قیمت خرید بهترین موزن ماتیکی اکلیلی دو کاره

امروزه اکثر افراد با داشتن موهای زائد روی موزن ماتیکی گوش و بینی احساس خوبی ندارند و خانم ها با خرید وزنه های گوش، بینی و ابرو بسیاری از مشکلات خود را حل کرده اند.

برای این کار به قیچی گوش و بینی نیاز خواهید داشت، اما اکثر افراد از تیغ یا تیغ استفاده می کنند که بسیار دردناک است، بنابراین باید قیچی بخرید تا با دقت و آسانی اصلاح کنید.

ترازوی پل وسیله ای است که از برق برای اصلاح موهای زائد گوش و بینی استفاده می کند. در حال حاضر این وسایل مورد توجه بسیاری از خانم ها و آقایان است، البته استفاده از آنها در آقایان بیشتر است. اما این دستگاه بارها مورد استفاده کاربران قرار گرفته است. پس در خرید آن شک نکنید.

انواع سری دستگاه توزین گوش و بینی و ابرو.
سری روتاری: برای اصلاح موهای داخل بینی و گوش
سری شانه های صاف: برای اصلاح ابروها
سری خط زنانه: برای اصلاح خط ریش
سری نازک و بلند: برای تراشیدن موهای گوش و همچنین سبیل

چرا باید از موزن ماتیکی استفاده کنیم؟

اگرچه موهای گوش، بینی و ابرو فواید بسیاری برای سلامتی ضد آلودگی دارند، اما اگر موها بیش از حد بلند و ضخیم باشند، می توانند شما را نامرتب نشان دهند و اعتماد به نفس شما را کاهش دهند.

اگر این موها را کوتاه یا کوتاه نکنید، در نهایت از سوراخ های بینی شما خارج می شوند و اصلا خوشایند نخواهند بود. پس تنها راهی که برای شما باقی می ماند اصلاح موزن ماتیکی آنها با وزنه گوش و ابرو است.

استفاده از این دستگاه بسیار آسان است، هنگام استفاده از این دستگاه هرگز احساس درد نخواهید کرد.

این دستگاه به دلیل وزن سبک و قرارگیری آسان بسیار محبوب است و می توان گفت در هنگام استفاده از آن آسیبی به پوست شما وارد نمی شود.

توجه: به تعداد سری دستگاه های توزین دقت کنید زیرا برخی از دستگاه ها علاوه بر کوتاه کردن موهای گوش و بینی و ابرو به راحتی می توانند خط ریش و ابرو و یک سری اضافه برای این تنظیم کنند. قرار است بسیار مفید باشد
نکاتی برای خرید بهترین وزنه های بینی و گوش
اگر به دنبال خرید وزنه برای موهای گوش و بینی خود هستید، توصیه می کنیم در هنگام خرید به سه نکته توجه کنید تا بتوانید بهترین محصول را تهیه کنید:

به سری های استفاده شده در ترازو دقت کنید.
برخی از وزنه های گوش و بینی تنها یک سری چرخش ماشین اصلاح مک استایلر دارند، اما برخی از مدل ها مجموعه های مختلفی دارند که حتی می توان از آنها برای اصلاح خط ابرو و ریش استفاده کرد.

همچنین توجه داشته باشید که ابزارها و رشته ها را می توان به راحتی متصل و جدا کرد. برخی از وزنه های بینی و گوش دارای یک دسته قابل تنظیم هستند که به شما امکان می دهد ابزار اصلاح را به راحتی تعویض کنید. برخی از مدل های توزین را نیز می توان با چرخاندن آنها جدا کرد. پس هنگام خرید حتما به این موارد توجه کنید.

مراقب نوع باتری که روی بینی و گوش شما سنگینی می کند باشید
دمبل ها دو نوع باتری دارند:

تعادل موزن ماتیکی با باتری قابل شارژ

بوم توزین باتری
اگر از وزن کم استفاده می کنید، توصیه می کنیم دستگاهی موزن ماتیکی بخرید که با باتری قلمی کار می کند. زیرا دستگاه هایی که قابل شارژ هستند و باطری شارژی دارند اگر کمتر از آنها استفاده شود عمر آنها کوتاه شده و دستگاه آسیب می بیند.

بهترین تعادل، بینی و گوش های روشن است.
وزنه هایی که دارای نور هستند به شما کمک می کنند موزن رژلبی هنگام تراشیدن موهای گوش و بینی دقت بیشتری داشته باشید و بهتر ببینید.
تعادل گوش و بینی پاناسونیک
یکی دیگر از دستگاه های توزین خوب موجود در بازار، دستگاه توزین گوش و بینی پاناسونیک ER115 است. تیغه های این دستگاه از فولاد ضد زنگ بوده و دارای حرکت چرخشی می باشد. پدال های توزین پاناسونیک باریک هستند که به آنها کمک می کند تا به راحتی در داخل بینی بچرخند. این دستگاه به صورت بی سیم تنها با یک باتری قلمی قابل استفاده است. فناوری توزین پاناسونیک یک کاتر چرخشی است و برای هدایت موها به داخل تیغه ها و جلوگیری از تماس مستقیم تیغه ها با پوست طراحی شده است. این ویژگی برای پوست های حساس اطراف بینی و گوش مناسب است. این دستگاه دارای سری قابل شستشو بوده و همچنین سبک و قابل حمل می باشد.
توزین فیلیپس مدل NT1700
فیلیپس نام یک برند هلندی است که محصولات متنوعی موزن ماتیکی با کیفیت و حرفه ای تولید کرده است و طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد. اگر به دنبال بهترین ترازوی گوش و بینی هستید ما ترازوی گوش بینی فیلیپس NT1700 سری 1000 را ارائه می دهیم.تیغه های این دستگاه از جنس استیل و ضد زنگ می باشد. بدنه دستگاه مجهز به طراحی ارگونومیک است و فناوری دستگاه اصلاح برش مستقیم است. ویژگی خوب دستگاه عدم نیاز به روغن کاری است. این ترازو با کمک یک باتری قلمی کار می کند. دیگر