مالا آدیگا-آمریکایی هندی به عنوان مدیر سیاست جیل بایدن منصوب شد

واشنگتن: جو بایدن ، رئیس جمهور منتخب ایالات متحده ، روز جمعه یک آمریکایی-هندی ، مالا آدیگا ، را به عنوان مدیر سیاست همسرش جیل بایدن منصوب کرد که بانوی اول خواهد بود.
آدیگا به عنوان مشاور ارشد جیل و یک مشاور ارشد سیاست در کمپین بایدن-کمالا هریس خدمت کرده است. پیش از این ، آدیگا مدیر آموزش عالی و خانواده های نظامی در بنیاد بایدن بود.
در زمان دولت باراک اوباما ، رئیس جمهور سابق ، آدیگا به عنوان معاون دستیار وزیر امور خارجه برای برنامه های دانشگاهی در دفتر امور آموزشی و فرهنگی ، در دفتر امور جهانی زنان دبیر امور خارجه به عنوان رئیس دفتر و مشاور ارشد سفیر در خدمت کرد بزرگ ، علاوه بر این به عنوان مدیر حقوق بشر در ستاد امنیت ملی.
ادیگا اهل ایلینوی ، فارغ التحصیل کالج گرینل ، دانشکده بهداشت عمومی دانشگاه مینه سوتا و دانشکده حقوق دانشگاه شیکاگو است.
آدیگا با آموزش یک وکیل ، منشی یک فدرال بود و قبل از پیوستن به مبارزات رئیس جمهور سابق اوباما در سال 2008 در یک شرکت حقوقی شیکاگو کار می کرد.
وی در دولت اوباما به عنوان مشاور دادستان کل دستیار کار خود را آغاز کرد.
بایدن هنگامی که اسامی چهار عضو جدید کارمندان ارشد کاخ سفید خود را اعلام کرد ، انتصاب خود را اعلام کرد.
کتی راسل ، نایب رئیس ستاد انتخاباتی بایدن-هریس ، به عنوان مدیر دفتر کارکنان ریاست جمهوری کاخ سفید معرفی شده است.
لوئیزا ترل ، که در حال حاضر بر امور قانونگذاری تیم انتقالی بایدن-هریس نظارت می کند ، به عنوان مدیر دفتر امور قانونگذاری کاخ سفید در دولت بایدن فعالیت خواهد کرد.
کارلوس الیزوندو ، دستیار ویژه رئیس جمهور و دبیر اجتماعی معاون رئیس جمهور و دکتر جیل بایدن در تمام هشت سال دولت اوباما-بایدن ، به عنوان دبیر اجتماعی کاخ سفید منصوب شد.
جو بایدن در بیانیه ای “تعهد” اعضای اضافی تیم خود را ستود و گفت که این افزودن جدید به مردم آمریکا خدمت می کند و به بازسازی بهتر ، ایجاد یک ملت عادلانه ، منصفانه و متحد تر کمک می کند.
“افتخار می کنم اعضای اضافی تیم ما را نام ببرم که در تحقق نیازهای آمریکا در این شرایط دشوار کمک خواهند کرد. فداکاری آنها برای غلبه بر چالش های امروز کشور ما ریشه در زمینه های مختلف و تجربیات آنها دارد. آنها به مردم آمریکا خدمت خواهند کرد و باید به بازسازی بهتر ، ایجاد یک ملت عادلانه ، منصفانه و متحد تر کمک کنید. ”