قانون اساسی ما به شدت خرد و نقض شد: ترامپ همچنان ادعای تقلب در انتخابات را می کند

واشنگتن: رئیس جمهور آمریکا دونالد ترامپ روز شنبه (به وقت محلی) ادعاهای خود در مورد تقلب در رأی دهندگان را تکرار کرد و ادعا کرد که قانون اساسی ایالات متحده “به شدت خرد و نقض شده است” انتخابات ریاست جمهوری اخیر، و دموکرات ها را به تغییر میلیون ها رای متهم کرد.
ترامپ با استفاده از توییتر ، “رسانه های اخبار جعلی” را مورد انتقاد قرار داد و ادعا کرد که طرف جمهوری خواه مانند هرگز مورد حمله قرار گرفته است.
“چرا اخبار جعلی رسانه به طور مداوم فرض می کند که جو بایدن به ریاست جمهوری صعود خواهد کرد ، حتی اجازه نمی دهد طرف ما نشان دهد ، که ما برای انجام آن آماده می شویم ، قانون اساسی بزرگ ما در انتخابات سال 2020 به سختی درهم شکسته و نقض شده است. مورد حمله قرار گرفت ، …… شاید مثل هرگز قبلا! از تعداد زیادی از ناظران نظرسنجی كه در بسیاری از ایالت های ما از اتاق های شمارش آرا بیرون رانده شده بودند ، تا میلیون ها آرا كه توسط دموكرات ها تغییر كرده است ، فقط برای دموكرات ها ، وی در توییت خود نوشت: “پس از پایان انتخابات ، رای گیری و استفاده از چپ رادیکال”.
او همچنین هدف قرار داد سلطه رای گیری و اظهار داشت که افراد مسئول برای حفاظت از قانون اساسی نمی تواند اجازه دهد نتایج “جعلی” انتخابات پابرجا باشد.
“…. متعلق به سیستمهای رأی دهی Dominion بود که توسط تگزاس و بسیاری دیگر به دلیل خوب نبودن و ایمن نبودن ، مسئولین حفاظت از قانون اساسی ما نمی توانند اجازه دهند نتایج جعلی انتخابات 2020 پست الکترونیکی پابرجا بمانند. جهان در حال تماشا است! “او در توییت دیگری گفت.
پیش از این ، به نظر می رسید که ترامپ برای اولین بار در ملا public عام تصدیق كرد كه رئیس جمهور منتخب جو بایدن در انتخابات “پیروز” شده است اما ادعای “تقلب” در انتخابات را ادامه داد.
“او به دلیل تقلب در انتخابات پیروز شد. هیچ رأی دهنده یا ناظر مجاز نیستند ، رأی گیری توسط یک شرکت خصوصی رادیکال چپ ، Dominion ، با شهرت بد و تجهیزات بدقلقی که حتی نمی توانستند برای تگزاس واجد شرایط باشند (که من خیلی پیروز شدم) !) ، رسانه جعلی و خاموش و موارد دیگر! ” ترامپ در توییتی نوشت.
از آنجایی که بایدن به عنوان برنده انتخابات ریاست جمهوری معرفی شد ، ترامپ از پذیرفتن شکست خودداری کرد و گفت که این انتخابات “خیلی پایان یافته” است ، و همچنین با مبارزات انتخاباتی مجدد خود قول چالش های قانونی داده است.