قیمت پرشیا موتور زانتیا مدل 83 – سایت قیمت خرید هزینه

اما این موتور با قدرت خود، پاسخگوی تشنگان همیشگی سرعت و قدرت نبود، پس سال 83 خودرویی با نام پارس ELX روانه بازار شد؛. گروه خودرو- اگر شما به دنبال خودرویی با محدوده قیمتی 24 تا 27 میلیون … پژو پارس موتور زانتیا ELX , نوک مدادی ، مدل 85 , 9 ماه بیمه ، قیمت : 22 میلیون. پارس elx موتور زانتیا مدل 84 رنگ بژ بیمه 4 ماه 7 سال قیمت خودرو 93/1/25 پرشی… پارس هیچ کدومش بدرد نمیخوره نه کیفیت ساخت داره نه موتورش جون داره نمیدونم آدم باید یرای چی 34ملیون برای این ماشین بده بابابزرگم سال مدل84 داره پیرش کرده انقد مصرفش بالاس درضم اینم بگم پرشیا elxهم 210 تا نمیتونه پر کنه چه برسه سال پرشیا سال خودش بکشه 200تا بره بکشه به نظرم پولی که بابت پرشیا میخای بدی یده سمندLX ef7 بگیر واقعا عالیه هم موتورش پیشرفته تر قویتره هم از لحاظ امکانات یه سر گردن از پرشیا بالاتره بنابراین پرشیا ماشین ایده آلی نیست تمام. این خودرو به پارس موتور زانتیا معروف شده بود. پژو پارس XU7 یا پژو پارس معمولی ، به دلیل اینکه موتور این خودرو همان موتور کامل پژو پارس متداول و قدیمی ۱۸۰۰ سی سی XU7 است که بر روی ۷۰ درصد پژوهای ۴۰۵ و سمند نصب شده است به آن معمولی می گویند.

یکی از معایب اصلی نیز که مورد بحث بود، ایمنی پایین این خودرو در تصادفات است. آن زمان که زانتیا در مرکز توجهات بود، درباره قابلیت حرکت آن با سه چرخ نیز زیاد صحبت می شد. من موتور زانتیا رو روی سمند انداختم شد، خوب هم شد… امین : قیمت. 77 47. سلام لطفا قیمت سورن Elx , سمند Lx را به همرا شرایط برایم بفرستید نحوه ی تحویل؟ سر سیلندرها به گونه­ ای می ­باشند که تحت تاثیر نیروی اصطکاک قرار نمی­ گیرند، اما در مقابل در معرض گرما و حرارت قرار می­ گیرند. این فقط تجربه و برداشت شخصی خودم بود برای اونهایی که میخوان این مسیر رو نرفته ببینن چه حالی داره. درنظر داشته باشید این مدت زمان برای واریزی هایی است که از شنبه تا چهارشنبه قبل از ساعت ۱۲/۳۰ تصویر فیش واریزی را برای ما ارسال کرده و تاییدیه مربوطه را از واحد حسابداری اخذ نموده باشند درغیر اینصورت ارسال بار با حداکثر یک روز کاری تاخیر انجام خواهد شد . سلام دوستان خسته نباشید من یک سورن سفید با150کار کرد به قیمت 22خوبه ؟

اگر یک واشر سرسیلندر دارای کیفیت پایینی باشد امکان دارد باعث سوختن سرسیلندر یا راه پیدا کردن آب به روغن و اصطلاحاً آب و روغن قاطی کردن بشود. در بسیاری از خودروهای انژکتوری، مدار فن بصورت دو دور است مثل پراید زیمنس و تندر ۹۰ که در آنها یک مقاومت فنری کمتر از یک اهم (حدود نیم اهمی) به مدار اضافه شده است که جریان مصرفی موتور فن را محدود می سازد. این قطعه، همانند استوانه­ توخالی می­ باشد که در بدنه بلوکه ساخته شده است. یادآوری این نکته حایز اهمیت است که این ضمانت به هیچ عنوان شامل جبران هزینه های دستمزد ویا تاخیر به وجود آمده نخواهد شد و فروشگاه یدک خواجه دراین موارد هیچگونه مسئولیتی را متوجه خود نمی داند. پژو پارس نیز مدتی با موتور 1.8 لیتری زانتیا توسط ایران خودرو عرضه شد. در انتهای مسیر مستقیم با دنده 2 وارد پیچ S شکل میشویم که در این قسمت پایداری به شدت مناسبتر این خودرو نسبت به برادر بزرگترش احساس شد.

پیشرانهی XU10 به کار رفته در این خودرو قدرتی معادل 135 اسب بخار تولید کرده و شتاب نسبتا خوبی برای خودرو ایجاد میکند (منبع). در ابتدا قصد داریم به این سوال پاسخ دهیم که اگر قصد خرید یک خودروی صفر کیلومتر را دارید باید سراغ پژو پارس ال ایکس بروید زیرا تیپ ELX در چند سال اخیر تولید نمی شود، این دو خودرو از نظر طراحی مشابه یکدیگر هستند و به نوعی در بخش موتور تفاوت هایی دارند، از این رو در نظر داشته باشید که امکان خرید پژو پارس elx به صورت صفر کیلومتر وجود ندارد و در این بخش نیز در کنار ELX نسخه جدید این خودرو را نیز مورد بررسی قرار می دهیم. اگر با وجود صحیح بودن سطح روغن زانتیا، این چراغ همچنان روشن باشد، باید فورا با نزدیکترین نمایندگی سایپا تماس حاصل نمایید. شما باید در فواصل زمانی منظم (حداقل یک مرتبه در ماه) سطح روغن موتور زانتیا را بازدید کنید. با توجه به مزیتها و معایب گفته شده باید ارزش خریدی متوسط را برای این خودرو متصور باشیم.10 0 4.7رقبای پژو پارس ELX موتور زانتیابا توجه به شرایط فعلی بازار خودرو، پژو پارس LX، دنا، سمند سورن، سایپا آریو و پژو 206 صندوقدار رقبایی هستند که پارس ELX موتور زانتیا باید با آنها رقابت کند.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد موتور زانتیا لطفا از صفحه ما بخواهید.