سنای آمریکا لایحه ای را برای نامگذاری دفتر پست به نام کشته شدن افسر پلیس سیک ، دالیوال تصویب کرد

واشنگتن: سنای آمریکا به اتفاق آرا قوانینی را تصویب كرده است كه به دنبال كشته شدن افسر پلیس سیك ، سندیپ سینگ دالیوال ، كه یك سال پیش در حین انجام وظیفه در حین انجام وظیفه مسلح شد ، یك دفتر پست در هوستون را نامگذاری كرد.
مجلس نمایندگان ایالات متحده در ماه سپتامبر قانون دو حزب را برای تغییر نام دفتر پست در 315 جاده آدیکس هاول در هوستون به عنوان “معاون اداره پست سندیپ سینگ دالیوال” تصویب کرده بود.
این لایحه اکنون به سمت کاخ سفید تا با دونالد ترامپ ، رئیس جمهور معزول این کشور به قانون وارد شود.
اداره پست به نام دالیوال در هوستون تنها دومین اداره پست آمریکایی است که به نام یک آمریکایی هندی تبار نامگذاری شده است. نام اول به نام اولین نماینده کنگره آمریکایی هند ، دالیپ سینگ ساوند در جنوب کالیفرنیا در سال 2006.
سنا همچنین لایحه ها را تصویب کرد تا دفتر پستی دیگر ایالات متحده واقع در آن را تغییر نام دهد کاستروویل ، تگزاس به عنوان “سرلشکر لنس اداره پست Rhonald Dain Rairdan. ”
اداره پستی ایالات متحده در جاده Addicks Howell در هوستون اکنون به عنوان یک ادای احترام ماندگار به میراث هیجان انگیز معاون دالیوال برای سیک آمریکایی ها و اقلیت های مذهبی در اجرای قانون ، در حالی که اداره پست در Castroville به عنوان یادبود لنس سرهنگ Rairdan و سربازان دیگرش که در آنجا سقوط کرده اند خدمت می کند خط وظیفه ، “سناتور رد کروز گفت.
کروز گفت: “در حالی که ما هر دو آمریکایی برجسته را خیلی غم انگیز خیلی زود از دست دادیم ، اما ما ضمن ارج نهادن به مشارکت های فراوان آنها در کشور و جامعه آنها ، حافظه آنها زنده خواهد ماند. من مشتاقانه منتظر دیدن رئیس جمهور ترامپ هستم که به سرعت این اقدامات را به قانون وارد می کند”
گفت: سناتور جان کرنین ، سناتور لانس رائردان و معاون دالیوال نمونه ای از مفهوم قرار دادن همسایگان بر خود هستند.
وی گفت: “شناختن این قهرمانانی که برای جامعه ما بسیار کار کرده اند برای ما مهم است و تجلیل از آنها با یک اداره پست محلی راهی عالی برای برجسته کردن خدمات عمومی آنها برای نسل های آینده است.”
دالیوال در هند متولد شد ، همراه با پدر و مادرش به آمریکا رفت و در آنجا ریشه های عمیقی یافت.
در سال 2015 ، دالیوال از دفتر کلانتر منطقه هریس ، اولین سیک آمریکایی در تگزاس شد که با پوشیدن لباس های اعتقادی خود ، از جمله عمامه و ریش ، محل اقامت خود را دریافت کرد.
وی اولین افسر پلیس سیک بود که در اداره کلانتری هریس کانتی خدمت می کرد و برای سیک آمریکایی ها و اقلیت های مذهبی الگویی و دنباله دار بود که می خواستند در اجرای قانون خدمت کنند.
در 27 سپتامبر 2019 ، معاون دالیوال در حین انجام وظیفه در خدمت جامعه خود کشته شد.
پیارا سینگ دالیوال ، معاون معاون دالیوال ، گفت: “خانواده ما همچنان از این عشق و حمایت در این تلاش برای بزرگداشت پسرم سپاسگزارم.”
وی گفت: “این ژست یادبود میراث خدمات وی به عزیزانش هوستون است و در عین حال به همه ما یادآوری می کند که از او الگو بگیریم و تنوعی را که باعث قدرتمند شدن جوامع ما و بسیاری دیگر می شود جشن بگیریم.”
وی گفت: “ما بسیار خوشحالیم که سنا این قطعنامه مهم را تصویب و به میز رئیس جمهور ارسال می کنیم.” سیم جی سینگ، مدیر ارشد سیاست و حمایت از ائتلاف سیک.
وی افزود: “امضای این مصوبه به قانون و بزرگداشت معاون دالیوال در شهر وی راهی مهم برای تأیید میراث وی و این واقعیت است که تلاش های آگاهانه برای تنوع و فراگیری به خوبی به جوامع ما خدمت می کند.”