایدن ، گفت: “ما بسیار مفتخریم که پیام های میکرو هدفمند خود را ارائه می دهیم و دسترسی فردی به جامعه AAPI را داریم ، به طوری که نه تنها احساس می کنیم در مبارزات انتخاباتی است ، اما همچنین می تواند بخشی از آن باشد.