شرکای تجاری عصبانی چین آزمایشات غذایی ویروس کرونا را پس می زنند

پکن / ژنو: سرگرد غذا-کشورهای تولید کننده به طور فزاینده ای از ناامید شدن رشد می کنند چینs نظارت بر محصولات وارداتی و تماس است بر برای متوقف کردن آزمایش تهاجمی برای ویروس کرونا ، که به گفته برخی ، برابر است با تجارت محدودیت
چین می گوید این ویروس را پیدا کرده است بر بسته بندی محصولات از 20 کشور جهان از جمله گوشت خوک آلمانی ، گوشت گاو برزیلی و ماهی هندی ، اما مقامات خارجی می گویند فقدان شواهد تولید شده توسط مقامات به معنای آسیب رساندن آن است تجارت و به اعتبار واردات لطمه می زند غذا بدون دلیل.
در جهانی تجارت جلسه تشکیلات بر 5 نوامبر و 6 نوامبر ، کانادا تماس گرفت چینs آزمایش غذاهای وارداتی و رد محصولاتی که دارای اسید نوکلئیک مثبت هستند تست ها “غیرموجه تجارت محدودیت ها “و از آن خواست که جلوی آن را بگیرد ، گفت یک مستقر در ژنو تجارت رسمی مختصر بر جلسه ای که از شناسایی وی امتناع ورزید.
این مقام مسئول گفت كه كانادا با حمایت استرالیا ، برزیل ، مکزیك ، انگلیس و ایالات متحده استدلال می كند كه چین توجیه علمی برای اقدامات ارائه نداده است.
مأموریت کانادا در ژنو در سازمان تجارت جهانی بلافاصله به درخواست اظهار نظر پاسخ نداد.
چین فقط واردات خود را تشدید کرده است غذا غربالگری از آن زمان به بعد
در این هفته ، روزنامه گلوبال تایمز ، روزنامه ای تحت حمایت حزب کمونیست حاکم ، پیشنهاد حضور رمان را داد ویروس کرونابر وارداتی غذا این احتمال را مطرح كرد كه این ویروس ، كه به اعتقاد گسترده در اواخر سال گذشته از شهر ووهان در مركز چین سرچشمه گرفته است ، ممكن است از خارج از كشور بوده باشد.
چین آزمایش سرد و منجمد را آغاز کرد غذا واردات ویروس در ماه ژوئن ، پس از یک گروه عفونی در بین کارگران عمده فروشی غذا بازار در پایتخت.
سازمان بهداشت جهانی هیچکدام را نمی گوید غذا و نه بسته بندی مسیرهای انتقال ویروس شناخته شده نیست.
اما چین ، که انتقال محلی بیماری را کاملاً کنترل کرده است ، می گوید خطر ورود مجدد ویروس به کشور وجود دارد برغذا محصولات
“آیا این درست است؟”
این فشار پس از ماه ها ناامیدی فزاینده در نحوه بررسی دقیق واردات گمرک و بهداشت به منظور واردات ، که تجارتشرکا شکایت به هنجارهای جهانی پایبند نیست.
یک دیپلمات مستقر در پکن گفت که به دلیل اینکه مجاز به صحبت با رسانه ها نیست ، از شناسایی خودداری کرد ، گفت: “هر زمان که یک مقام بهداشتی آزمایشی را انجام می دهد و چیزی را پیدا می کند ، باید نتایج را به اشتراک بگذارند.”
وی گفت: “ما یك تجزیه و تحلیل آزمایشگاهی دریافت نكرده ایم.” “همه می پرسند” آیا این درست است؟ آیا آنها واقعاً چیزی پیدا کرده اند؟ ” همه از عدم ارائه مدرک تعجب می کنند. ”
بر روز دوشنبه ، نخست وزیر نیوزیلند ، ژاسیندا آردرن نیز سال کرد چینs یافته ها ، پس از اینکه شهر جینان گفت که آن را شناسایی کرده است ویروس کرونابر گوشت گاو منجمد نیوزیلند.
آردرن اظهار داشت که اطمینان دارد هیچ کالای گوشتی از کشورش با این کشور صادر نمی شود ویروس کرونا اما هیچ توضیحی از چین نرسیده بود.
در ماه آگوست ، مقامات برزیلی پس از یافتن آثاری از شنژن به شهر شنژن سفر کردند ویروس کرونابر بال مرغ از کشور خود.
مقامات نمی توانند اطلاعاتی را ارائه دهند بر وزارت کشاورزی برزیل گفت که آیا آنها ویروس فعال را پیدا کرده اند یا نه.
چین در پاسخ خود در WTO گفت اقداماتش “مبتنی بر موقت است بر مبانی علمی “و به گفته یک چینی برای” محافظت از جان مردم در حداکثر میزان “طراحی شده است تجارت رسمی
چین به انزوای زندگی خود اشاره کرده است ویروس کرونا از نمونه ها بر واردات COD منجمد ، اولین بار در جهان ، به عنوان اثبات ، اگر چه با شواهد منتشر نشده ، که ویروس کرونا می تواند از منتقل شود غذا به مردم.
صحبت کردن در غذا کنفرانس ایمنی در این ماه ، گودرون گالهوف ، مشاور وزیر بهداشت و غذا ایمنی در هیئت اتحادیه اروپا به چین ، گفت صادر کنندگان نیاز به اطلاعات بیشتری دارند برچینs روش ها و نتایج آزمون.
“اگر تو داری تجارتشرکا شما باید با آنها عادلانه رفتار کنید و به آنها فرصت همدستی را بدهید “.